Sofitel Philippine Plaza Manila Hotel

CCP Complex, Roxas Boulevard, Pasay City, Manilabukten, Manila, Filippinerna 1300 (Visa på karta)

tidigare : Philippine Plaza Hotel
Sofitel Philippine Plaza Manila Hotel Manila - Hotellet från utsidan Sofitel Philippine Plaza Manila Hotel Manila - Pool Sofitel Philippine Plaza Manila Hotel Manila - Pool Sofitel Philippine Plaza Manila Hotel Manila - Entré Sofitel Philippine Plaza Manila Hotel Manila - Festvåning Sofitel Philippine Plaza Manila Hotel Manila - Festvåning Sofitel Philippine Plaza Manila Hotel Manila - Festvåning Sofitel Philippine Plaza Manila Hotel Manila - Executive Lounge Sofitel Philippine Plaza Manila Hotel Manila - Executive Lounge Sofitel Philippine Plaza Manila Hotel Manila - Gästrum Sofitel Philippine Plaza Manila Hotel Manila - Gästrum Sofitel Philippine Plaza Manila Hotel Manila - Gästrum Sofitel Philippine Plaza Manila Hotel Manila - Gästrum Sofitel Philippine Plaza Manila Hotel Manila - Gästrum Sofitel Philippine Plaza Manila Hotel Manila - Gästrum Sofitel Philippine Plaza Manila Hotel Manila - Gästrum
Sofitel Philippine Plaza Manila Hotel Manila - Hotellet från insidan Sofitel Philippine Plaza Manila Hotel Manila - Hotellet från insidan Sofitel Philippine Plaza Manila Hotel Manila - Spa Sofitel Philippine Plaza Manila Hotel Manila - Golfbana Sofitel Philippine Plaza Manila Hotel Manila - Gästrum Sofitel Philippine Plaza Manila Hotel Manila - Gästrum Sofitel Philippine Plaza Manila Hotel Manila - Spa Sofitel Philippine Plaza Manila Hotel Manila - Restaurang Sofitel Philippine Plaza Manila Hotel Manila - Restaurang Sofitel Philippine Plaza Manila Hotel Manila - Restaurang Sofitel Philippine Plaza Manila Hotel Manila - Restaurang Sofitel Philippine Plaza Manila Hotel Manila - Restaurang
Område: Manilabukten Antal rum: 609

16 omdömen på svenska

8,5
8,6
Marten C. Reste med partner Sweden, den 20 oktober 2015
Toppklass

Personalen, frukosten, poolanläggningen
Sofitel är ett hotell i absolut toppklass. Jag bodde här för andra gången nu och det har varit lika bra båda gångerna. Personalen är fantastisk och jag har aldrig sett ett bättre frukostutbud.
Hasse B. Reste med partner Sweden, den 30 oktober 2014
Fantastiskt hotel i Manila

Atmosfär Personal Läge
Vår vistelse på Sofitel var en perfekt avaslutning på semestern, Det fanns allt, 30 min till flyget närhet med hotelbus till Mall of Asia. Poolområdet med barservering där man kunde sitta och avnjuta kvällsmaten till solmedgången, eller varför inte prova på den fantaskitak buffén. Vi kan inte annat än att rekommendera detta hotel. Personalen bör man också lägga en eloge till, de var alltid otroligt trevliga och hjälpsamma.
Anders M. Familj med småbarn Sweden, den 8 januari 2013
Fantastiskt pool område och grymt bra gym

Lekplats för barnen
Stort hotell med öppna ytor och havet som brisar vid poolen, mycket avkopplande och mysigt, imponerande gym och service,bra lekplats för barnen, Vi gillade vår vistelse mycket !
Tips om att göra på hotellet: utnyttja fitness center och de duktiga instruktörerna! Prova pa Golf driving range och sla bollar ut i havet.
Torbjorn E. Reste med partner Sweden, den 18 december 2012
Mycket hög kvalitet

