South Pacific Hotel

23 Morrison Hill Road, Wanchai, Hong Kong, Hongkong

4 omdömen på svenska

6,8
Jonas R. Affärsresenär Sweden, den 7 april 2013
Bra, trevligt, rent med ok internet

Bra frukost, bra rum, ok internet, rent å snyggt
Min vistelse var behaglig. Jag trivdes bra med läget i stan och att hotellet var rent och städat.
Robert W. Affärsresenär Sweden, den 28 mars 2012
Bra läge, galet små rum, lite underlig personal

Bra läge, bra pris
Hotellet ligger i gångavstånd till Causeway Bay där allt händer på helgerna - tar 5 min att gå dit Rummen är galet små, inte allls som på bilderna. Min stora resväska och jag fick precis plats. Hade vi varit två pers hade det inte gått. Man fick pressa sig mot väggen för att kunna stänga toadörren. Min TV pajade under vistelsen, samma med trådlösa internet; tog bra länge innan personalen förstod vad som var problemet (fick support av sorten "har du tryckt på OnOff knappen?" ) Ganska lyhörda rum. Summering: lite konstigheter men för priset så var det vad man kan vänta sig. Håller 3-stjärnig standard.
Angelika E. Reste med partner Sweden, den 12 april 2011
Lite små rum men bra service

Bra service, nära shopping
prisvärt hotell. nära shopping. bra service. rena rum, städning varje dag och byte av handdukar. några minuters promenad till causeway bay och times square. nära tunnelbanan (mtr). vi fick ett rum för rökare vid ankomst, men gick ner till lobbyn och fick byta till ett icke rökrum som låg mycket högre upp på våning 14 och hade bättre utsikt.
Tips om shopping: Vill du bo nära shopping är detta ett bra hotell.
Fred H. Reste med partner Sweden, den 13 september 2009
Ofta i Hong Kong

Läget,maten,rent
South Pacific har enligt min uppfattning en bra placering.Det tar tio minuter in till centrum och vill man ut och bada så tar man bara buss 40 ut till Stanley och dess trevliga stränder.Maten är bra och speciellt deras spagetti bolognese är toppen.Städningen är bra.Det som inte är bra är att personalen ofta är rätt dåliga på engelska utom vid front desk.
Chai W. Reste med partner Hong Kong, den 8 maj 2016
Nice hotel with wifi facilities
Very good location and relax accommodation
Kaushik D. Familj med småbarn India, den 26 april 2016
Good location with budget price
4,7
Its good to be near MTR station .. only 5 min walk. Room service is good. WIFI works good( youtube video ran on HD quality. )
Andrew C. Affärsresenär Australia, den 18 april 2016
Good clean hotel
Great location
Shalena S. Affärsresenär Singapore, den 9 april 2016
Perfect for the HK10s and 7s
Easy to find, clean and close proximity to the HK10s and 7s rugby tournaments.
Kyungmin C. Affärsresenär South Korea, den 24 mars 2016
Value for money

Friendly staff
Value for money
Marvin L. Reste med partner Philippines, den 20 mars 2016
3 night stay

Quiet surroundings; near times square; easy to get taxi
Okay
1 - 4 av 4 omdömen
South Pacific Hotel Hong KongSouth Pacific Hotel Hong Kong - GästrumSouth Pacific Hotel Hong Kong - GästrumSouth Pacific Hotel Hong Kong - GästrumSouth Pacific Hotel Hong Kong - GästrumSouth Pacific Hotel Hong Kong - GästrumSouth Pacific Hotel Hong Kong - GästrumSouth Pacific Hotel Hong Kong - GästrumSouth Pacific Hotel Hong Kong - GästrumSouth Pacific Hotel Hong Kong - GästrumSouth Pacific Hotel Hong Kong - GästrumSouth Pacific Hotel Hong Kong - GästrumSouth Pacific Hotel Hong Kong - SvitSouth Pacific Hotel Hong Kong - SvitSouth Pacific Hotel Hong Kong - SvitSouth Pacific Hotel Hong Kong - SvitSouth Pacific Hotel Hong Kong - SvitSouth Pacific Hotel Hong Kong - SvitSouth Pacific Hotel Hong Kong - SvitSouth Pacific Hotel Hong Kong - SvitSouth Pacific Hotel Hong Kong - SvitSouth Pacific Hotel Hong Kong - SvitSouth Pacific Hotel Hong Kong - SvitSouth Pacific Hotel Hong Kong - SvitSouth Pacific Hotel Hong Kong - SvitSouth Pacific Hotel Hong Kong - BadrumSouth Pacific Hotel Hong Kong - BadrumSouth Pacific Hotel Hong Kong - BadrumSouth Pacific Hotel Hong Kong - UtsiktSouth Pacific Hotel Hong Kong - FritidsfaciliteterSouth Pacific Hotel Hong Kong - FestvåningSouth Pacific Hotel Hong Kong - LobbySouth Pacific Hotel Hong Kong - LobbySouth Pacific Hotel Hong Kong - LobbySouth Pacific Hotel Hong Kong - LobbySouth Pacific Hotel Hong Kong - Hotellet från insidanSouth Pacific Hotel Hong Kong - Hotellet från insidanSouth Pacific Hotel Hong Kong - Hotellet från insidanSouth Pacific Hotel Hong Kong - Hotellet från insidanSouth Pacific Hotel Hong Kong - RestaurangSouth Pacific Hotel Hong Kong - RestaurangSouth Pacific Hotel Hong Kong - Entré

Agoda är en del av The Priceline Group, världsledande inom resor och relaterade tjänster online.