Sugar Marina Resort - Art - Karon Beach

542/1 Patak Road, Karon, Phuket, Thailand 83100 (Visa på karta)

tidigare : Sugar Palm Resort - Karon Beach
Sugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Hotellet från insidan Sugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Hotellet från utsidan Sugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Lobby Sugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Gästrum Sugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Gästrum Sugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Gästrum Sugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Gästrum Sugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Gästrum Sugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Gästrum Sugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Gästrum Sugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Gästrum Sugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Gästrum Sugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Gästrum Sugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Gästrum Sugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Gästrum Sugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Gästrum
Sugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Gästrum Sugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Gästrum Sugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Restaurang Sugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Restaurang Sugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Restaurang Sugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Restaurang Sugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Pool Sugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Lekplats Sugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Lekplats Sugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Faciliteter Sugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Faciliteter Sugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Gym
Område: Karon Antal rum: 146

baserat på 1633
omdömen

8,6
8,8
8,5
Ulla L. Reste med partner Sweden, den 18 mars 2015
Centralt hotell vid beachen

Läget, Närhet till beach, fräscha rum
Det var andra gången vi besökte detta hotell. Bra poolområde med en pool som inbjöd till motionssimning. Vi blev uppgraderade till ett rum med pool-acess som inte gjorde vistelsen sämre
Elin J. Reste med partner Sweden, den 16 februari 2015
Bra läge, fina rum

Bra läge, fina rum, bra pool
Ligger bra till, nära stranden och "centrum" i karon men inte så du störs under natten.. Fina rum, både deluxe och pool access samt pool view. Grund pool men den är lång så rätt ok att bada där. Bra vanlig frukost. Vänlig personal.
Pelle E. Gruppresenär Sweden, den 27 januari 2015
Perfekt läge

Sängen, läget, rummet
Yashar N. Familj med småbarn Sweden, den 1 februari 2013
Bra hotell, nära till stranden

Frukost, rummet, personalen
Trevlig hotell belägen ett stenkast från Karon beach och shopping. Bra och trevlig pool, trevlig personal, bra frukost och bra priser på drinkar i baren.
Restaurangtips: Ät på Red Onion. Bra thai mat till billig peng. Risk för kö dock! Enda stället i hela phuket som folk köar till mat!
Erica P. Familj med småbarn Finland, den 14 januari 2013
Hemsk upplevelse

En trevlig kontakt
2,7
Tittade på bilder innan bokningen, allt såg fräscht ut. Men vid ankomst var allt slitet. Vårt rum var hemskt. I en gammal byggnad. Värsta upplevelsen jag haft. Vi checkade ut. Måste betala för en natt, men vi vägrade bo kvar. Dyrt och årligt rum.
Cemil G. Familj med småbarn Sweden, den 14 januari 2013
Helt ok hotel nära till allt Men bara de

Nära till allt
4,7
Vi bodde på hotellet en natt Kom ditt Litte efter kl 16 och då sa dom att tyvärr vi vet att ni har bokat rum men vi har inte de rummen ni bokade de va två rum vi bokade dom ville köra oss till en annan hotel men vi sa bara vi har bokat och vi ska bo här och till slut när dom fattade att dom inte kunde erbjuda oss något anat så fixade dom rummen som vi hade bokat de va Litte jobbigt och vänta ytterligare en timma på rece.. Efter en lång fly resa men vi Bode bara där en natt de va bra att de va nära till allt
Restaurangtips: Håkans bar gryma drinkar från Håkan
Anders K. Ensamresenär Sweden, den 7 januari 2013
Sol och bad resa

centralt, bra service
Trevligt prisvärt hotell som ligger bra i Karon Beach. Bra Wi-Fi, lite enklare hotell men funkar bra. Dom bjuder på en Chang, en Coca Cola, En Festis varje dag + vatten.
Sami L. Reste med partner Sweden, den 18 juni 2012
Bra hotel,gångavstånd till stranden & nattliv

Hade pool access som var helt underbar,fri wifi,fri mini bar,väldigt bra läge!
vi var super nöjda med våran tyvärr 3 dagar korta vistelse på detta hotell,kommer att boka flera nätter nästa gång! Hotellets personal var lite seega att få igång,men annars så är det bara positivt!
Olga B. Familj med småbarn Sweden, den 15 juni 2012
Aldrig igen!

2,3
Slitet och äckligt hotell. Hade ett rum med utgång till poolen, men det saknades stege och möblerna på terrassen var slitna och smutsiga. Grinden ut till poolen hängde löst. Inga parasoller fanns det heller. Frukosten var värdelös med getingar i maten, personalen i restaurangen var otrevliga, sura och dryga, började plocka från bordet exakt kl. 10.30 innan man hunnit äta klart. Vill man inte förstöra sin semester, ska man inte bo på Sugar Palm. Tre stjärnor är alldeles för mycket, max en skulle jag ge. Never again.
Restaurangtips: Massagen bredvid salongen var bra. Restaurangen Red Onion ska man absolut besöka, god mat och bra priser.
Peter A. Reste med partner Sweden, den 15 april 2012
Hotell för den ej kräsne

Priset, centralt läge.
två nätter kvar på vår rundresa i thailand. vi skulle flyga från phuket så vi letade efter ett prisvärt hotell med bra läge och pool som vi kunde spendera sista dagen vid. rummen och hotellet är helt okey. problemet är att det är fullt av ryssar! merparten, av den manliga delen, var berusade vid frukosten och uppförde sig därefter.

Sugar Marina Resort - Art - Karon Beach PhuketSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Hotellet från insidanSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Hotellet från utsidanSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - LobbySugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - GästrumSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - GästrumSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - GästrumSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - GästrumSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - GästrumSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - GästrumSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - GästrumSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - GästrumSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - GästrumSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - GästrumSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - GästrumSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - GästrumSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - GästrumSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - GästrumSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - GästrumSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - RestaurangSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - RestaurangSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - RestaurangSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - RestaurangSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - PoolSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - LekplatsSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - LekplatsSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - FaciliteterSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - FaciliteterSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - GymSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - FaciliteterSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - FaciliteterSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Hotellet från utsidanSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Hotellet från insidanSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Hotellet från insidanSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Hotellet från insidanSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Hotellet från insidanSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Hotellet från insidan

Agoda.com är en del av The Priceline Group, världsledande inom resor och relaterade tjänster online.