arrow-up-icon Tjäna poäng till ditt lojalitetsprogram!
Tillbaka till hotellinfo

• Valuta för pengarna 8,0
  • Mat/Middag 6,8

Christian O.
20 augusti 2011
snyggt hotell med bra läge.
servicen, läget, fina rum
Detta hotell gillade vi. De va service inriktade och trevliga. Allt gick i mörkt trä. Så snyggt. Frukosten var dock inget att hurra för. Det ända ligger var marmelad. Så för en själv som inte äter de blev det endast smör på smörgåsen. om man vill ha kokt ägg säg till hur länge de ska kokas. Jag gjorde inte det och det var nästan helt rått. Var endast 300 m till stranden. Var beredda på tjatiga försäljare, taxi chafförer och de som massagerar. Fanns kylskåp och a/c. Allt fungerade.

Lars S.
22 juni 2011
Kanonläge med hjälpsam personal
Läget frukosten och servicen
fick bra hjälp från personalen när helst vi behövde det. mycket trevligt och engagerat gäng. läget är bra, nära patongstranden men en bit från sanden dock. också lätt att kila iväg in till shopping men samtidigt borta från värsta stöket. hårda sängar

johanna J.
27 april 2011
Enkelt hotell
Mitt i centrumpersonal öppnade frukost tidigare för oss då vi skulle åka.Rent
King size bed, hårda, rent, personalen kunde väldigt lite engelska, dock öppnade de frukosten tidigare för våran skull. Helt ok hotell med bra pris.

Gabriela R.
18 april 2011
Mysigt hotell
Läget!
Ett trevligt hotell nära stranden. Rent och fräsht men dock lite slitet. Enkel frukost och dom hade strandhandukar att låna ut, vilket va bra.

Erika L.
14 april 2011
Bra läge och trevlig personal
Personalen och läget.
Vi bodde i 2 veckor på detta hotell och trivdes mycket bra. Personalen var väldigt trevlig och kändes familjär. Läget var kanon, nära stranden och nattlivet.

Ossyo M.
15 mars 2011
Bra läge, rena rum
Vi stannade endast en natt. Helt ok hotell om man inte är alltför kräsen vad gäller mat eller utsikt från rummet.

Maria F.
04 mars 2011
Nybyggt hotell med bra standard.
Stora ljusa rum med bra läge.
ett nytt och superfräscht hotell i centrala patong.hotellet var inte helt klart när vi var där i jan 2011 men var redan i toppskick.stora fina rum med dubbelsäng och loungeplats.badrummet var kanon med badkar och stora sköna handdukar. på taket finns det en bar,pool och biljardbord så orkar man inte ta sig till stranden så är detta ett bra alternativ. läget är toppen,ligger på second road så gångavstånd både till bad och party.skulle du vilja shoppa så har du ett av patongs största shoppingområden precis utan för dörren.

Henrik H.
22 februari 2011
Enkelt med bra läge
Bra läge, trevlig personal, rent och fräscht.
Bra och enkelt hotell med bra läge. Prisvärt! Bodde i ett Superior rum. Hade ingen ballkong och det var en besvikelse eftersom det stod i beskrivningen att det skulle finnas. Okej frukost.

Michal A.
08 februari 2011
Bra läge, nära strand och nattlivet
Läget var väldigt bra enligt mitt tycke, stranden var ca 3-4 min gångavstånd. Barer runt om. Bangla samt Jungceylon ligger ca 10 min gångavstånd. Hotellet samt personalen var väldigt trevliga, rummen var rena.

Maliwan I.
Thailand
31 januari 2011
Hårda sängar
Nära Centralt
Ett bra och framförallt centralt hotell till ett bra pris. Nära till både stranden, shopping och bargatorna/uteställena. Negativt - Hårda sängar