The Cumberland – A Marble Arch Hotel

Great Cumberland Place, Hyde Park, London, Storbritannien W1H 7DL (Visa karta)

The Cumberland – A Marble Arch Hotel London - Hotellet från utsidan The Cumberland – A Marble Arch Hotel London - Entré The Cumberland – A Marble Arch Hotel London - Lobby The Cumberland – A Marble Arch Hotel London - Lobby The Cumberland – A Marble Arch Hotel London - Lobby The Cumberland – A Marble Arch Hotel London - Reception The Cumberland – A Marble Arch Hotel London - Lobby The Cumberland – A Marble Arch Hotel London - Gästrum The Cumberland – A Marble Arch Hotel London - Gästrum The Cumberland – A Marble Arch Hotel London - Faciliteter The Cumberland – A Marble Arch Hotel London - Gästrum The Cumberland – A Marble Arch Hotel London - Gästrum The Cumberland – A Marble Arch Hotel London - Gästrum The Cumberland – A Marble Arch Hotel London - Gästrum The Cumberland – A Marble Arch Hotel London - Gästrum The Cumberland – A Marble Arch Hotel London - Gästrum
The Cumberland – A Marble Arch Hotel London - Gästrum The Cumberland – A Marble Arch Hotel London - Badrum The Cumberland – A Marble Arch Hotel London - Badrum The Cumberland – A Marble Arch Hotel London - Restaurang The Cumberland – A Marble Arch Hotel London - Pub/lounge The Cumberland – A Marble Arch Hotel London - Nattklubbar The Cumberland – A Marble Arch Hotel London - Pub/lounge The Cumberland – A Marble Arch Hotel London - Executive Lounge The Cumberland – A Marble Arch Hotel London - Executive Lounge The Cumberland – A Marble Arch Hotel London - Executive Lounge The Cumberland – A Marble Arch Hotel London - Executive Lounge The Cumberland – A Marble Arch Hotel London - Restaurang
Område: Hyde Park Antal rum: 1019

9,5
Meron S. Reste med partner Sweden, den 23 juni 2013
Utmärkt centralt shopping läge!

Bästa med hotellet var den goda servicen från personalen. Goda drinkar och bekväm säng.
Rekommenderar detta hotell skarpt. God service och hjälpsam personal. Nära till allt från shopping till alla sevärdigheter. Om man ska till london då är det här man ska bo!
Elisabeth K. Familj med äldre barn Sweden, den 17 februari 2013
Utmärkt läge nära city men dyrt med kaffe efter 23

Granne med Hyde Park där man kan gå/springa en runda före frukost
Underbart trevlig i vänliga artiga London. Pundet står lågt, våren har kommit och trafiken flyter så fint. Hotellet är trevligt och har bästa läge.
Tips: Nära allt!
Annica T. Gruppresenär Sweden, den 15 februari 2013
Fantastiskt läge och trevliga rum

Läget
Ett hotell med trevlig personal och ultimat läge för den som åker till London för att shoppa. Detta stora hotell saknar dock personlig charm men läget och en fantastisk frukost göra att det inte spelar någon roll.
Louise J. Gruppresenär Sweden, den 24 januari 2013
Exklusivt hotell med lyxig atmosfär

Moderna rum med alla nödvändigheter, serviceinriktad och hjälpsam personal, perfekt läge vid Oxford street. Rekommenderas!
Vi var tre tjejer som bodde på detta hotell i tre nätter. Vi hade en trevlig vistelse och vi tyckte att hotellets personal var hjälpsamma, dels när vi ville uppgradera vårat rum till ett större då vi blev fler personer än när vi bokade men även allmänt sett. Rekommenderas till personer som uppskattar lyx och bekvämlighet. Om man är ute efter ett genuint, mysigt och personligt hotell så är detta däremot inte rätt!
Pertti R. Reste med partner Sweden, den 20 januari 2013
Tjusigt hotell men otrevlig personal

