Sugar Marina Resort - Art - Karon Beach

542/1 Patak Road, Karon, Phuket, Thailand 83100 (Visa karta)

tidigare : Sugar Palm Resort - Karon Beach
Sugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Entré Sugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Hotellet från utsidan Sugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Lobby Sugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Gästrum Sugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Gästrum Sugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Gästrum Sugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Gästrum Sugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Gästrum Sugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Gästrum Sugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Gästrum Sugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Gästrum Sugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Gästrum Sugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Gästrum Sugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Gästrum Sugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Gästrum Sugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Gästrum
Sugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Gästrum Sugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Gästrum Sugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Restaurang Sugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Restaurang Sugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Restaurang Sugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Restaurang Sugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Pool Sugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Hotellet från utsidan Sugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Faciliteter Sugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Faciliteter Sugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Gym Sugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Faciliteter
Område: Karon Antal rum: 146

8,6
8,8
8,5
Yashar N. Familj med småbarn Sweden, den 1 februari 2013
Bra hotell, nära till stranden

Frukost, rummet, personalen
Trevlig hotell belägen ett stenkast från Karon beach och shopping. Bra och trevlig pool, trevlig personal, bra frukost och bra priser på drinkar i baren.
Restaurangtips: Ät på Red Onion. Bra thai mat till billig peng. Risk för kö dock! Enda stället i hela phuket som folk köar till mat!
Erica P. Familj med småbarn Finland, den 14 januari 2013
Hemsk upplevelse

En trevlig kontakt
2,7
Tittade på bilder innan bokningen, allt såg fräscht ut. Men vid ankomst var allt slitet. Vårt rum var hemskt. I en gammal byggnad. Värsta upplevelsen jag haft. Vi checkade ut. Måste betala för en natt, men vi vägrade bo kvar. Dyrt och årligt rum.
Cemil G. Familj med småbarn Sweden, den 14 januari 2013
Helt ok hotel nära till allt Men bara de

Nära till allt
4,7
Vi bodde på hotellet en natt Kom ditt Litte efter kl 16 och då sa dom att tyvärr vi vet att ni har bokat rum men vi har inte de rummen ni bokade de va två rum vi bokade dom ville köra oss till en annan hotel men vi sa bara vi har bokat och vi ska bo här och till slut när dom fattade att dom inte kunde erbjuda oss något anat så fixade dom rummen som vi hade bokat de va Litte jobbigt och vänta ytterligare en timma på rece.. Efter en lång fly resa men vi Bode bara där en natt de va bra att de va nära till allt
Restaurangtips: Håkans bar gryma drinkar från Håkan
Anders K. Ensamresenär Sweden, den 7 januari 2013
Sol och bad resa

centralt, bra service
Trevligt prisvärt hotell som ligger bra i Karon Beach. Bra Wi-Fi, lite enklare hotell men funkar bra. Dom bjuder på en Chang, en Coca Cola, En Festis varje dag + vatten.
Sami L. Reste med partner Sweden, den 18 juni 2012
Bra hotel,gångavstånd till stranden & nattliv

Hade pool access som var helt underbar,fri wifi,fri mini bar,väldigt bra läge!
vi var super nöjda med våran tyvärr 3 dagar korta vistelse på detta hotell,kommer att boka flera nätter nästa gång! Hotellets personal var lite seega att få igång,men annars så är det bara positivt!
Olga B. Familj med småbarn Sweden, den 15 juni 2012
Aldrig igen!

2,3
Slitet och äckligt hotell. Hade ett rum med utgång till poolen, men det saknades stege och möblerna på terrassen var slitna och smutsiga. Grinden ut till poolen hängde löst. Inga parasoller fanns det heller. Frukosten var värdelös med getingar i maten, personalen i restaurangen var otrevliga, sura och dryga, började plocka från bordet exakt kl. 10.30 innan man hunnit äta klart. Vill man inte förstöra sin semester, ska man inte bo på Sugar Palm. Tre stjärnor är alldeles för mycket, max en skulle jag ge. Never again.
Restaurangtips: Massagen bredvid salongen var bra. Restaurangen Red Onion ska man absolut besöka, god mat och bra priser.
Peter A. Reste med partner Sweden, den 15 april 2012
Hotell för den ej kräsne

Priset, centralt läge.
två nätter kvar på vår rundresa i thailand. vi skulle flyga från phuket så vi letade efter ett prisvärt hotell med bra läge och pool som vi kunde spendera sista dagen vid. rummen och hotellet är helt okey. problemet är att det är fullt av ryssar! merparten, av den manliga delen, var berusade vid frukosten och uppförde sig därefter.
Daniel L. Reste med partner Sweden, den 11 april 2012
Stillsamt område med korta avstånd till allt

lugnt och tyst
Det bästa med hotellet är nog läget. Ligger på en tvärgata som slutar med hotellet så ingen störande trafik förekommer. Det är heller inga krogar som stör sömnen heller. En kort promenad så är man nere på stranden eller vid alla resturangerna. Rent och fint på rummen. Minibaren är gratis och fylls på varje dag. Frukosten är inget att anmärka på, frukter,bröd, fil och några små enkla varmrätter samt omeletter. Fria DVD filmer att låna utan kostnad nere vid receptionen. Tyvärr är dom väldigt dåliga på engelska på hotellet... Var inga som helst problem för oss att få checka in kl 06:00 på morgonen då vi anlände. Vi kommer bo på detta hotell nästa gång vi är i thailand.
Tips om shopping: Phuket Town Night Market, stort utbud och bra priser. Många kör med fasta priser så det gynnar nybörjare som inte är så duktiga på att pruta. Billigaste sättet att ta sig dig är nog med lokalbuss (30bath/pers) och sedan ta taxi hem på kvällen.
Christoffer A. Reste med partner Sweden, den 8 april 2012
Sisådär

Helt ok frukost.
Ett hotell som försvinner i mängden. Överlag inte särskilt serviceminded personal. Verkar som att Sugarpalms personal har samma charmkurs för alla eftersom de är lika trött på Grand Hillside. Poolområdet är inget vidare. Gymet har en trött multigymmaskin som är sönder och några ännu tröttare konditionsmaskiner. Frukosten är helt ok förutom personalen som ser ut att somna vilken sekund som helst.
Daniel O. Reste med partner Sweden, den 3 april 2012
Fantastiskt hotell, fräscht och stilrent!

Bra läge, personal, rum, pris
Ett riktigt kanon hotell! Har bott där 2 gånger nu, och jag bor där gärna igen. ett väl designat, snyggt hotell som åtminstone jag känner mig hemma på direkt. Fint poolområde med stort soldäck och gräsmatta bakom. Bra läge nära pubar, barer, strand och shopping. Mitt i smeten men ändå lugnet. Väldigt bra frukost med det mesta man kan tänka sig att äta, fräscht och gott. Kan varmt rekommendera detta!

Sugar Marina Resort - Art - Karon Beach PhuketSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - EntréSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Hotellet från utsidanSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - LobbySugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - GästrumSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - GästrumSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - GästrumSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - GästrumSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - GästrumSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - GästrumSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - GästrumSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - GästrumSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - GästrumSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - GästrumSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - GästrumSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - GästrumSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - GästrumSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - GästrumSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - GästrumSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - RestaurangSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - RestaurangSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - RestaurangSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - RestaurangSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - PoolSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Hotellet från utsidanSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - FaciliteterSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - FaciliteterSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - GymSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - FaciliteterSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - FaciliteterSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Hotellet från utsidanSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Hotellet från insidanSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Hotellet från insidanSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Hotellet från insidanSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Hotellet från insidanSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Hotellet från insidan