The Nap Patong Hotel

5/55 Hadd Patong Road, Patong, Phuket, Thailand (Visa karta)

The Nap Patong Hotel Phuket - Lobby The Nap Patong Hotel Phuket - Gästrum The Nap Patong Hotel Phuket - Gästrum The Nap Patong Hotel Phuket - Gästrum The Nap Patong Hotel Phuket - Gästrum The Nap Patong Hotel Phuket - Gästrum The Nap Patong Hotel Phuket - Lobby The Nap Patong Hotel Phuket - Lobby The Nap Patong Hotel Phuket - Hotellet från utsidan The Nap Patong Hotel Phuket - Restaurang The Nap Patong Hotel Phuket - Café The Nap Patong Hotel Phuket - Pub/lounge The Nap Patong Hotel Phuket - Pub/lounge The Nap Patong Hotel Phuket - Pub/lounge The Nap Patong Hotel Phuket - Pub/lounge The Nap Patong Hotel Phuket - Café
The Nap Patong Hotel Phuket - Pub/lounge The Nap Patong Hotel Phuket - Hotellet från insidan The Nap Patong Hotel Phuket - Restaurang The Nap Patong Hotel Phuket - Lobby The Nap Patong Hotel Phuket - Hotellet från utsidan The Nap Patong Hotel Phuket - Pool The Nap Patong Hotel Phuket - Fritidsfaciliteter The Nap Patong Hotel Phuket - Hotellet från utsidan The Nap Patong Hotel Phuket - Gästrum The Nap Patong Hotel Phuket - Gästrum The Nap Patong Hotel Phuket - Gästrum The Nap Patong Hotel Phuket - Gästrum
Område: Patong Antal rum: 91

8,5
8,6
9,0
9,1
8,8
Henrik S. Gruppresenär Sweden, den 21 januari 2013
Perfekt läge och lyxigt mitt i Patong

Modernt och lyxigt
Kom till hotellet med stora förhoppningar och lyckligtvis överträffade hotellet mina förväntningar. Trevlig personal.hjälpsam personal och god mat Bokade nåra nätter till för man bodde centralt Och nära banglaroad och jungcelyon . Kommer definitivt Att bo där fler gånger om jag ska till patong!
Dr M. Familj med småbarn Sweden, den 8 januari 2013
Trevlig personal

Bästa läge
Trevligaste personal, bra läge, rummet var perfekt men poolen inte jätte stort. Bra frukost men ej den bästa och baren hade amerikanska priser- dyrt
Saemi S. Ensamresenär Iceland, den 11 december 2012
Fint hotel

poolområdet
Hotellet ligger på gångavstånd ifrån stranden. Pool området var väldigt fint. Stora fina balkonger med mysiga soffor och fläkt!!! Fräscha rum med snygg design. Gratis minibar ( alkoholfri). Frukosten var väldigt bra med stort utbud av både varma och kalla rätter. Personalen är proffsiga och väligt trevliga. Wifin är gratis och fungerar bra på hela hotellet.
Lena J. Reste med partner Sweden, den 2 mars 2012
Tjusigt hotell, nytt o frächt.

Allt,kan ej klaga på något.
vi stortrivs med " nap hotell ", andra året vi semestrar på detta hotell. närheten till allt-men ändå ett lugnt läge. vi graderade upp oss till"blue moon suite",underbar utsikt och fina rum.bara att rekomendera.
Anna R. Reste med partner Sweden, den 3 februari 2012
Underbart hotell med fantastisk personal

Personalen
Blev extremt positivt överraskad av detta hotell. Det är som en egen oas i ett förövrigt rätt smutsigt patong. Personalen gjorde sitt bästa för att vi skulle trivas å det gjorde vi verkligen. Rummen var bra med egen altan så man kunde njuta av vädret.
Sven E. Ensamresenär Sweden, den 31 juli 2011
Utmärkt val i formgiven lugn miljö

Bäst läget och vänligaste personalen
The Nap Patong är ett riktigt fynd i det i övriga rätt slitna Patong. Hotellet är nytt vilket förklarar det utmärkat värdet på The Naps rum. Frukosten, det lilla gymmet, poolen på plan 2 och personalens utmärkta prestationer gtör detta till ett mycket bra val. 200 m till stranden och åt andra hållet ligger en restauranggata om du svänger till vänster.
Restaurangtips: Lindas Seefood är ett bra val, sväng vänster från hotellet och vänster första stora gatan.
Yves M. Gruppresenär Switzerland, den 13 juni 2011
nouvel hotel a Patong

nouveau - service impeccable, chambres neuves
nouvel hotel tres tendance a patong (nord de patong), bien situe, calme. patio ouvert, piscine au deuxieme, sol en teck, rien a dire.
Maria D. Reste med partner Slovakia, den 6 april 2011
Trevligt Hotell