Läget vid Hyde Park
Hotellet ligger perfekt för en turist, nära till allting och är väldigt tjuuusigt. Vi hade inte många kontakter med personalen, bara med dem i receptionen men gav intrycket av att vara trötta, opersonliga och på gränsen till snorkiga. De verkar jobba på provision och försöker pracka på olika tjänster... istället för att fråga vad man är intresserad av. Jag kommer inte att boka detta hotell igen.
Rune B. Affärsresenär Sweden, den 4 november 2012
bra hotel,bra läge,mycket tjänstvillig personal

Bra läge,mycket välorganiserat, fantastisk kunnig och välutbildad personal!!
jag hade en mycket bra vistelse på hotellet med en fantastisk frukost och en lysande personal!! När jag kom hem till Sverige upptäckte jag att min kalender var borta Jag ringde upp hotellet dagen efter och talade med säkerhetsavdelningen som när jag talade om vilket rum jag bott iberättade att min kalender var återfunnen och skulle skickas till mig om jag bekräftade mitt med ett mail. Ett så välorganiserat hotel har jag aldrig bott på tidigare!!
Restaurangtips: En av Londons bästa restauranger finns i huset!
Erica K. Gruppresenär Sweden, den 10 juni 2012
utmärkt läge!!

superbra läge! nära tunnelbana och bara runt höret låg oxfordstreet! frukosten var super bra!
jätte bra hotell! skulle verkligen boka detta hotell igen!
Anna E. Gruppresenär Sweden, den 6 maj 2012
Bra läge nära Oxford Street

Bra läge, bra storlek på rummen, fräscht.
Bra utgångspunkt om man vill ha nära till shopping, sevärdheter och restauranger. Bra storlek på rummen och alltid fint städat. Vänligt bemötande i en modern lobby.
Heidi K. Gruppresenär Sweden, den 13 februari 2012
Trevligt hotell

Trevlig personal, läget väldigt centralt, bra kommunikationer, skön säng
Fräscht hotell i centrala London, nära till tunnelbanan. Litet rum och vi hamnade precis ovanför discoteket vilket var ganska högljutt men vi sov som stockar tack vare den sköna sängen. Bad om ett extra täcke och fick det inom fem minuter. Lite lyhört men kan absolut inte klaga på detta hotell.
Emilie L. Gruppresenär Sweden, den 8 januari 2012

läget, rymliga rum, fräscht, billigt
Rikitgt bra läge på hotellet om man vill bo i stan. Det var bara att runda hörnet så var du ute på oxford street. 1 min till Primark och 15-20 min promenad till Harrods. Frukost ingick inte men för de som bor på hotellet var den rabatterad. Vi åt frukostbuffén en dag och den var riktigt bra, stod sig länge på den! Åt på en av hotellets restauranger, Rhodes W1 Brasserie, en dag. Riktigt bra mat och gott vin. Personalen var trevlig men när man behövde dem så fanns dem inte där. Men kan rekommendera er att prova maten, inte speciellt dyrt var det heller.

