Silka Seaview Hotel

268 Shanghai Street, Yaumatei, (Yau Ma Tei MTR Station - Exit C), Kowloon, Yau Ma Tei, Hong Kong, Hongkong

5 omdömen på svenska

7,1
7,1
Yat F. Affärsresenär Sweden, den 2 juli 2015
En av min favolit hotell i HK

Pris, läget och standra
Bor ofta här när jag är i HK och det är ganska ofta, trevlig personal, bra läget och rent.....
Kenneth A. Reste med partner Sweden, den 6 mars 2014
bra läge

läge,bra rum,wifi
Stefan L. Reste med partner Sweden, den 7 augusti 2013
Enkelt, men små rum

Nära city och night market
Yat F. Affärsresenär Sweden, den 22 juni 2013
Bekväm avstån till det mesta......

Bra läger, Rent och fräsch...
Jag och mina bröder var i Hong Kong för en månad för en affärs tripp och borde på Silka Seaview Hotel , jag personligen ha bott på denna Hotell tidigare flera gånger och rekommendera mina bröder att bor där och vet ni vad ? Båda två var jätte nöjd med allt på denna hotell enda minus kan vara att själva hotell rummet var lite för liten för två personer annans var allting perfekt. Nästa gång när jag kommer till Hong Kong då kommer jag att boka denna hotell igen. Med vänlig hälsning en jätte nöjd kund.
Annelie A. Ensamresenär Sweden, den 8 januari 2013
Bra läge men små rum

Läget, fräscht, mycket bra pris
stannade i två nätter här och bodde på 16 våningen! rummen är väldigt små och även toaletten. allting är väldigt fräscht och jag tyckte rummet var väl värt sitt bra pris. läget i kowloon är bra och det är lätt ta dig till mtr eller till fots. väldigt nära till marknaden på temple street dom ligger någon minut bort och såsom huvudgatan nathan road.
Zhi Y. Gruppresenär Singapore, den 24 maj 2016
Value for money and gd location
4,7
N.A.
Ignatius O. Gruppresenär Malaysia, den 20 maj 2016
Good lacation
4,3
Very centrally located to all shops and eatery. Near MTR station, very convenient.
Saw K. Gruppresenär Malaysia, den 20 maj 2016
Good location. Convenient
Value for money. Temple street one stone away.
Michael A. Gruppresenär Malaysia, den 20 maj 2016
Good location and value for money
4,7
Located near to MTR. Hotel provide free handy phone with internet access.
Saw K. Gruppresenär Malaysia, den 20 maj 2016
Conveniet place
A stone away to temple street. very convenient
1 - 5 av 5 omdömen
Silka Seaview Hotel Hong KongSilka Seaview Hotel Hong Kong - ReceptionSilka Seaview Hotel Hong Kong - ReceptionSilka Seaview Hotel Hong Kong - LobbySilka Seaview Hotel Hong Kong - RestaurangSilka Seaview Hotel Hong Kong - RestaurangSilka Seaview Hotel Hong Kong - Business CenterSilka Seaview Hotel Hong Kong - GästrumSilka Seaview Hotel Hong Kong - GästrumSilka Seaview Hotel Hong Kong - GästrumSilka Seaview Hotel Hong Kong - GästrumSilka Seaview Hotel Hong Kong - BadrumSilka Seaview Hotel Hong Kong - GästrumSilka Seaview Hotel Hong Kong - GästrumSilka Seaview Hotel Hong Kong - Sevärdheter i närhetenSilka Seaview Hotel Hong Kong - RestaurangSilka Seaview Hotel Hong Kong - GästrumSilka Seaview Hotel Hong Kong - RestaurangSilka Seaview Hotel Hong Kong - ReceptionSilka Seaview Hotel Hong Kong - GästrumSilka Seaview Hotel Hong Kong - GästrumSilka Seaview Hotel Hong Kong - BadrumSilka Seaview Hotel Hong Kong - GästrumSilka Seaview Hotel Hong Kong - GästrumSilka Seaview Hotel Hong Kong - Hotellet från utsidanSilka Seaview Hotel Hong Kong - LobbySilka Seaview Hotel Hong Kong - RestaurangSilka Seaview Hotel Hong Kong - RestaurangSilka Seaview Hotel Hong Kong - Sevärdheter i närhetenSilka Seaview Hotel Hong Kong - EntréSilka Seaview Hotel Hong Kong - GästrumSilka Seaview Hotel Hong Kong - GästrumSilka Seaview Hotel Hong Kong - KommunikationerSilka Seaview Hotel Hong Kong - KommunikationerSilka Seaview Hotel Hong Kong - FaciliteterSilka Seaview Hotel Hong Kong - KommunikationerSilka Seaview Hotel Hong Kong - Kommunikationer

Agoda är en del av The Priceline Group, världsledande inom resor och relaterade tjänster online.