The Bird Cage Patong Guesthouse Hotel

6/1-3 Rat-U-Thit 200 Pee Rd., Kathu, Patong, Phuket, Thailand (Visa karta)

The Bird Cage Patong Guesthouse Hotel Phuket - Hotellet från insidan The Bird Cage Patong Guesthouse Hotel Phuket - Hotellet från insidan The Bird Cage Patong Guesthouse Hotel Phuket - Hotellet från insidan The Bird Cage Patong Guesthouse Hotel Phuket - Gästrum The Bird Cage Patong Guesthouse Hotel Phuket - Gästrum The Bird Cage Patong Guesthouse Hotel Phuket - Hotellet från utsidan The Bird Cage Patong Guesthouse Hotel Phuket - Hotellet från insidan The Bird Cage Patong Guesthouse Hotel Phuket - Gästrum The Bird Cage Patong Guesthouse Hotel Phuket - Gästrum The Bird Cage Patong Guesthouse Hotel Phuket - Gästrum The Bird Cage Patong Guesthouse Hotel Phuket - Gästrum The Bird Cage Patong Guesthouse Hotel Phuket - Gästrum The Bird Cage Patong Guesthouse Hotel Phuket - Badrum The Bird Cage Patong Guesthouse Hotel Phuket - Gästrum The Bird Cage Patong Guesthouse Hotel Phuket - Gästrum The Bird Cage Patong Guesthouse Hotel Phuket - Gästrum
The Bird Cage Patong Guesthouse Hotel Phuket - Gästrum The Bird Cage Patong Guesthouse Hotel Phuket - Gästrum The Bird Cage Patong Guesthouse Hotel Phuket - Gästrum The Bird Cage Patong Guesthouse Hotel Phuket - Gästrum The Bird Cage Patong Guesthouse Hotel Phuket - Gästrum The Bird Cage Patong Guesthouse Hotel Phuket - Gästrum The Bird Cage Patong Guesthouse Hotel Phuket - Gästrum The Bird Cage Patong Guesthouse Hotel Phuket - Gästrum The Bird Cage Patong Guesthouse Hotel Phuket - Gästrum The Bird Cage Patong Guesthouse Hotel Phuket - Gästrum The Bird Cage Patong Guesthouse Hotel Phuket - Gästrum The Bird Cage Patong Guesthouse Hotel Phuket - Lobby
Område: Patong Antal rum: 32

8,6
6,2
Mikael C. Reste med partner Sweden, den 4 april 2014
Bra boende till en bra peng :)

Personalen, nära stan, tyst å lugnt
Bra. Allt är nära men ändå e det tyst på rummen.
Rodrigo D. Gruppresenär Sweden, den 2 december 2012
Centralt hotell, perfekt för att bara sova

Centralt, tvätt, trevlig personal
Bra funktionellt hotell om man bara vill ha någonstans att sova. Ligger centralt och personalen är trevlig och den är bemannad 24/7. Ska man nämna något dåligt så är det väl att hotellet inte har hiss vilket kan vara lite småjobbigt om man bor på våning 4 eller 5.
Linda R. Gruppresenär Sweden, den 28 oktober 2012
Nära bargatan

jag och min kompis bodde här i två nätter när vi var i patong. tar ca 5 minuter till bargatan och inte mycket längre tid ner till stranden. mycket trevlig och hjälpsam personal, rummen var dock lite små men helt okej och acen funkade bra. rekommenderar detta boende starkt
Isabell K. Reste med partner Sweden, den 8 mars 2012
Prisvärt och trevlig personal

Bra läge, både till stranden och shopping
Prisvärt hotell med bra läge, 5 min promenad till strand och uteliv och shopping. Det ligger in på en liten tvärgata med några fler hotell och tvätterier så det är inte en massa ljud som stör när man är på rummet. Trevlig och hjälpsam personal. Enkla rum men utrustat med allt man behöver, safetybox, ac kyl & frys.
Julia C. Reste med partner Sweden, den 13 december 2011
Nice hotell!

Bra läge, trevlig personal!
superbra verkligen! bra läge till stranden och lugnt på kvällarna! rummet är inte stort men det duger absolut till ungdomar. hade vi åkt med familj hade jag valt ett med större rum! men budget backpacker så är det jättebra!!
Janeth L. Reste med partner Sweden, den 15 februari 2011
Bra läge!!!!

