Stanley House Hotel

19/21 Belgrave Road, Victoria och Westminster, London, Storbritannien SW1V 1RB (Visa på karta)

Stanley House Hotel London - Hotellet från utsidan Stanley House Hotel London - Gästrum Stanley House Hotel London - Gästrum Stanley House Hotel London - Gästrum Stanley House Hotel London - Gästrum Stanley House Hotel London - Gästrum Stanley House Hotel London - Hotellet från utsidan Stanley House Hotel London - Hotellet från insidan Stanley House Hotel London - Entré Stanley House Hotel London - Hotellet från insidan Stanley House Hotel London - Hotellet från insidan Stanley House Hotel London - Hotellet från insidan Stanley House Hotel London - Gästrum Stanley House Hotel London - Gästrum Stanley House Hotel London - Hotellet från utsidan Stanley House Hotel London - Gästrum
Stanley House Hotel London - Gästrum Stanley House Hotel London - Restaurang Stanley House Hotel London - Restaurang Stanley House Hotel London - Gästrum Stanley House Hotel London - Restaurang Stanley House Hotel London - Gästrum Stanley House Hotel London - Gästrum
Område: Victoria och Westminster Antal rum: 40

6,1
6,1
Hue P. Familj med äldre barn Sweden, den 16 augusti 2015
Transfer bekvämlighet

Bra läge. snabb fram dukade frukost . rena lokal
Svårt att hitta hotel fastän det ligger på en bra gatan. jag blev förvirra på grunda av dessa gatu namn, kvartets namn som jag inte riktigt vana med engelska system. När jag befinna mig i hotel då var det bra. vi har en trippel rum. en dubbel säng som är inte tillräckligt stor. Det var 160 cm. Sjäva hotel är sliten men kämpas hård med sin renlighet. vi har det vi behöver för vår sömn och frukost för att flyga vidare. Receptionspersonal är service vänligt likadan köks personal.
Carin T. Familj med äldre barn Sweden, den 19 februari 2015
Bästa läget!

De tre bästa sakerna med hotellet var det centrala läget, många och trevliga restauranger/pubar i närheten och rumspriset.
Det var helt ok! Man får vad man betalar för. Rummen kunde definitivt fräschas upp och bli mer tilltalande.
Lars J. Reste med partner Sweden, den 18 januari 2015
Ok boende

Billigt centralt
Ok
Krister M. Reste med partner Sweden, den 6 november 2014
Godtagbart

Läge,läge,priset
Rummet och toaletten i minsta laget.
Helena B. Familj med äldre barn Sweden, den 29 oktober 2014
Återvänder inte

Läget är bra men för övrigt finns inget positivt.
Birgitta E. Ensamresenär Sweden, den 17 september 2014

Läget, ostört,rent
Helt ok.Blev förvånad över att rummet låg i bottenplanet men det funkade.Hade uppskattat att kunna ha någon utsikt.
Susanne F. Familj med äldre barn Sweden, den 14 augusti 2014
Centralt läge, rent och fräscht

Centralt läge, rent och fräscht
Ett mycket bra ställe att bo på, rena fräscha rum och med ett bra läge. Det kom en personal varje morgon som ordnade med frukost och städning. Det fanns ingen bemanning för in- eller utcheckning, utan man fick ringa ett nummer. Det kostade mig en hel del extra.
Annelie K. Reste med partner Sweden, den 29 maj 2014
Billigt bra boende

Centralt, billigt hotell med rena rum
Hotellrummen var ganska små men med en bra standard så som toalett och dusch samt rena handukar dagligen. Vill man inte lägga för mycket pengar på ett boende så rekommenderar vi Stanley House Hotell
Bo E. Reste med partner Sweden, den 30 mars 2014
Prisväärt , centralt läge,

Frukosten, läget , Trevlig personal
Mycket bra - synd bara att Arsenal spelade oavgjort mot Oil City !!!!!
Anders P. Reste med partner Sweden, den 9 juli 2013
Helt ok med tanke på priset.

Läget, frukosten, omgivningen
Ett helt ok hotell för en kortare vistelse. Förvånansvärt bra frukost med trevlig personal.

Stanley House Hotel LondonStanley House Hotel London - Hotellet från utsidanStanley House Hotel London - GästrumStanley House Hotel London - GästrumStanley House Hotel London - GästrumStanley House Hotel London - GästrumStanley House Hotel London - GästrumStanley House Hotel London - Hotellet från utsidanStanley House Hotel London - Hotellet från insidanStanley House Hotel London - EntréStanley House Hotel London - Hotellet från insidanStanley House Hotel London - Hotellet från insidanStanley House Hotel London - Hotellet från insidanStanley House Hotel London - GästrumStanley House Hotel London - GästrumStanley House Hotel London - Hotellet från utsidanStanley House Hotel London - GästrumStanley House Hotel London - GästrumStanley House Hotel London - RestaurangStanley House Hotel London - RestaurangStanley House Hotel London - GästrumStanley House Hotel London - RestaurangStanley House Hotel London - GästrumStanley House Hotel London - Gästrum