Mitt konto (logga in)

The BluEco Hotel

100/75 Kata Road, Kata, Phuket, Thailand 83100 (Visa karta)

The BluEco Hotel Phuket - Gästrum The BluEco Hotel Phuket - Gästrum The BluEco Hotel Phuket - Gästrum The BluEco Hotel Phuket - Gästrum The BluEco Hotel Phuket - Gästrum The BluEco Hotel Phuket - Badrum The BluEco Hotel Phuket - Badrum The BluEco Hotel Phuket - Gästrum The BluEco Hotel Phuket - Svit The BluEco Hotel Phuket - Gästrum The BluEco Hotel Phuket - Gästrum The BluEco Hotel Phuket - Gästrum The BluEco Hotel Phuket - Gästrum The BluEco Hotel Phuket - Hotellet från utsidan The BluEco Hotel Phuket - Gästrum The BluEco Hotel Phuket - Gästrum
The BluEco Hotel Phuket - Gästrum The BluEco Hotel Phuket - Gästrum The BluEco Hotel Phuket - Gästrum The BluEco Hotel Phuket - Pool The BluEco Hotel Phuket - Pool The BluEco Hotel Phuket - Gästrum The BluEco Hotel Phuket - Gästrum The BluEco Hotel Phuket - Gästrum The BluEco Hotel Phuket - Restaurang The BluEco Hotel Phuket - Gästrum The BluEco Hotel Phuket - Gästrum The BluEco Hotel Phuket - Gästrum
Läge: Kata Antal rum: 36

9,1
8,5
6,2
Henna K. Reste med partner Finland, den 26 februari 2013
Nytt och fräscht hotell

Rent, modernt, gulliga städerskor
Promenadavstånd till strand och shopping. Man är lite avsides och störs därmed ej av trafiken som råder längs den stora gatan. Receptionisterna var av klass två. Frukost OK
Christopher H. Familj med äldre barn Sweden, den 16 februari 2013
Prisvärt, fräscht och nybyggt med begränsad frukos

Standard, hiss, rent
Vi hade bokat två rum på BlueEco i februari. Hotellet har bara något år på nacken vilket märktes. Rummen var rena och fräscha med en mycket god standard. Vi fick även en uppgradering till deluxe för ett rum med mycket god standard. Läget är relativt bra, det ligger lite mellan de två olika delarna i Kata och några kvarter in mot landet från huvudvägen. Det tar cirka 10-15 min att ta sig ner till stranden, området där hotellet ligger i är kanske ingen höjdare men säkert och tryggt. Frukosten är rejält undermålig, en kopp snabbkaffe och toast med varierat utbud av frukt och egg. Utsikten från ett rum var en betongvägg medan en annan hade tjusande utsikt över staden. Poolen gick vi inte ens till, då den låg undanskymd. Bra hotell om man letar efter prisvärt och fräscht hotell utan några extra finesser.
Jesper O. Reste med partner Sweden, den 16 mars 2012
Rent, fräscht

Rent, fräscht, trevlig personal
Hotellet var trevligt, rummet var väldigt fräscht och hade allt som vi behövde. Det låg en liten bit från stranden 10 minuters promenad. Runt omkring var det flera guesthouse och några hotell. Inte riktigt lika mycket trafik på den gatan som gatorna runt omkring. Frukosten var tråkig och inte riktigt vad man hoppats på.
Sightseeing/ tips om sevärdheter: Kata beach var fin med härlig sand och trevligt korallrev utanför den norra delen av stranden. Mellersta stranden var rätt utsatt för stora vågor som ej bör underskattas. Går faktiskt att vågsurfa vid rätt förhållanden. Mycket folk och solstolar som på ett traditionellt charterresmål. Det gick att hyra vattenskoter, åka fallskärm efter båt, och bananbåt men inget större säkerhetstänk hos de anställda. Såg en del människor som verkade ha gjort illa sig under aktivitet.
Anne-Charlotte B. Reste med partner Sweden, den 15 mars 2012
Jättefint hotell och trevlig personal

Stora, fräscha fina rum
BluEco hotel är ett mycket fint och fräscht hotell, ganska nytt.Stora fina rum. Poolområdet däremot är en katastrof eftersom det ligger inklämt mellan två höga hus så solen når aldrig dit. Ena huset är inte färdigbyggt så det är mycket störande att ligga vid poolen. Frukosten var helt ok, en liten men fräsch buffé. För övrigt serveras ingen mat på detta hotell men det är nära till övriga restauranger. Läget på hotellet är lite avsides och i en tråkig omgivning.
Sandra C. Gruppresenär Sweden, den 22 februari 2012
Fräscht hotell

trevlig personal. Fräscha rum .
Vi va på blueco hotell i två veckor . Vi trivdes där de va fräscha rum och bra personal på hotellet trevliga och hjälpsamma om de va nått. Tyvärr är deras pool i skugga hela dagarna så vi låg aldri där . Men promenerade till stranden varje dag ca 400 m från hotellet.. Frukosten va helt okej inget spec alls .. Vi va nöjda iallafall :) De fanns även wifi i lobbyn, inte världens bästa uppkoppling men de gick bättre vissa dagar än andra beroende på hur många som va inloggad .. Fanns även två datorer i lobbyn. Så de va bra :) vi satt nere i lobbyn ganska mkt och prata o skojade med personalen . Väldigt enkelt men mysigt !
Kjell O. Reste med partner Sweden, den 10 februari 2012
Tjusigt hotell med trevlig personar

