The Cumberland – A Marble Arch Hotel

Great Cumberland Place, Hyde Park, London, Storbritannien W1H 7DL (Visa på karta)

The Cumberland – A Marble Arch Hotel London - Hotellet från insidan The Cumberland – A Marble Arch Hotel London - Hotellet från insidan The Cumberland – A Marble Arch Hotel London - Hotellet från insidan The Cumberland – A Marble Arch Hotel London - Hotellet från insidan The Cumberland – A Marble Arch Hotel London - Reception The Cumberland – A Marble Arch Hotel London - Entré The Cumberland – A Marble Arch Hotel London - Hotellet från insidan The Cumberland – A Marble Arch Hotel London - Hotellet från insidan The Cumberland – A Marble Arch Hotel London - Hotellet från insidan The Cumberland – A Marble Arch Hotel London - Hotellet från insidan The Cumberland – A Marble Arch Hotel London - Lobby The Cumberland – A Marble Arch Hotel London - Hotellet från insidan The Cumberland – A Marble Arch Hotel London - Gästrum The Cumberland – A Marble Arch Hotel London - Gästrum The Cumberland – A Marble Arch Hotel London - Faciliteter The Cumberland – A Marble Arch Hotel London - Gästrum
The Cumberland – A Marble Arch Hotel London - Gästrum The Cumberland – A Marble Arch Hotel London - Gästrum The Cumberland – A Marble Arch Hotel London - Gästrum The Cumberland – A Marble Arch Hotel London - Gästrum The Cumberland – A Marble Arch Hotel London - Gästrum The Cumberland – A Marble Arch Hotel London - Badrum The Cumberland – A Marble Arch Hotel London - Pub/lounge The Cumberland – A Marble Arch Hotel London - Executive Lounge The Cumberland – A Marble Arch Hotel London - Executive Lounge The Cumberland – A Marble Arch Hotel London - Pub/lounge The Cumberland – A Marble Arch Hotel London - Pub/lounge The Cumberland – A Marble Arch Hotel London - Pub/lounge
Område: Hyde Park Antal rum: 1019

baserat på 965
omdömen

9,5
Jan H. Affärsresenär Sweden, den 2 juli 2015
Läget perfekt!

Bra standard, bra frukost och bra läge - lite dyrt om man ska åka årivat
Marie J. Gruppresenär Sweden, den 3 maj 2015
Extremt centralt läge och fantastisk personal!

Läget, personalen och Loungen
Firade en födelsedag samt hade en minisemester i London. Vi blev mycket uppmärksammade och vänligt bemötta av prsonalen.
Maiia P. Reste med partner Sweden, den 10 januari 2015
London i 2 nätter

service, renligheten och vänligheten!
utmärkt!!! värt pengarna, 10 poäng!
Bo A. Affärsresenär Sweden, den 12 december 2014
Bra service

Service,rum,läge
Meron S. Reste med partner Sweden, den 23 juni 2013
Utmärkt centralt shopping läge!

Bästa med hotellet var den goda servicen från personalen. Goda drinkar och bekväm säng.
Rekommenderar detta hotell skarpt. God service och hjälpsam personal. Nära till allt från shopping till alla sevärdigheter. Om man ska till london då är det här man ska bo!
Elisabeth K. Familj med äldre barn Sweden, den 17 februari 2013
Utmärkt läge nära city men dyrt med kaffe efter 23

Granne med Hyde Park där man kan gå/springa en runda före frukost
Underbart trevlig i vänliga artiga London. Pundet står lågt, våren har kommit och trafiken flyter så fint. Hotellet är trevligt och har bästa läge.
Tips: Nära allt!
Annica T. Gruppresenär Sweden, den 15 februari 2013
Fantastiskt läge och trevliga rum

Läget
Ett hotell med trevlig personal och ultimat läge för den som åker till London för att shoppa. Detta stora hotell saknar dock personlig charm men läget och en fantastisk frukost göra att det inte spelar någon roll.
Louise J. Gruppresenär Sweden, den 24 januari 2013
Exklusivt hotell med lyxig atmosfär

Moderna rum med alla nödvändigheter, serviceinriktad och hjälpsam personal, perfekt läge vid Oxford street. Rekommenderas!
Vi var tre tjejer som bodde på detta hotell i tre nätter. Vi hade en trevlig vistelse och vi tyckte att hotellets personal var hjälpsamma, dels när vi ville uppgradera vårat rum till ett större då vi blev fler personer än när vi bokade men även allmänt sett. Rekommenderas till personer som uppskattar lyx och bekvämlighet. Om man är ute efter ett genuint, mysigt och personligt hotell så är detta däremot inte rätt!
Pertti R. Reste med partner Sweden, den 20 januari 2013
Tjusigt hotell men otrevlig personal

