Silka Seaview Hotel

268 Shanghai Street, Yaumatei Kowloon, Yau Ma Tei, Hong Kong, Hongkong (Visa karta)

tidigare : Dorsett Seaview Hotel
Silka Seaview Hotel Hong Kong - Hotellet från utsidan Silka Seaview Hotel Hong Kong - Entré Silka Seaview Hotel Hong Kong - Reception Silka Seaview Hotel Hong Kong - Lobby Silka Seaview Hotel Hong Kong - Lobby Silka Seaview Hotel Hong Kong - Restaurang Silka Seaview Hotel Hong Kong - Restaurang Silka Seaview Hotel Hong Kong - Restaurang Silka Seaview Hotel Hong Kong - Restaurang Silka Seaview Hotel Hong Kong - Business Center Silka Seaview Hotel Hong Kong - Gästrum Silka Seaview Hotel Hong Kong - Gästrum Silka Seaview Hotel Hong Kong - Gästrum Silka Seaview Hotel Hong Kong - Gästrum Silka Seaview Hotel Hong Kong - Gästrum Silka Seaview Hotel Hong Kong - Gästrum
Silka Seaview Hotel Hong Kong - Gästrum Silka Seaview Hotel Hong Kong - Badrum Silka Seaview Hotel Hong Kong - Hotellet från utsidan Silka Seaview Hotel Hong Kong - Lobby
Område: Yau Ma Tei Antal rum: 268

bra läge

läge,bra rum,wifi
Stefan L. Reste med partner Sweden, den 7 augusti 2013
Enkelt, men små rum

Nära city och night market
Yat F. Affärsresenär Sweden, den 22 juni 2013
Bekväm avstån till det mesta......

Bra läger, Rent och fräsch...
Jag och mina bröder var i Hong Kong för en månad för en affärs tripp och borde på Silka Seaview Hotel , jag personligen ha bott på denna Hotell tidigare flera gånger och rekommendera mina bröder att bor där och vet ni vad ? Båda två var jätte nöjd med allt på denna hotell enda minus kan vara att själva hotell rummet var lite för liten för två personer annans var allting perfekt. Nästa gång när jag kommer till Hong Kong då kommer jag att boka denna hotell igen. Med vänlig hälsning en jätte nöjd kund.
Annelie A. Ensamresenär Sweden, den 8 januari 2013
Bra läge men små rum

Läget, fräscht, mycket bra pris
stannade i två nätter här och bodde på 16 våningen! rummen är väldigt små och även toaletten. allting är väldigt fräscht och jag tyckte rummet var väl värt sitt bra pris. läget i kowloon är bra och det är lätt ta dig till mtr eller till fots. väldigt nära till marknaden på temple street dom ligger någon minut bort och såsom huvudgatan nathan road.
Koh C. Gruppresenär Singapore, den 5 oktober 2014
small room but good location

good location, friendly and helpful staff, well equipped toilet
rooms was a little too samll, but location was within 5 min walk to mtr station, with convenience store nearby.
Xian L. Gruppresenär Singapore, den 3 oktober 2014

Good
Gladys R. Reste med partner Philippines, den 25 september 2014
Location, Internet Connection and Cleanliness

location, internet connection, cleanliness
I am happy thats I read comments and reviews first before booking this hotel. Hotel location is very accessible too. Internet connection and cleanliness was good.
Sonny T. Familj med småbarn Philippines, den 25 september 2014
good location,good value for money

good location, nice staff, value for money
Hui S. Affärsresenär Singapore, den 24 september 2014
easy access convenient and clean hotel

easy access, lots of food around and clean hotel
this is my 2nd time staying in the hotel, everything is good.

Silka Seaview Hotel Hong KongSilka Seaview Hotel Hong Kong - Hotellet från utsidanSilka Seaview Hotel Hong Kong - EntréSilka Seaview Hotel Hong Kong - ReceptionSilka Seaview Hotel Hong Kong - LobbySilka Seaview Hotel Hong Kong - LobbySilka Seaview Hotel Hong Kong - RestaurangSilka Seaview Hotel Hong Kong - RestaurangSilka Seaview Hotel Hong Kong - RestaurangSilka Seaview Hotel Hong Kong - RestaurangSilka Seaview Hotel Hong Kong - Business CenterSilka Seaview Hotel Hong Kong - GästrumSilka Seaview Hotel Hong Kong - GästrumSilka Seaview Hotel Hong Kong - GästrumSilka Seaview Hotel Hong Kong - GästrumSilka Seaview Hotel Hong Kong - GästrumSilka Seaview Hotel Hong Kong - GästrumSilka Seaview Hotel Hong Kong - GästrumSilka Seaview Hotel Hong Kong - BadrumSilka Seaview Hotel Hong Kong - Hotellet från utsidanSilka Seaview Hotel Hong Kong - Lobby

Kundrecensioner - Silka Seaview Hotel, Hong Kong