The Aspasia Hotel

1/ 3 Laem Sai Road, Kata, Phuket, Thailand (Visa karta)

The Aspasia Hotel Phuket - Gästrum The Aspasia Hotel Phuket - Gästrum The Aspasia Hotel Phuket - Gästrum The Aspasia Hotel Phuket - Gästrum The Aspasia Hotel Phuket - Badrum The Aspasia Hotel Phuket - Badrum The Aspasia Hotel Phuket - Badrum The Aspasia Hotel Phuket - Balkong/terrass The Aspasia Hotel Phuket - Gästrum The Aspasia Hotel Phuket - Gästrum The Aspasia Hotel Phuket - Badtunna The Aspasia Hotel Phuket - Badtunna The Aspasia Hotel Phuket - Badrum The Aspasia Hotel Phuket - Badrum The Aspasia Hotel Phuket - Gästrum The Aspasia Hotel Phuket - Badrum
The Aspasia Hotel Phuket - Badrum The Aspasia Hotel Phuket - Badrum The Aspasia Hotel Phuket - Pool The Aspasia Hotel Phuket - Pool The Aspasia Hotel Phuket - Pool The Aspasia Hotel Phuket - Pool The Aspasia Hotel Phuket - Spa The Aspasia Hotel Phuket - Spa The Aspasia Hotel Phuket - Spa The Aspasia Hotel Phuket - Spa The Aspasia Hotel Phuket - Spa The Aspasia Hotel Phuket - Spa
Område: Kata Antal rum: 46

8,5
8,6
8,5
Gunilla M. Reste med partner Sweden, den 9 december 2012
Bra läge, stora fina rum med bra utsikt,

Blev uppgraderar till en svit för samma pris . Bra läge mellan Kata-Karon. Fin pool.
Trevligt bemötande av all personal? Lite bättre Engelska kanske vore önskvärt, bra behandlingar på hotellets spa. Fin frukostbuff'e. För att komma till hotellet till fots är man tvungen att gå uppför en brant backe, kan upplevas jobbigt i det varma klimatet.
Jan N. Reste med partner Sweden, den 20 november 2012
Jättfint hotell

Underbar utsikt .Blommor och växter överallt. Härlig frukostbuffé. Underbara pooler nära till Kata beach.
stora rum med möjlighet till att laga sin mat själv. Acn fungerade mycket bra även om den brummade likt ett flygplan.( Ha med öronproppar) Hotellet ligger mycket nära Kata beach men det finns en mycket brant backe på vägen som man får vara försiktig med.
Vincent D. Familj med småbarn Sweden, den 8 februari 2012
Lyx hotell med bra service

Bra komfort, Bra läge, trevlig personal
Vi är hel nöjda med detta hotell. Det enda att tänka på är att transfer kostar 3-4 ggr så mycket jämfört med vanliga taxibilar om man bokar det via hotellet. Passar kanske inte direkt för småbarnsfamilj då den ligger mitt i trafikerad område...
Johan R. Reste med partner Sweden, den 31 januari 2012
Stora rum, bra service

Stora och bekväma rum
Bra läge och stora bekväma rum, det enda negativa var att poolen var ganska liten (två små pooler). Annars var vi mycket nöjda med hotellet.
Annicka H. Reste med partner Sweden, den 19 december 2011
Bra för långliggare

Rummen,
Fint hotell med trevliga rum. Vi bokade en svit med havsutsikt, rummet låg perfekt vid poolen men det fanns bara ett sånt rum så som vanligt så gäller det att ha lite tur med vad man får om man nu inte åker och tittat först. Havsutsikten var lite sisådär från vårt rum men bodde man högre upp var det nog helt ok. Jag vet inte om alla rum hade eget kök som vi hade på vårt rum, men det köket var väldigt stort och stiligt, bra om man bor där ett tag och vill laga egen mat. Rummen var i sig väldigt fina med stora badrum och sköna sängar. Det var en liten gång väg ner till stranden men den var inte i det bästa skicket. Hotellet ligger högt upp så det tar på krafterna om man väljer att gå till hotellet.
Sofie L. Familj med småbarn Sweden, den 30 september 2011
Fantastiskt rum på lite omodernt hotell

Vår svit var nästminsta på hotellet, men fantastisk
vid ankomst tror man att man hamnat i en indiana jones-film.. inte bara i positiv bemärkelse. entrén är definitivt inte femstjärnig, inte heller de gemensamma utrymmena. eventuellt 4 stjärnor. däremot var vår svit förstklassig, trots att den med 75kvm var nästminst på hotellet! bra frukost. hotellet behöver en liten uppdatering gällande exteriör och entré.
Jan-Olov P. Reste med partner Sweden, den 7 mars 2011
lEtt fantastiskt hotell med med stora möjligheter!

