The Kee Resort & Spa

152/1 Thaveewong Road, Patong, Phuket, Thailand (Visa karta)

The Kee Resort & Spa Phuket - Gästrum The Kee Resort & Spa Phuket - Gästrum The Kee Resort & Spa Phuket - Gästrum The Kee Resort & Spa Phuket - Gästrum The Kee Resort & Spa Phuket - Gästrum The Kee Resort & Spa Phuket - Gästrum The Kee Resort & Spa Phuket - Gästrum The Kee Resort & Spa Phuket - Gästrum The Kee Resort & Spa Phuket - Gästrum The Kee Resort & Spa Phuket - Gästrum The Kee Resort & Spa Phuket - Gästrum The Kee Resort & Spa Phuket - Gästrum The Kee Resort & Spa Phuket - Gästrum The Kee Resort & Spa Phuket - Gästrum The Kee Resort & Spa Phuket - Hotellet från utsidan The Kee Resort & Spa Phuket - Entré
The Kee Resort & Spa Phuket - Hotellet från utsidan The Kee Resort & Spa Phuket - Lobby The Kee Resort & Spa Phuket - Lobby The Kee Resort & Spa Phuket - Lobby The Kee Resort & Spa Phuket - Pool The Kee Resort & Spa Phuket - Gym The Kee Resort & Spa Phuket - Gym The Kee Resort & Spa Phuket - Barnklubb The Kee Resort & Spa Phuket - Gym The Kee Resort & Spa Phuket - Fritidsfaciliteter The Kee Resort & Spa Phuket - Fritidsfaciliteter The Kee Resort & Spa Phuket - Fritidsfaciliteter
Område: Patong Antal rum: 244

från 2069 recensioner

9,1
Alla recensioner (2069)
Annelie S. Reste med partner Sweden, den 3 april 2012
underbar läge

läget
det var ett underbart läge och nära till shopping, stranden var det gång avstånd till. poolen var bra och stor. men det väl lite solstolar som man kunde sola när det var sol. för det var ett stort hotell. rummen var helt underbara, hade fri internet, städningen var bra, men de städade ibland så sent. så jag kommer att åka tillbaka till detta hotell nästa gång
Maj-Britt N. Reste med partner Sweden, den 25 mars 2012
Utmärkt läge, fantastisk pool, trevlig personal.

Välkomstbjudning varje onsdag med mat och drinkar, man lärde känna många gäster då.
Rummen kunde varit bättre inredda, saknade fåtöljer och ett litet bord! Mat och drinkar i dyraste laget, eftersom det låg så centralt så åt man ute istället för på hotellet. Annars så trivdes vi fantastiskt bra, fin frukost, rent och snyggt överallt!
Malin J. Gruppresenär Sweden, den 14 mars 2012
toppenläge för shopping och nattliv

högteknologiskt
Ligger alldeles bakaom nöjesgatan ganska nybyggt sterila rum. Lite dyrt tycker jag
Kjell A. Reste med partner Sweden, den 10 mars 2012
Tjusigt hotell och trevlig personal

Centralt beläget, nära till stand och restauranger
mycket bra hotell, nytt och frächt med stor pool, ca 100 m. rymliga och mordena rum med bra sängar.
Martin B. Reste med partner Sweden, den 18 februari 2012
super fint hotell med kanon läge

fina ljusa rum, underbar personal, bra mat
kanon hotell mitt i patong o 5 min till stranden personalen var kanon och var gätte bra med barn allt var fräsht o snyggt. bra plaserat mellan bangla och stranden men ändå var det lungt och skönt och kunder sova ostört
Tips om nattklubbar: bangla
Mathias R. Reste med partner Sweden, den 13 februari 2012
Har bara positivt att säga

Grymt bra läge trevlig personal
I direkt anslutning till banglaroad (partygatan) men ändå väldigt lugnt o skönt riktigt bra pol och och väldigt nära till stranden samt grymt fina rum rekomenderar detta hotel starkt
Bjorn H. Reste med partner Sweden, den 3 februari 2012
Toppenläge vid stråket men ändå mycket lugnt

Läget, poolen och frukosten
poolen och frukosten är hotellets höjdare. det tar ca. 5-10 minuter att gå ner till stranden. det enda negativa är att de är för dåliga på att prata engelska i receptionen. läge för missförstånd uppstår enkelt. trippelkolla! vi kommer att återkomma till detta hotellet.
Hanna W. Reste med partner Sweden, den 26 januari 2012
Snyggt cityhotell mitt i smeten