Samma personal som förra året vänligt och trevligt mottagande.
Mycket fina och trevliga rum bra personal samt bra frukost,åker gärna tillbaka dit igen.
Maria N. Gruppresenär Sweden, den 6 februari 2012
frächt och nära till allt

Jätte frächt super bra peronal
poolen var inte uppvärmd, kanske ett minus för barnfamiljer men inte för oss. personalen åkte in till phukettown för att köpa våra nattbussbiljetter tyill bakgkok, i god tid, så att vi slapp. hur snällt som helst! vi ville också ha en thai sopkvast, det fixade de spå att en släkting tillverkade dem och vi fick plocka upp dem på vägen i taxin till bussen. stranden var nära, nära till billigare matalternativ. jag har inget problem att sova hur som helst, men hörde att andra tyckt att sängarna var lite hårda. men jag sov gott. fräsha rum. billigt alternativ!!
Lennart G. Reste med partner Sweden, den 26 januari 2012
Bra hotell

Fräckt, bra hotel läge och trevlig personal
Jätte trevligt hotel med bra och serviceminded personal . Läget är kanon, nära till allt, stranden,mat och shoping. Det ända negativa var sängarna som var alldeles för hårda och att det inte fanns riktigt kaffe till frukosten. Vi rekommenderar varmt .
Sara K. Ensamresenär Sweden, den 13 januari 2012
Nybyggt och fräscht

Stora fräscha rum, badrummet, wifi
Överlag ett jättefräscht hotell med trevlig personal. Frukosten var dock lite tafatt. Saknade bar/restaurang på hotellet. Poolen var okej storleksmässigt dock skugga hela dagen.
Andreas L. Reste med partner Sweden, den 5 januari 2012
Nytt och fräscht hotell

Bra rum, trevlig personal,
nytt och fräscht hotell. bra pris. lite off, men kanske inte så länge till då de håller på att bygga ett modernt shoppingcentrum alldeles intill. 7-8 minuters promenad till stranden. ok frukost.

The BluEco Hotel Phuket - Hotellet från utsidanThe BluEco Hotel Phuket - GästrumThe BluEco Hotel Phuket - GästrumThe BluEco Hotel Phuket - GästrumThe BluEco Hotel Phuket - GästrumThe BluEco Hotel Phuket - GästrumThe BluEco Hotel Phuket - BadrumThe BluEco Hotel Phuket - BadrumThe BluEco Hotel Phuket - GästrumThe BluEco Hotel Phuket - SvitThe BluEco Hotel Phuket - GästrumThe BluEco Hotel Phuket - GästrumThe BluEco Hotel Phuket - GästrumThe BluEco Hotel Phuket - GästrumThe BluEco Hotel Phuket - Hotellet från utsidanThe BluEco Hotel Phuket - GästrumThe BluEco Hotel Phuket - GästrumThe BluEco Hotel Phuket - GästrumThe BluEco Hotel Phuket - GästrumThe BluEco Hotel Phuket - GästrumThe BluEco Hotel Phuket - PoolThe BluEco Hotel Phuket - PoolThe BluEco Hotel Phuket - GästrumThe BluEco Hotel Phuket - GästrumThe BluEco Hotel Phuket - GästrumThe BluEco Hotel Phuket - RestaurangThe BluEco Hotel Phuket - GästrumThe BluEco Hotel Phuket - GästrumThe BluEco Hotel Phuket - GästrumThe BluEco Hotel Phuket - GästrumThe BluEco Hotel Phuket - GästrumThe BluEco Hotel Phuket - GästrumThe BluEco Hotel Phuket - BadrumThe BluEco Hotel Phuket - GästrumThe BluEco Hotel Phuket - GästrumThe BluEco Hotel Phuket - GästrumThe BluEco Hotel Phuket - GästrumThe BluEco Hotel Phuket - SvitThe BluEco Hotel Phuket - GästrumThe BluEco Hotel Phuket - GästrumThe BluEco Hotel Phuket - SvitThe BluEco Hotel Phuket - BadrumThe BluEco Hotel Phuket - StrandThe BluEco Hotel Phuket - PoolThe BluEco Hotel Phuket - PoolThe BluEco Hotel Phuket - Pool