Silka Seaview Hotel

5 omdömen på svenska

7,1
7,1
Yat F. Affärsresenär Sweden, den 2 juli 2015
En av min favolit hotell i HK

Pris, läget och standra
Bor ofta här när jag är i HK och det är ganska ofta, trevlig personal, bra läget och rent.....
Kenneth A. Reste med partner Sweden, den 6 mars 2014
bra läge

läge,bra rum,wifi
Stefan L. Reste med partner Sweden, den 7 augusti 2013
Enkelt, men små rum

Nära city och night market
Yat F. Affärsresenär Sweden, den 22 juni 2013
Bekväm avstån till det mesta......

Bra läger, Rent och fräsch...
Jag och mina bröder var i Hong Kong för en månad för en affärs tripp och borde på Silka Seaview Hotel , jag personligen ha bott på denna Hotell tidigare flera gånger och rekommendera mina bröder att bor där och vet ni vad ? Båda två var jätte nöjd med allt på denna hotell enda minus kan vara att själva hotell rummet var lite för liten för två personer annans var allting perfekt. Nästa gång när jag kommer till Hong Kong då kommer jag att boka denna hotell igen. Med vänlig hälsning en jätte nöjd kund.
Annelie A. Ensamresenär Sweden, den 8 januari 2013
Bra läge men små rum

Läget, fräscht, mycket bra pris
stannade i två nätter här och bodde på 16 våningen! rummen är väldigt små och även toaletten. allting är väldigt fräscht och jag tyckte rummet var väl värt sitt bra pris. läget i kowloon är bra och det är lätt ta dig till mtr eller till fots. väldigt nära till marknaden på temple street dom ligger någon minut bort och såsom huvudgatan nathan road.
Kimberly G. Gruppresenär Philippines, den 8 februari 2016
CNY in HK

1. Accessibility to transportation and tourist sites 2. Cellphone that you can use around 3. Accomodation was great
Great! Due to its accessibility, and free handy phone with unli data, touring has not been easier
Ma. L. Familj med småbarn Philippines, den 8 februari 2016
comfy at the right cost

its clean, location is good and helpful staff
our stay is great though we lost 1 of our bags and left it in the taxi
Leonardo J. Familj med småbarn Philippines, den 6 februari 2016
not bad

room is good because its new
nice about the room, but staff cannot communicate in english. location is easy access.
Bryle C. Reste med partner Philippines, den 3 februari 2016
Great Location!

Location, price and free use of handy phone
Useful handy phone, 5 minutes walk to MTR Yau ma tei station and lots of food choices around the area.
Sriyati A. Familj med småbarn Malaysia, den 30 januari 2016
Small Clean Room with Good Loc-Value for Money

Clean. Good Location
My 2nd time stay at this hotel. Previous on 2010.stay for 5d4n end jan 2016. Clean room, Good Location.Walking distance to attraction places.all requested fulfill by hotel-queen bed, high floor room.Just the bathroom-sink and shower area blockage. Staff at frontdesk need to smile more.
1 - 5 av 5 omdömen
Silka Seaview Hotel Hong KongSilka Seaview Hotel Hong Kong - Hotellet från utsidanSilka Seaview Hotel Hong Kong - EntréSilka Seaview Hotel Hong Kong - ReceptionSilka Seaview Hotel Hong Kong - ReceptionSilka Seaview Hotel Hong Kong - LobbySilka Seaview Hotel Hong Kong - LobbySilka Seaview Hotel Hong Kong - RestaurangSilka Seaview Hotel Hong Kong - RestaurangSilka Seaview Hotel Hong Kong - RestaurangSilka Seaview Hotel Hong Kong - RestaurangSilka Seaview Hotel Hong Kong - Business CenterSilka Seaview Hotel Hong Kong - GästrumSilka Seaview Hotel Hong Kong - GästrumSilka Seaview Hotel Hong Kong - GästrumSilka Seaview Hotel Hong Kong - GästrumSilka Seaview Hotel Hong Kong - GästrumSilka Seaview Hotel Hong Kong - GästrumSilka Seaview Hotel Hong Kong - GästrumSilka Seaview Hotel Hong Kong - BadrumSilka Seaview Hotel Hong Kong - GästrumSilka Seaview Hotel Hong Kong - GästrumSilka Seaview Hotel Hong Kong - Sevärdheter i närhetenSilka Seaview Hotel Hong Kong - RestaurangSilka Seaview Hotel Hong Kong - GästrumSilka Seaview Hotel Hong Kong - RestaurangSilka Seaview Hotel Hong Kong - Reception

Agoda.com är en del av The Priceline Group, världsledande inom resor och relaterade tjänster online.