The Cumberland – A Marble Arch Hotel LondonThe Cumberland – A Marble Arch Hotel London - Hotellet från utsidanThe Cumberland – A Marble Arch Hotel London - EntréThe Cumberland – A Marble Arch Hotel London - LobbyThe Cumberland – A Marble Arch Hotel London - LobbyThe Cumberland – A Marble Arch Hotel London - LobbyThe Cumberland – A Marble Arch Hotel London - ReceptionThe Cumberland – A Marble Arch Hotel London - LobbyThe Cumberland – A Marble Arch Hotel London - GästrumThe Cumberland – A Marble Arch Hotel London - GästrumThe Cumberland – A Marble Arch Hotel London - FaciliteterThe Cumberland – A Marble Arch Hotel London - GästrumThe Cumberland – A Marble Arch Hotel London - GästrumThe Cumberland – A Marble Arch Hotel London - GästrumThe Cumberland – A Marble Arch Hotel London - GästrumThe Cumberland – A Marble Arch Hotel London - GästrumThe Cumberland – A Marble Arch Hotel London - GästrumThe Cumberland – A Marble Arch Hotel London - GästrumThe Cumberland – A Marble Arch Hotel London - BadrumThe Cumberland – A Marble Arch Hotel London - BadrumThe Cumberland – A Marble Arch Hotel London - RestaurangThe Cumberland – A Marble Arch Hotel London - Pub/loungeThe Cumberland – A Marble Arch Hotel London - NattklubbarThe Cumberland – A Marble Arch Hotel London - Pub/loungeThe Cumberland – A Marble Arch Hotel London - Executive LoungeThe Cumberland – A Marble Arch Hotel London - Executive LoungeThe Cumberland – A Marble Arch Hotel London - Executive LoungeThe Cumberland – A Marble Arch Hotel London - Executive LoungeThe Cumberland – A Marble Arch Hotel London - RestaurangThe Cumberland – A Marble Arch Hotel London - RestaurangThe Cumberland – A Marble Arch Hotel London - RestaurangThe Cumberland – A Marble Arch Hotel London - Pub/loungeThe Cumberland – A Marble Arch Hotel London - Pub/loungeThe Cumberland – A Marble Arch Hotel London - Pub/loungeThe Cumberland – A Marble Arch Hotel London - Pub/loungeThe Cumberland – A Marble Arch Hotel London - Mat och dryckThe Cumberland – A Marble Arch Hotel London - Mat och dryckThe Cumberland – A Marble Arch Hotel London - Pub/loungeThe Cumberland – A Marble Arch Hotel London - GymThe Cumberland – A Marble Arch Hotel London - GymThe Cumberland – A Marble Arch Hotel London - GymThe Cumberland – A Marble Arch Hotel London - MötesrumThe Cumberland – A Marble Arch Hotel London - MötesrumThe Cumberland – A Marble Arch Hotel London - FestvåningThe Cumberland – A Marble Arch Hotel London - MötesrumThe Cumberland – A Marble Arch Hotel London - MötesrumThe Cumberland – A Marble Arch Hotel London - BadrumThe Cumberland – A Marble Arch Hotel London - GästrumThe Cumberland – A Marble Arch Hotel London - GästrumThe Cumberland – A Marble Arch Hotel London - GästrumThe Cumberland – A Marble Arch Hotel London - GästrumThe Cumberland – A Marble Arch Hotel London - GästrumThe Cumberland – A Marble Arch Hotel London - GästrumThe Cumberland – A Marble Arch Hotel London - RestaurangThe Cumberland – A Marble Arch Hotel London - RestaurangThe Cumberland – A Marble Arch Hotel London - GästrumThe Cumberland – A Marble Arch Hotel London - RestaurangThe Cumberland – A Marble Arch Hotel London - RestaurangThe Cumberland – A Marble Arch Hotel London - RestaurangThe Cumberland – A Marble Arch Hotel London - LobbyThe Cumberland – A Marble Arch Hotel London - Pub/loungeThe Cumberland – A Marble Arch Hotel London - GymThe Cumberland – A Marble Arch Hotel London - GymThe Cumberland – A Marble Arch Hotel London - LobbyThe Cumberland – A Marble Arch Hotel London - LobbyThe Cumberland – A Marble Arch Hotel London - GästrumThe Cumberland – A Marble Arch Hotel London - GästrumThe Cumberland – A Marble Arch Hotel London - GästrumThe Cumberland – A Marble Arch Hotel London - Pub/loungeThe Cumberland – A Marble Arch Hotel London - MötesrumThe Cumberland – A Marble Arch Hotel London - MötesrumThe Cumberland – A Marble Arch Hotel London - Hotellet från utsidan