Snyggt hotell. Mitt i stan nära stranden.Takbar med utsikt. Snyggt designade rum.
Vi hade bokat genom agoda (såklart) och rumsinfon sa där att vi skulle få balkong eller terrass men när vi kom till hotellet fick ett ett litet rum utan balkong el terrass. Personalen var hjälpsam men kunde inte ge oss ett nytt rum förrän nästa natt. De hade kunnat erbjuda bättre service i ärendet. Servicen var generellt dålig i relation till klass på hotellet. Personalen var inte uppmärksam och skojade mer med varandra än uppmärksammade oss. Vi jobbar båda i restaurangbranschen så vi är inte så kräsna och ofta förstående men det var helt enkelt dålig service på det stora hela. Eller så hade vi otur... Med agodas last minute price är detta hotell helt klart värt pengarna.
Lars-Henrik M. Familj med äldre barn Sweden, den 17 januari 2012
Modernt hotell med bra läge

ett nytt hotell med fina rymliga ljusa rum. bra frukost med allt man kunde önska sig. trevlig personal och hotellets läge är perfekt, mitt i smeten, nära till allt men det var ändå lugnt på själva hotellet. nära stranden. det fanns ett gym, men som ofta i thailand så var det ganska dåligt. få maskiner och vissa föräldrar använde gymmet som lekplats åt barnen.
Finn B. Reste med partner Sweden, den 25 december 2011
Urfräckt hotell mitt i stan

Bra läge och hela hotellet är nytt och jättefräscht
Det är en toppen modern hotellbyggnad som är precis nybyggd i hjärtat av Patong. Det är en jättefräsch entre med läcker reception. Poolen precis brevid med alla sina "kanaler" och vattenbar ger det hela en häftigt intryck. Man blir väl omhändertagen av den hjälpsamma personalen. Allt på rummen är modernt och fungerar enligt alla önskemål. Allt annat i Patong finns inom kort gångavstånd nöjesliv, affärer och stranden givetvis. Bra med fritt internet som verkligen fungerar med hastighet mm.
Tips om att göra på hotellet: Besök takbaren som har en jättefin utsikt fina kvällar!!

The Kee Resort & Spa PhuketThe Kee Resort & Spa Phuket - GästrumThe Kee Resort & Spa Phuket - GästrumThe Kee Resort & Spa Phuket - GästrumThe Kee Resort & Spa Phuket - GästrumThe Kee Resort & Spa Phuket - GästrumThe Kee Resort & Spa Phuket - GästrumThe Kee Resort & Spa Phuket - GästrumThe Kee Resort & Spa Phuket - GästrumThe Kee Resort & Spa Phuket - GästrumThe Kee Resort & Spa Phuket - GästrumThe Kee Resort & Spa Phuket - GästrumThe Kee Resort & Spa Phuket - GästrumThe Kee Resort & Spa Phuket - GästrumThe Kee Resort & Spa Phuket - GästrumThe Kee Resort & Spa Phuket - Hotellet från utsidanThe Kee Resort & Spa Phuket - EntréThe Kee Resort & Spa Phuket - Hotellet från utsidanThe Kee Resort & Spa Phuket - LobbyThe Kee Resort & Spa Phuket - LobbyThe Kee Resort & Spa Phuket - LobbyThe Kee Resort & Spa Phuket - PoolThe Kee Resort & Spa Phuket - GymThe Kee Resort & Spa Phuket - GymThe Kee Resort & Spa Phuket - BarnklubbThe Kee Resort & Spa Phuket - GymThe Kee Resort & Spa Phuket - FritidsfaciliteterThe Kee Resort & Spa Phuket - FritidsfaciliteterThe Kee Resort & Spa Phuket - FritidsfaciliteterThe Kee Resort & Spa Phuket - FritidsfaciliteterThe Kee Resort & Spa Phuket - MötesrumThe Kee Resort & Spa Phuket - MötesrumThe Kee Resort & Spa Phuket - MötesrumThe Kee Resort & Spa Phuket - SpaThe Kee Resort & Spa Phuket - SpaThe Kee Resort & Spa Phuket - SpaThe Kee Resort & Spa Phuket - SpaThe Kee Resort & Spa Phuket - SpaThe Kee Resort & Spa Phuket - SpaThe Kee Resort & Spa Phuket - SpaThe Kee Resort & Spa Phuket - SpaThe Kee Resort & Spa Phuket - SpaThe Kee Resort & Spa Phuket - Business CenterThe Kee Resort & Spa Phuket - Business CenterThe Kee Resort & Spa Phuket - Business CenterThe Kee Resort & Spa Phuket - Business CenterThe Kee Resort & Spa Phuket - RestaurangThe Kee Resort & Spa Phuket - RestaurangThe Kee Resort & Spa Phuket - RestaurangThe Kee Resort & Spa Phuket - RestaurangThe Kee Resort & Spa Phuket - RestaurangThe Kee Resort & Spa Phuket - RestaurangThe Kee Resort & Spa Phuket - RestaurangThe Kee Resort & Spa Phuket - RestaurangThe Kee Resort & Spa Phuket - RestaurangThe Kee Resort & Spa Phuket - RestaurangThe Kee Resort & Spa Phuket - RestaurangThe Kee Resort & Spa Phuket - Hotellet från utsidanThe Kee Resort & Spa Phuket - ButikerThe Kee Resort & Spa Phuket - ButikerThe Kee Resort & Spa Phuket - ButikerThe Kee Resort & Spa Phuket - GästrumThe Kee Resort & Spa Phuket - GästrumThe Kee Resort & Spa Phuket - GästrumThe Kee Resort & Spa Phuket - GästrumThe Kee Resort & Spa Phuket - GästrumThe Kee Resort & Spa Phuket - Gästrum