Hög kvalitet på allt, trevlig personal, fina rum med fantaskiska sängar
ett hotell som ger mycket kvalitet och lyx till ett bra pris! personalen är mycket hjälpsam och trevlig och hela hotellet lyckas inge en känsla av lyx, men utan att det blir för mycket eller obekvämt. frukosten kostar en del, men är verkligen värd pengarna! en helt fantastisk frukostbuffe - den bästa vi har varit med om! vi uppgraderade rummet så att vi fick både frukost och tillgång till snacksbuffe under dagen. härlig känsla att få ett glas mosserande innan man gick ner till middagen på kvällen... rummen är väldigt fina, rymliga, med ovanligt sköna sängar. vi kan varmt rekommendera detta hotell!
Tips om shopping: Mall of Asia ligger nära hotellet med bra shopping.
Ronny A. Reste med partner Sweden, den 12 januari 2012
Topphotell med perfekt läge och trevlig personal

Maten,rummet och det trevliga bemötandet
Vi är mycket nöjda med vår vistelse på hotellet och det kommer att bli ett minne för livet.
Gustaf E. Familj med småbarn Sweden, den 10 januari 2012
Fräscht och fint hotell nära flygplatsen

Bra service, härlig middagsbuffè. Fint poolområde.Endast några kvarter från Mall of Asia.
Vi valde hotellet för barnens skull för att de hade vattenrutschbanor i poolen. Väl på plats var inte barn under 12 år tillåtna att åka i dem. Det blev en stor besvikelse för våra barn eftersom de sett fram emot det.
Mika N. Reste med partner Sweden, den 17 december 2011
Ett perfekt hotell för oss som vill unna!

Det bästa med hotellet var bemötandet,renhet, lyx på hög nivå.
vi bodde på deluxrummet, vi uppgraderade oss till högre klass, vilket innebar att vi fick använda loungen på den 10 våningen, med vinprovning och mat och snacks nästan dygnet runt. ni som vill leva i lyx, unna er det bästa så är detta det bästa.
Tips om att göra på hotellet: Spa, bada och njuta av goda frukost/lunch och middag.
Roger K. Reste med partner Sweden, den 26 oktober 2011
manilas bästa

service,mat,poolområde,läge
bästa hotelet imanila enligt mig.trevligt resort liknande poolområde där man kan tillbringa soliga dagar,regnar det är det nära till moa och annan bra shopping.4 gånger har jag valt sofitel och kommer att tillbringa mer tid där,2 gånger har jag uppgraderat till club rum,lite dyrt men otroligt bra service.kan rekommendera detta till alla som vill ha det bekvämt och rent.
Benny N. Reste med partner Sweden, den 23 oktober 2011
Mycket Fint hotell

Mycket fina rum, mycket bra sängar, stora rum och utmärkt service
Sofitel hotell har det mesta fina rum och mycket sköna sängar. Vi uppgraderade oss till club million medlm och fick äta ,frukost,snacks och kvällssnacks hur mycket vi ville, dessutom fick man dricja vad man ville från juicde,läsk, öl,vin m.m Det är relativt dyrt ,men får vad man betalar för...vi kommer gärna tillbaks.
Ronnie P. Reste med partner Sweden, den 22 juli 2011
Perfekt hotell

Utmärkt service
allt till belåtenhet snabb in och ut checkning perfekt service bekväma sängar bäddservice på kvällen bra rumsservice med bra mat kanske lite stora potioner snabb taxiservice och buss till ett stort shoppingsenter egen frukost restaurang på 10 våningen toppen!!
1 - 10 av 16 omdömen

