Silka Seaview Hotel

268 Shanghai Street, Yaumatei, (Yau Ma Tei MTR Station - Exit C), Kowloon, Yau Ma Tei, Hong Kong, Hongkong

5 omdömen på svenska

7,1
7,1
Yat F. Affärsresenär Sweden, den 2 juli 2015
En av min favolit hotell i HK

Pris, läget och standra
Bor ofta här när jag är i HK och det är ganska ofta, trevlig personal, bra läget och rent.....
Kenneth A. Reste med partner Sweden, den 6 mars 2014
bra läge

läge,bra rum,wifi
Stefan L. Reste med partner Sweden, den 7 augusti 2013
Enkelt, men små rum

Nära city och night market
Yat F. Affärsresenär Sweden, den 22 juni 2013
Bekväm avstån till det mesta......

Bra läger, Rent och fräsch...
Jag och mina bröder var i Hong Kong för en månad för en affärs tripp och borde på Silka Seaview Hotel , jag personligen ha bott på denna Hotell tidigare flera gånger och rekommendera mina bröder att bor där och vet ni vad ? Båda två var jätte nöjd med allt på denna hotell enda minus kan vara att själva hotell rummet var lite för liten för två personer annans var allting perfekt. Nästa gång när jag kommer till Hong Kong då kommer jag att boka denna hotell igen. Med vänlig hälsning en jätte nöjd kund.
Annelie A. Ensamresenär Sweden, den 8 januari 2013
Bra läge men små rum

Läget, fräscht, mycket bra pris
stannade i två nätter här och bodde på 16 våningen! rummen är väldigt små och även toaletten. allting är väldigt fräscht och jag tyckte rummet var väl värt sitt bra pris. läget i kowloon är bra och det är lätt ta dig till mtr eller till fots. väldigt nära till marknaden på temple street dom ligger någon minut bort och såsom huvudgatan nathan road.
Edgardo A. Familj med småbarn Philippines, den 26 maj 2016
Generally good
4,3
Near the shopping area
Grace L. Reste med partner United States of America, den 25 maj 2016
Satisfied
We liked it because - maybe not the best but has all we wanted.
Zhi Y. Gruppresenär Singapore, den 24 maj 2016
Value for money and gd location
4,7
N.A.
Sin C. Reste med partner Singapore, den 24 maj 2016
Cheap and good
3,7
Room is small but it is good consider the amount of money I have paid. But cleanliness needs to improve.
Yeong L. Gruppresenär Malaysia, den 24 maj 2016
Good hotel with great location
Traveling in HK was expected to be a crowded one, thus I booked this hotel considered further away from crowd. Nice location which convenient to MTR and close by to night market. It is definitely a good choice of staying that value of money.
1 - 5 av 5 omdömen
Silka Seaview Hotel Hong KongSilka Seaview Hotel Hong Kong - ReceptionSilka Seaview Hotel Hong Kong - ReceptionSilka Seaview Hotel Hong Kong - LobbySilka Seaview Hotel Hong Kong - RestaurangSilka Seaview Hotel Hong Kong - RestaurangSilka Seaview Hotel Hong Kong - Business CenterSilka Seaview Hotel Hong Kong - GästrumSilka Seaview Hotel Hong Kong - GästrumSilka Seaview Hotel Hong Kong - GästrumSilka Seaview Hotel Hong Kong - GästrumSilka Seaview Hotel Hong Kong - BadrumSilka Seaview Hotel Hong Kong - GästrumSilka Seaview Hotel Hong Kong - GästrumSilka Seaview Hotel Hong Kong - Sevärdheter i närhetenSilka Seaview Hotel Hong Kong - RestaurangSilka Seaview Hotel Hong Kong - GästrumSilka Seaview Hotel Hong Kong - RestaurangSilka Seaview Hotel Hong Kong - ReceptionSilka Seaview Hotel Hong Kong - GästrumSilka Seaview Hotel Hong Kong - GästrumSilka Seaview Hotel Hong Kong - BadrumSilka Seaview Hotel Hong Kong - GästrumSilka Seaview Hotel Hong Kong - GästrumSilka Seaview Hotel Hong Kong - Hotellet från utsidanSilka Seaview Hotel Hong Kong - LobbySilka Seaview Hotel Hong Kong - RestaurangSilka Seaview Hotel Hong Kong - RestaurangSilka Seaview Hotel Hong Kong - Sevärdheter i närhetenSilka Seaview Hotel Hong Kong - EntréSilka Seaview Hotel Hong Kong - GästrumSilka Seaview Hotel Hong Kong - GästrumSilka Seaview Hotel Hong Kong - KommunikationerSilka Seaview Hotel Hong Kong - KommunikationerSilka Seaview Hotel Hong Kong - FaciliteterSilka Seaview Hotel Hong Kong - KommunikationerSilka Seaview Hotel Hong Kong - Kommunikationer

Agoda är en del av The Priceline Group, världsledande inom resor och relaterade tjänster online.