Läget vid Hyde Park
Hotellet ligger perfekt för en turist, nära till allting och är väldigt tjuuusigt. Vi hade inte många kontakter med personalen, bara med dem i receptionen men gav intrycket av att vara trötta, opersonliga och på gränsen till snorkiga. De verkar jobba på provision och försöker pracka på olika tjänster... istället för att fråga vad man är intresserad av. Jag kommer inte att boka detta hotell igen.
Rune B. Affärsresenär Sweden, den 4 november 2012
bra hotel,bra läge,mycket tjänstvillig personal

Bra läge,mycket välorganiserat, fantastisk kunnig och välutbildad personal!!
jag hade en mycket bra vistelse på hotellet med en fantastisk frukost och en lysande personal!! När jag kom hem till Sverige upptäckte jag att min kalender var borta Jag ringde upp hotellet dagen efter och talade med säkerhetsavdelningen som när jag talade om vilket rum jag bott iberättade att min kalender var återfunnen och skulle skickas till mig om jag bekräftade mitt med ett mail. Ett så välorganiserat hotel har jag aldrig bott på tidigare!!
Restaurangtips: En av Londons bästa restauranger finns i huset!

The Cumberland – A Marble Arch Hotel LondonThe Cumberland – A Marble Arch Hotel London - Hotellet från insidanThe Cumberland – A Marble Arch Hotel London - Hotellet från insidanThe Cumberland – A Marble Arch Hotel London - Hotellet från insidanThe Cumberland – A Marble Arch Hotel London - Hotellet från insidanThe Cumberland – A Marble Arch Hotel London - ReceptionThe Cumberland – A Marble Arch Hotel London - EntréThe Cumberland – A Marble Arch Hotel London - Hotellet från insidanThe Cumberland – A Marble Arch Hotel London - Hotellet från insidanThe Cumberland – A Marble Arch Hotel London - Hotellet från insidanThe Cumberland – A Marble Arch Hotel London - Hotellet från insidanThe Cumberland – A Marble Arch Hotel London - LobbyThe Cumberland – A Marble Arch Hotel London - Hotellet från insidanThe Cumberland – A Marble Arch Hotel London - GästrumThe Cumberland – A Marble Arch Hotel London - GästrumThe Cumberland – A Marble Arch Hotel London - FaciliteterThe Cumberland – A Marble Arch Hotel London - GästrumThe Cumberland – A Marble Arch Hotel London - GästrumThe Cumberland – A Marble Arch Hotel London - GästrumThe Cumberland – A Marble Arch Hotel London - GästrumThe Cumberland – A Marble Arch Hotel London - GästrumThe Cumberland – A Marble Arch Hotel London - GästrumThe Cumberland – A Marble Arch Hotel London - BadrumThe Cumberland – A Marble Arch Hotel London - Pub/loungeThe Cumberland – A Marble Arch Hotel London - Executive LoungeThe Cumberland – A Marble Arch Hotel London - Executive LoungeThe Cumberland – A Marble Arch Hotel London - Pub/loungeThe Cumberland – A Marble Arch Hotel London - Pub/loungeThe Cumberland – A Marble Arch Hotel London - Pub/loungeThe Cumberland – A Marble Arch Hotel London - Mat och dryckThe Cumberland – A Marble Arch Hotel London - Mat och dryckThe Cumberland – A Marble Arch Hotel London - MötesrumThe Cumberland – A Marble Arch Hotel London - RestaurangThe Cumberland – A Marble Arch Hotel London - RestaurangThe Cumberland – A Marble Arch Hotel London - Mat och dryckThe Cumberland – A Marble Arch Hotel London - Mat och dryckThe Cumberland – A Marble Arch Hotel London - Mat och dryckThe Cumberland – A Marble Arch Hotel London - Mat och dryckThe Cumberland – A Marble Arch Hotel London - Hotellet från insidanThe Cumberland – A Marble Arch Hotel London - Mat och dryckThe Cumberland – A Marble Arch Hotel London - Mat och dryckThe Cumberland – A Marble Arch Hotel London - GymThe Cumberland – A Marble Arch Hotel London - GymThe Cumberland – A Marble Arch Hotel London - MötesrumThe Cumberland – A Marble Arch Hotel London - MötesrumThe Cumberland – A Marble Arch Hotel London - Hotellet från insidanThe Cumberland – A Marble Arch Hotel London - MötesrumThe Cumberland – A Marble Arch Hotel London - Mötesrum