Sofitel Philippine Plaza Manila Hotel ManilaSofitel Philippine Plaza Manila Hotel Manila - Hotellet från utsidanSofitel Philippine Plaza Manila Hotel Manila - PoolSofitel Philippine Plaza Manila Hotel Manila - PoolSofitel Philippine Plaza Manila Hotel Manila - EntréSofitel Philippine Plaza Manila Hotel Manila - FestvåningSofitel Philippine Plaza Manila Hotel Manila - FestvåningSofitel Philippine Plaza Manila Hotel Manila - FestvåningSofitel Philippine Plaza Manila Hotel Manila - Executive LoungeSofitel Philippine Plaza Manila Hotel Manila - Executive LoungeSofitel Philippine Plaza Manila Hotel Manila - GästrumSofitel Philippine Plaza Manila Hotel Manila - GästrumSofitel Philippine Plaza Manila Hotel Manila - GästrumSofitel Philippine Plaza Manila Hotel Manila - GästrumSofitel Philippine Plaza Manila Hotel Manila - GästrumSofitel Philippine Plaza Manila Hotel Manila - GästrumSofitel Philippine Plaza Manila Hotel Manila - GästrumSofitel Philippine Plaza Manila Hotel Manila - Hotellet från insidanSofitel Philippine Plaza Manila Hotel Manila - Hotellet från insidanSofitel Philippine Plaza Manila Hotel Manila - SpaSofitel Philippine Plaza Manila Hotel Manila - GolfbanaSofitel Philippine Plaza Manila Hotel Manila - GästrumSofitel Philippine Plaza Manila Hotel Manila - GästrumSofitel Philippine Plaza Manila Hotel Manila - SpaSofitel Philippine Plaza Manila Hotel Manila - RestaurangSofitel Philippine Plaza Manila Hotel Manila - RestaurangSofitel Philippine Plaza Manila Hotel Manila - RestaurangSofitel Philippine Plaza Manila Hotel Manila - RestaurangSofitel Philippine Plaza Manila Hotel Manila - RestaurangSofitel Philippine Plaza Manila Hotel Manila - BufféSofitel Philippine Plaza Manila Hotel Manila - BufféSofitel Philippine Plaza Manila Hotel Manila - RestaurangSofitel Philippine Plaza Manila Hotel Manila - RestaurangSofitel Philippine Plaza Manila Hotel Manila - CaféSofitel Philippine Plaza Manila Hotel Manila - RestaurangSofitel Philippine Plaza Manila Hotel Manila - Pub/loungeSofitel Philippine Plaza Manila Hotel Manila - RestaurangSofitel Philippine Plaza Manila Hotel Manila - RestaurangSofitel Philippine Plaza Manila Hotel Manila - Pub/loungeSofitel Philippine Plaza Manila Hotel Manila - RestaurangSofitel Philippine Plaza Manila Hotel Manila - RestaurangSofitel Philippine Plaza Manila Hotel Manila - RestaurangSofitel Philippine Plaza Manila Hotel Manila - RestaurangSofitel Philippine Plaza Manila Hotel Manila - RestaurangSofitel Philippine Plaza Manila Hotel Manila - GymSofitel Philippine Plaza Manila Hotel Manila - SpaSofitel Philippine Plaza Manila Hotel Manila - SpaSofitel Philippine Plaza Manila Hotel Manila - FaciliteterSofitel Philippine Plaza Manila Hotel Manila - GymSofitel Philippine Plaza Manila Hotel Manila - MötesrumSofitel Philippine Plaza Manila Hotel Manila - LekplatsSofitel Philippine Plaza Manila Hotel Manila - FritidsfaciliteterSofitel Philippine Plaza Manila Hotel Manila - MötesrumSofitel Philippine Plaza Manila Hotel Manila - Executive LoungeSofitel Philippine Plaza Manila Hotel Manila - Hotellet från utsidanSofitel Philippine Plaza Manila Hotel Manila - Hotellet från utsidanSofitel Philippine Plaza Manila Hotel Manila - Hotellet från utsidanSofitel Philippine Plaza Manila Hotel Manila - UtsiktSofitel Philippine Plaza Manila Hotel Manila - Restaurang

Agoda.com är en del av The Priceline Group, världsledande inom resor och relaterade tjänster online.