Nära till strand och shopping och gratis wifi
Ett hotell jag varmt rekommenderar då jag tycker att det är ett väldigt prisvärt alternativ!! Nära till shopping, restauranger, barer och strand. Trots närheten till Bangla så ligger hotellet på en bakgata och det är nästintill knäpptyst på nätterna. Personalen var jättetrevlig och hjälpsamma! Det är det enda hotellet under vår Thailandvistelse som hade en dusch med ordentligt tryck i så man kunde tvätta håret ordentligt. Vi hade turen att få ett rum som bara ligger en trappa upp. Har man otur så kan man hamna högt upp och det är då väldigt mycket trappor att gå i. Hotellet hade även gratis wifi som fungerade utmärkt!!!
Bengt O. Ensamresenär Sweden, den 2 februari 2011
Litet hotell trevlig personal bra läge

Väldigt trevlig personal
Bra hotell lugn bak gata kanske lite lyhört.Nära till allt köp centret stranden nöjes gatorna.hjälpsam personal.Negativt ingen frukost betala för internet.skola utanför fönstret startade 7.00 sammanfattnings vis bra vid någon eller några nätter för ensam resenär och väldigt bra pris tycker jag Bengt
Krister J. Ensamresenär Sweden, den 25 januari 2011
Helt ok

Tyst läge , trevlig personal
Det är enkla rum, ingen telefon och liknade vilket kan vara nog så irriterande om man har flera vänner på hotellet, för det faktum art det inte finns hiss är faktiskt ett större problem än man kan tro, vägen till beachen ( catwalken) är rätt så risig, idet stora hela skulle jag nog valt något annat hotell, men skulle inte ha något i mot och bo där om jag inte orkade leta. Bra budgetställe
Marie E. Ensamresenär Sweden, den 24 januari 2011
litet och centralt

lungt och tyst
Litet hotell med närhet till vad du vill patong om du verkligen vill till patong i sig hemsk stad. Men hotellet bra lungt och trevlig personal.
Rolf L. Ensamresenär Sweden, den 2 januari 2011
Litet hotel med bra läge i Patong

Läget, sängen, duschen och internetanslutningen.
Superior rummet ok för 4-5 dagar, jag bodde där 2 veckor då de flesta hotell var fullbokade. Badrummet ok med bra dusch med varmt och kallt vatten och bra tryck. Sängen helt ok. Dåligt med garderobsutrymmen, sittplatser och bord var ett skämt. Bra fungerande internet. Jag bodde på 3 våningen ingen hiss inga problem för mej personal bar upp min väska och var i övrigt hjälpsamma. Städning var Ok. Safebox i rummet var lite tveksam.

The Bird Cage Patong Guesthouse Hotel PhuketThe Bird Cage Patong Guesthouse Hotel Phuket - Hotellet från insidanThe Bird Cage Patong Guesthouse Hotel Phuket - Hotellet från insidanThe Bird Cage Patong Guesthouse Hotel Phuket - Hotellet från insidanThe Bird Cage Patong Guesthouse Hotel Phuket - GästrumThe Bird Cage Patong Guesthouse Hotel Phuket - GästrumThe Bird Cage Patong Guesthouse Hotel Phuket - Hotellet från utsidanThe Bird Cage Patong Guesthouse Hotel Phuket - Hotellet från insidanThe Bird Cage Patong Guesthouse Hotel Phuket - GästrumThe Bird Cage Patong Guesthouse Hotel Phuket - GästrumThe Bird Cage Patong Guesthouse Hotel Phuket - GästrumThe Bird Cage Patong Guesthouse Hotel Phuket - GästrumThe Bird Cage Patong Guesthouse Hotel Phuket - GästrumThe Bird Cage Patong Guesthouse Hotel Phuket - BadrumThe Bird Cage Patong Guesthouse Hotel Phuket - GästrumThe Bird Cage Patong Guesthouse Hotel Phuket - GästrumThe Bird Cage Patong Guesthouse Hotel Phuket - GästrumThe Bird Cage Patong Guesthouse Hotel Phuket - GästrumThe Bird Cage Patong Guesthouse Hotel Phuket - GästrumThe Bird Cage Patong Guesthouse Hotel Phuket - GästrumThe Bird Cage Patong Guesthouse Hotel Phuket - GästrumThe Bird Cage Patong Guesthouse Hotel Phuket - GästrumThe Bird Cage Patong Guesthouse Hotel Phuket - GästrumThe Bird Cage Patong Guesthouse Hotel Phuket - GästrumThe Bird Cage Patong Guesthouse Hotel Phuket - GästrumThe Bird Cage Patong Guesthouse Hotel Phuket - GästrumThe Bird Cage Patong Guesthouse Hotel Phuket - GästrumThe Bird Cage Patong Guesthouse Hotel Phuket - GästrumThe Bird Cage Patong Guesthouse Hotel Phuket - LobbyThe Bird Cage Patong Guesthouse Hotel Phuket - ReceptionThe Bird Cage Patong Guesthouse Hotel Phuket - EntréThe Bird Cage Patong Guesthouse Hotel Phuket - EntréThe Bird Cage Patong Guesthouse Hotel Phuket - FritidsfaciliteterThe Bird Cage Patong Guesthouse Hotel Phuket - Hotellet från insidanThe Bird Cage Patong Guesthouse Hotel Phuket - GästrumThe Bird Cage Patong Guesthouse Hotel Phuket - GästrumThe Bird Cage Patong Guesthouse Hotel Phuket - GästrumThe Bird Cage Patong Guesthouse Hotel Phuket - GästrumThe Bird Cage Patong Guesthouse Hotel Phuket - GästrumThe Bird Cage Patong Guesthouse Hotel Phuket - Gästrum