Tillbaka till hotellinfo

Christer L. från Sverige
Bodde i 2 nätter i januari 2013
Utmärkt läge
Läget, utmärkt frukost.
Ett mycket bra mellanklass hotell, med stora fräscha rum, dock ingen balkong. Rummen har elektronisk safety box. Sviterna har jacuzzi-badkar. Frukosten är utsökt. Personalen är mycket service minded och hjälpsamma. Hotellet ligger mycket bra till avseende Ben Than market och backpackerområdet där bussar och utflykter utgår från. Dock är det inte så trevligt att behöva gå genom restaurangen för att komma till hissarna på B-sektionen.
Recenserad 22 januari 2013

Tony A. från Sverige
Bodde en natt i januari 2013
Trevligt hotell
Ett mycket bra centralt läge med marknaden alldeles i närheten. Hotellet kan absolut rekommenderas.
Recenserad 15 januari 2013

Charlotte L. från Sverige
Familj med äldre barn
Bodde en natt i januari 2013
Fint hotell med trevlig personal
Trevlig personal, bra läge för marknads shopping.
Detta är ett fint och rent hotell med super trevlig och hjälpvänlig personal. Ligger precis bredvid Ben Tanh marknaden för den som gillar att shoppa allt möjligt. Utflykter hjälper hotellet gärna till med att boka. Ca 300 m ifrån hotellet så ligger det ett hotell som heter New World Saigon, där man mot betalning kan få låna deras pool och gym, vi nyttjade det den dagen vi skulle åka hem för att få en sista slappar dag vid poolen. Det var inga problem att låta väskorna vara kvar på hotellet (Silverland) tills det att vi skulle åka till flygplatsen sent på kvällen. Frukost buffén helt oki!! Kan lätt tänka mig att komma tillbaka till detta hotell igen.
Recenserad 14 januari 2013

Kent C. från Sverige
Familj med äldre barn
Bodde i 2 nätter i december 2012
Mycket bra Hotel
Bra läge och fina rum
Som vanligt är jag nöjd men vistelsen på Tan Hai Long. Men dom vet om att det börjar bli populärt. Så priset runt Dollar börja bli högt för 3 stjärnor. Men hotellet håller standard Som 4 stjärnor. Men för runt finns mkt fina Hotel i Ho Chi Minh city. Men vi kommer tillbaks.
Recenserad 05 januari 2013

Lars S. från Sverige
Bodde i 4 nätter i maj 2012
Bra läge vid marknaden
Bra frukost, nära allt
Vi fick ett ganska dåligt rum först men blev uppgraderade då vi begärt separata sängar - vilket ej fanns ledigt i superiorrummen. Bra frukost och en skön park utanför där man faktiskt kunde promenera.
Recenserad 19 juni 2012

Isabell H. från Sverige
Bodde i 3 nätter i april 2012
trevligt hotell med mysigt och billigt spa
bra standard och trevligt och prisvart spa
bra lage om man vill besoka sevardheter som ben thanh market och krigsmuseet. bra standard pa hotellet, skona sangar, frukostbuffen var stor men de mesta var vietnamesisk mat. personalen var hjalpsam och trevlig, vi bokade utflykt genom tour disken pa hotellet. spat var jattemysigt och billigt om man jamfor med svenska priser, tar man massage pa stranden ar det givetvis billigare men anda valdigt billigt for att vara pa ett spa. hade bott har igen om jag hade akt tillbaka.
Recenserad 27 april 2012

Per-Anders B. från Sverige
Bodde i 3 nätter i mars 2012
Bra centralt hotell men inte värt pengarna
Mycket centralt
vi ville ha en riktigt bra och bekväm hotellvistelse i en stor och stökig stad, en oas att vila på och bokade ett deluxerum i god tid innan. i det rummet vi möttes av fungerade inte lufkonditioneringen, sängen var nerlegad, fönster gick ut mot loft/korridor och det var mycket trångt på toa/badrum, - man slog i huvudet om man nyste samtidigt som man satt ner på toastolen (!). skall dock sägas att det rum vi fick när vi klagade var mycket bättre, men å andra sidan stördes vi av bullret från gatan trots 7:e våningen. glipor i fönstren bidrog. hissen fungerade inte vdi något tillfälle. mkt fin och tjusig entre och reception och god service. kort sagt, mycket var fint på ytan men det följe inte med hela vägen fram till rummen. mycket att välja på vid frukosten, kanske beroende på att det var stor blandning på gästernas nationaliteter, vilket kanske också tyvärr medförde att blandningarna var svåra att förstå sig på för oss som svenskar. fräscht och fint dock. rågbröd fanns, omelett, bacon etc. alltid påfyllt och varmt.
Recenserad 09 april 2012

Mats J. från Sverige
Affärsresenär
Bodde i 3 nätter i mars 2012
Perfekt läge och enkla rum
Nära till marknader
Mycket enkelt rum utan fönster och bullrig aircondition.trevlig personal och bra frukost
Recenserad 17 mars 2012

Bo G. från Sverige
Bodde i 3 nätter i mars 2012
Centralt läge och hjälpsam personal
Läget ett stort plus, gångavstånd till alla de stora sevärdheterna!
den stora fördelen med detta hotell var dess centrala läge. det var inte längre än tio minuters promenad (om man vågade sig över gatorna, på grund av den hiskeliga trafiken)till alla sevärdheter i centrum. allt från terassen på rex till postkontoret, notre dam, operahuset osv. rummet var inte allt för stort, men fyllde sin funktion. personalen var hjälpsam, särskilt de som skötte traveldisken, de gav tips om och ordnade alla våra utflykter och flygbiljetter. frukosten var mer än godkänd, men vi åt inga andra måltider på hotellet, prisbilden kändes för hög.
Recenserad 07 mars 2012

Emelie V. från Sverige
Bodde i 3 nätter i februari 2012
Toppen hotell med bra läge!
Nära till ben than marknaden
fint hotell som hade jättebra frukostbuffe med mycket att välja mellan! ca 10 min promenad till backpaker området.
Recenserad 06 februari 2012

Välj ditt lojalitetsprogram

Högst upp på sidan kan du klicka på PointsMAX så ser du många populära lojalitetsprogram som du kan välja mellan.

Välj ett rum med poäng

• Free Wi-Fi
  • Popular! 61 travelers are considering this property right now
  • Tjäna upp till 4900 poäng

Varje valbart rum kommer att visa de poäng som du kommer att tjäna på att göra bokningen.

Logga in och tjäna poäng!

• Medlemsprogram ID
  • Jag är inte hotellgästen. Bokningen görs åt någon annan.

Ange ditt medlems-ID för ditt valda program när du gör din bokning. Du kommer att tjäna den summan som visas när du slutför din bokning. Det är så pass enkelt!

Börja här och välj det program som du helst föredrar: