arrow-up-icon Tjäna poäng till ditt lojalitetsprogram!
Tillbaka till hotellinfo

• Mat/Middag 7,2

erica K.
13 juni 2012
utmärkt läge!!
superbra läge! nära tunnelbana och bara runt höret låg oxfordstreet! frukosten var super bra!
jätte bra hotell! skulle verkligen boka detta hotell igen!

Anna E.
16 maj 2012
Bra läge nära Oxford Street
Bra läge, bra storlek på rummen, fräscht.
Bra utgångspunkt om man vill ha nära till shopping, sevärdheter och restauranger. Bra storlek på rummen och alltid fint städat. Vänligt bemötande i en modern lobby.

Heidi K.
16 februari 2012
Trevligt hotell
Trevlig personal, läget väldigt centralt, bra kommunikationer, skön säng
Fräscht hotell i centrala London, nära till tunnelbanan. Litet rum och vi hamnade precis ovanför discoteket vilket var ganska högljutt men vi sov som stockar tack vare den sköna sängen. Bad om ett extra täcke och fick det inom fem minuter. Lite lyhört men kan absolut inte klaga på detta hotell.

Emilie L.
19 januari 2012
läget, rymliga rum, fräscht, billigt
Rikitgt bra läge på hotellet om man vill bo i stan. Det var bara att runda hörnet så var du ute på oxford street. 1 min till Primark och 15-20 min promenad till Harrods. Frukost ingick inte men för de som bor på hotellet var den rabatterad. Vi åt frukostbuffén en dag och den var riktigt bra, stod sig länge på den! Åt på en av hotellets restauranger, Rhodes W1 Brasserie, en dag. Riktigt bra mat och gott vin. Personalen var trevlig men när man behövde dem så fanns dem inte där. Men kan rekommendera er att prova maten, inte speciellt dyrt var det heller.

Charlotte J.
25 juli 2011
Bra läge men slitna rum
Perfekt läge för shopping
I mina ögon så är inte detta ett fyr-stjärnigt hotell men läget är onekligen mkt bra om man gillar shopping. Jag tycker det är märkligt att man har genomskinliga badrummsdörrar... Helt ok men kommer inte tillbaka.

Anders O.
07 juni 2011
Hotell i kanonläge
Läget med närhet till oxfordstreet, Hyde park och Mayfair är oslagbar
Trevlig personal och smidig inceckning. Alla allmänna utrymmen så som foaje, restaurang, bar, nattklubb höll mkt hög standard. Vi blev erbjuden uppgradering till högre nivå på rum för en billig penning vid incheckning, men tyvärr så höll inte hotellets rum den standard jag hade förväntat mig. Generellt en bra standard för London, men inte mer än ett 3* hotell i Stockholm/Göteborg.

Mark K.
24 maj 2011
Bra läge, ok men opersonligt hotell
Läget
Bra läge, men väldigt överbelastat, mycket folk och trasiga hissar.

jan L.
07 maj 2011
Kanon läge
Fräscht,lungt fast det ligger mitt i smeten
Jätte nöjd. Trevligt rum, bra personal och nära till hydepark och oxfordstreet. Tunelbana precis runt hörnet.

Patrik E.
04 maj 2011
Trevligt hotel med vänlig personal och bra läge.
Vänlig personal, trevliga rum dock ganska små.
Trevlig restaurang, bra bar. Minus att det ej ingick wifi til hotelgästerna. Vill man ej erbjuda det så bör det finnas fria datorer med wifi i receptionen. 15 pund per dygn är alldeles för dyrt.

Veronica B.
20 april 2011
Modernt hotell med perfekt läge
Inga ljud från staden hördes, rent, frächt, modernt, väldigt hjälpsam personal, kollektiv trafiken bara runt hörnet
Väldigt fint och modernt hotell, lobbyn kändes verkligen lyxig. Vi hade bokat fel rum, enkelrum med enkelsäng och när vi kom fram uppgraderade de oss till ett dubbelrum med dubbelsäng utan att vi skulle få betala någonting extra, det kallar jag service! Rummet var fint, där var vad man behövde, kyl, ordentlig garderob med strykbräda och strykjärn. Fint badrum. Var väldigt lugnt och skönt på hotellet, vi märkte inte av något stadsljud över huvudtaget! Dock fick vi utsikt över en ventilationstrumma som väsnades lite emellanåt. Ingenting som störde oss iallafall. Ac på rummet också.