Silka Seaview Hotel

268 Shanghai Street, Yaumatei, (Yau Ma Tei MTR Station - Exit C), Kowloon, Yau Ma Tei, Hong Kong, Hongkong

5 omdömen på svenska

7,1
7,1
Yat F. Affärsresenär Sweden, den 2 juli 2015
En av min favolit hotell i HK

Pris, läget och standra
Bor ofta här när jag är i HK och det är ganska ofta, trevlig personal, bra läget och rent.....
Kenneth A. Reste med partner Sweden, den 6 mars 2014
bra läge

läge,bra rum,wifi
Stefan L. Reste med partner Sweden, den 7 augusti 2013
Enkelt, men små rum

Nära city och night market
Yat F. Affärsresenär Sweden, den 22 juni 2013
Bekväm avstån till det mesta......

Bra läger, Rent och fräsch...
Jag och mina bröder var i Hong Kong för en månad för en affärs tripp och borde på Silka Seaview Hotel , jag personligen ha bott på denna Hotell tidigare flera gånger och rekommendera mina bröder att bor där och vet ni vad ? Båda två var jätte nöjd med allt på denna hotell enda minus kan vara att själva hotell rummet var lite för liten för två personer annans var allting perfekt. Nästa gång när jag kommer till Hong Kong då kommer jag att boka denna hotell igen. Med vänlig hälsning en jätte nöjd kund.
Annelie A. Ensamresenär Sweden, den 8 januari 2013
Bra läge men små rum

Läget, fräscht, mycket bra pris
stannade i två nätter här och bodde på 16 våningen! rummen är väldigt små och även toaletten. allting är väldigt fräscht och jag tyckte rummet var väl värt sitt bra pris. läget i kowloon är bra och det är lätt ta dig till mtr eller till fots. väldigt nära till marknaden på temple street dom ligger någon minut bort och såsom huvudgatan nathan road.
Sue H. Reste med partner Malaysia, den 4 maj 2016
Convenience
Good service ,cleanliness ,free handy smartphone provided with unlimited data usage
Edward L. Ensamresenär Hong Kong, den 4 maj 2016
convenience
sufficent facilities inside the room
Walter C. Affärsresenär Australia, den 3 maj 2016
Ideal for being in the heart of Kowloon
I only neede a quick stopover on my way to Shenzhen and the Silka Seaview was a lovely surprise find. Just sold out the nights I'm back in Hong Kong or I would make it my go-to hotel in the city.
Ou Y. Reste med partner Taiwan, den 1 maj 2016
OK
4,3
OK.
Fui K. Affärsresenär Singapore, den 30 april 2016
Free mobile phone provided
It is really great experience to use the free mobile phone provided by the hotel. Data is unlimited, IDD call back to Singapore and Malaysia is free also. Thumbs up with this service.
1 - 5 av 5 omdömen
Silka Seaview Hotel Hong KongSilka Seaview Hotel Hong Kong - Hotellet från utsidanSilka Seaview Hotel Hong Kong - EntréSilka Seaview Hotel Hong Kong - ReceptionSilka Seaview Hotel Hong Kong - ReceptionSilka Seaview Hotel Hong Kong - LobbySilka Seaview Hotel Hong Kong - LobbySilka Seaview Hotel Hong Kong - RestaurangSilka Seaview Hotel Hong Kong - RestaurangSilka Seaview Hotel Hong Kong - RestaurangSilka Seaview Hotel Hong Kong - RestaurangSilka Seaview Hotel Hong Kong - Business CenterSilka Seaview Hotel Hong Kong - GästrumSilka Seaview Hotel Hong Kong - GästrumSilka Seaview Hotel Hong Kong - GästrumSilka Seaview Hotel Hong Kong - GästrumSilka Seaview Hotel Hong Kong - GästrumSilka Seaview Hotel Hong Kong - GästrumSilka Seaview Hotel Hong Kong - GästrumSilka Seaview Hotel Hong Kong - BadrumSilka Seaview Hotel Hong Kong - GästrumSilka Seaview Hotel Hong Kong - GästrumSilka Seaview Hotel Hong Kong - Sevärdheter i närhetenSilka Seaview Hotel Hong Kong - RestaurangSilka Seaview Hotel Hong Kong - GästrumSilka Seaview Hotel Hong Kong - RestaurangSilka Seaview Hotel Hong Kong - ReceptionSilka Seaview Hotel Hong Kong - FaciliteterSilka Seaview Hotel Hong Kong - KommunikationerSilka Seaview Hotel Hong Kong - Sevärdheter i närhetenSilka Seaview Hotel Hong Kong - KommunikationerSilka Seaview Hotel Hong Kong - KommunikationerSilka Seaview Hotel Hong Kong - KommunikationerSilka Seaview Hotel Hong Kong - GästrumSilka Seaview Hotel Hong Kong - GästrumSilka Seaview Hotel Hong Kong - BadrumSilka Seaview Hotel Hong Kong - GästrumSilka Seaview Hotel Hong Kong - Gästrum

Agoda är en del av The Priceline Group, världsledande inom resor och relaterade tjänster online.