Tillbaka till hotellinfo

Sortera efter

Nicke N.
06 januari 2015
Helt ok för en natt
Nära flygplats, priset och nära till nattkäka
Ok

Olle F.
04 januari 2015
Nära till flygplatsen men inget mer
Det var bara nära tillflygplatsen. Inget annat var bra.

Jolants G.
28 december 2014
Trevligt hotell nära flygplatsen
Läget nära flygplatsen, rent, trevlig personal

Martin L.
12 december 2014
Ok boende.
Fräscht boende, dock lite ocentralt. Personalen hjälpsam. Frukosten ok.

Eva B.
11 december 2014
Mersmak
Storlek, pris, läge
Allt fungerade perfekt. Väckning, transfer. Det man behövde fanns där. Trevlig personal. Air condition. 15 min med shuttle bus till flygplatsen.

Bert N.

Mattias P.
27 november 2014
Bra flygplatshotell
Närheten till Suvarnabhumi, personalen
Bra läge, 8-10 min till flygplatsen. Minus för poolen som var i skugga större delen av dagen. Trevlig och hjälpsam personal. Inga problem med tidig incheckning.

Susanne G.
09 november 2014
Bra hotell för en natt nära flygplatsen.
Läget, Omgivningen fanns lite shopping ifall man vill. Med betoning på lite o mest för thai själva inte de vi nordbor söker.Billig transport till flygplatsen.
Trevligt bemötande. Ok rum men mögel i duschen drar ner känslan. Billigt 200:- /natt utan transport till flygplatsen o utan frukost. Transporteren kostade 100 baht för 2 pers frukost 250 baht/pers.

Tomas R.
09 september 2014
Bra val
läget lagom nära flygplatsen, fungerande pick-up, poolen
Stannade i Bangkok 2 dygn för att vila upp, ett mycket bra hotell för detta ändamål. Allt fungerade som förväntat, härlig liten pool för avkoppling. Små lokala restauranter i varierande klass, minimarket och mall allt på gångavstånd. Hotellet rent och välskött, personalen servicemindad, inget att klaga på.

Anders L.
05 april 2014
Ett bra hotell nära Suvarnabhumi mycket stilla oc
Läget, tystnaden och hjälpsam personal
Jag stannade bara en natt, men hade en problemfri tillvaro. Allt var till belåtenhet, en hyfsa restaurant och trevlig personal. Hotellet ligger mycket nära flygplatsen och det var ingen störande trafik.