Stora rum med en fantastisk utsikt.
Vår vistelse hade varit underbar om vi sluppit att ständigt behöva ringa om slarvig städning,det fattades alltid någonting efter att städpersonal varit där.(Vatten,handdukar,tvål,etc) Ofta ett tråkigt bemötande i receptionen.
Jan-Erik J. Reste med partner Sweden, den 3 februari 2011
Vackert hotell med underbar utsikt

Underbara rum
fantastikt fina rum med stor balkong med underbar utsikt. vet inte om dt var en tillfällighet mem våra 2 nätter var det en hel del strul. det började när vi kom med att det var överbokat så vi fick ett annat rum, de kompenseade oss med 2 middagar vilket vi acepterade. sedan var minbaren tom vilket de lovade att åtgärda kort efter vår ankomst, det fyldes blev ej utfört under vår vistelse. vidare blev rummet ej städat, inga nya handdukar, toapapper samt vatten trots påminelse ! ansvarig lyssnade på våra problem vid utcheckningen och tog åt sig av kritiken. saknade shuffel till stranden.
Caroline S. Reste med partner Sweden, den 25 januari 2011
Underbart hotell

Jättefina rum, Bra frukost, Bra service, underbar utsikt över havet.
Bodde här i tre dagar. Det var jättefina rum och mycket fräsch toalett/badrum. Frukostbuffen var bra och det var en underbar utsikt vid frukosten. Bra pool,men inte så många solstolar. Det tog ca 10 minuter till stranden och det är en ganska brant backe upp till hotellet. Bra mat på hotellet,men lite dyr.
Mattias J. Reste med partner Sweden, den 15 december 2010
Exclusivt, stora fina rum, samtliga med havsutsikt

Lungt, privat, exlusivt, prisvärt, rent, bekvämt
tredje vistelsen vid detta hotel. mycket bra och prisvärt. lungt och skönt med bra läge nära kata beach. passar nog inte barnfamiljer och funktionshindrade. mycket trappor och olika nivåer och brant backe upp till hotellet.

The Aspasia Hotel PhuketThe Aspasia Hotel Phuket - GästrumThe Aspasia Hotel Phuket - GästrumThe Aspasia Hotel Phuket - GästrumThe Aspasia Hotel Phuket - GästrumThe Aspasia Hotel Phuket - BadrumThe Aspasia Hotel Phuket - BadrumThe Aspasia Hotel Phuket - BadrumThe Aspasia Hotel Phuket - Balkong/terrassThe Aspasia Hotel Phuket - GästrumThe Aspasia Hotel Phuket - GästrumThe Aspasia Hotel Phuket - BadtunnaThe Aspasia Hotel Phuket - BadtunnaThe Aspasia Hotel Phuket - BadrumThe Aspasia Hotel Phuket - BadrumThe Aspasia Hotel Phuket - GästrumThe Aspasia Hotel Phuket - BadrumThe Aspasia Hotel Phuket - BadrumThe Aspasia Hotel Phuket - BadrumThe Aspasia Hotel Phuket - PoolThe Aspasia Hotel Phuket - PoolThe Aspasia Hotel Phuket - PoolThe Aspasia Hotel Phuket - PoolThe Aspasia Hotel Phuket - SpaThe Aspasia Hotel Phuket - SpaThe Aspasia Hotel Phuket - SpaThe Aspasia Hotel Phuket - SpaThe Aspasia Hotel Phuket - SpaThe Aspasia Hotel Phuket - SpaThe Aspasia Hotel Phuket - GymThe Aspasia Hotel Phuket - RestaurangThe Aspasia Hotel Phuket - RestaurangThe Aspasia Hotel Phuket - RestaurangThe Aspasia Hotel Phuket - RestaurangThe Aspasia Hotel Phuket - RestaurangThe Aspasia Hotel Phuket - RestaurangThe Aspasia Hotel Phuket - RestaurangThe Aspasia Hotel Phuket - RestaurangThe Aspasia Hotel Phuket - RestaurangThe Aspasia Hotel Phuket - Hotellet från insidanThe Aspasia Hotel Phuket - Hotellet från utsidanThe Aspasia Hotel Phuket - Hotellet från utsidanThe Aspasia Hotel Phuket - Hotellet från utsidanThe Aspasia Hotel Phuket - TrädgårdThe Aspasia Hotel Phuket - TrädgårdThe Aspasia Hotel Phuket - UtsiktThe Aspasia Hotel Phuket - UtsiktThe Aspasia Hotel Phuket - StrandThe Aspasia Hotel Phuket - GästrumThe Aspasia Hotel Phuket - GästrumThe Aspasia Hotel Phuket - GästrumThe Aspasia Hotel Phuket - GästrumThe Aspasia Hotel Phuket - GästrumThe Aspasia Hotel Phuket - GästrumThe Aspasia Hotel Phuket - GästrumThe Aspasia Hotel Phuket - GästrumThe Aspasia Hotel Phuket - BadtunnaThe Aspasia Hotel Phuket - BadtunnaThe Aspasia Hotel Phuket - Balkong/terrassThe Aspasia Hotel Phuket - Pool