Bra läge, Stora badrum
vi är mycket nöjda med the nap bra service helt ok frukost för man skall inte glöma bort att man är i thailand. hotellet har 4 stjärnor men om dom inte anställer en ny hotell chef får man nog snart ta bort en stjärna för hotellet är nytt men redan nu så ser man att underhållet inte är det bästa som tex kaklet i poolen är redan skitigt och det ända man gör är att ta bort lite löv från vattnet men man borde även skura kaklet lite då och då. där är ett litet men trevlig gym men dom glömmer att lägga dit små handukar som man kan torka sig och sin maskin med efter användning även deras wifi system funger som en gammal trabant från forna ddr dvs lite som det själv vill dom skyller på signaler från andra hotell men inte mycket jag tror på och om så är fallet borde dom byta så att man kan använda sin laptop på sitt rum. var på din vakt när det gäller att beställa mat och dryck vid poolen dom försöker debitera dig dubbelt, det som hände oss var jag beställde en öl och en drink skrev upp det på mitt rum lite senare gjorde jag en ny beställning av en öl och när jag skulle skriva på räkningen stod det 2 öl och en drink och när jag påpekade det och inte ville skriva på sa han att han kastat det andra kvittot och endast detta skulle räknas gick jag ner till receptionen för att dubbel kolla men då fans min gamla order redan uppsatt på rummet hotell chefen kom och tog bort den ena räkningen och han försäkrade mig att det var första gången det hänt, men när jag kom tillbaka till poolen var där ett annat par som varit med om ett liknande fall på detta hotell så var på er vakt och kolla alltid vad det är ni skriver under så ni inte blir lurade.
Maria D. Reste med partner Slovakia, den 1 april 2011
Mysigt

Gratis minibar
Tips om shopping: R-K tailor är en mycket duktig skräddare som jag bara kan tala bra om. ett tips om hur ni kollar tyget inte innehåller plast är att be dom bränna upp lite då känner ni på lukten om det är plast eller inte.
Lena J. Reste med partner Sweden, den 7 mars 2011
ett toppen hotell med otrolig service

personal-tillgängligheten till allt.
vi är så nöjda efter 28 dygn på detta fantastiska hotell,kan vi bara ge lovord om allt,vi kommer återvända till "nap ". hade en otrolig semester i rum 603-med havsutsikt och en enorm balkong med solstolar och soffa.personalen var så vänlig och hjälpsam mot oss. finns inget att klaga på--isåfall ett frysfack i minibaren.

The Nap Patong Hotel PhuketThe Nap Patong Hotel Phuket - LobbyThe Nap Patong Hotel Phuket - GästrumThe Nap Patong Hotel Phuket - GästrumThe Nap Patong Hotel Phuket - GästrumThe Nap Patong Hotel Phuket - GästrumThe Nap Patong Hotel Phuket - GästrumThe Nap Patong Hotel Phuket - LobbyThe Nap Patong Hotel Phuket - LobbyThe Nap Patong Hotel Phuket - Hotellet från utsidanThe Nap Patong Hotel Phuket - RestaurangThe Nap Patong Hotel Phuket - CaféThe Nap Patong Hotel Phuket - Pub/loungeThe Nap Patong Hotel Phuket - Pub/loungeThe Nap Patong Hotel Phuket - Pub/loungeThe Nap Patong Hotel Phuket - Pub/loungeThe Nap Patong Hotel Phuket - CaféThe Nap Patong Hotel Phuket - Pub/loungeThe Nap Patong Hotel Phuket - Hotellet från insidanThe Nap Patong Hotel Phuket - RestaurangThe Nap Patong Hotel Phuket - LobbyThe Nap Patong Hotel Phuket - Hotellet från utsidanThe Nap Patong Hotel Phuket - PoolThe Nap Patong Hotel Phuket - FritidsfaciliteterThe Nap Patong Hotel Phuket - Hotellet från utsidanThe Nap Patong Hotel Phuket - GästrumThe Nap Patong Hotel Phuket - GästrumThe Nap Patong Hotel Phuket - GästrumThe Nap Patong Hotel Phuket - GästrumThe Nap Patong Hotel Phuket - GästrumThe Nap Patong Hotel Phuket - GästrumThe Nap Patong Hotel Phuket - GästrumThe Nap Patong Hotel Phuket - GästrumThe Nap Patong Hotel Phuket - GästrumThe Nap Patong Hotel Phuket - GästrumThe Nap Patong Hotel Phuket - GästrumThe Nap Patong Hotel Phuket - GästrumThe Nap Patong Hotel Phuket - GästrumThe Nap Patong Hotel Phuket - GästrumThe Nap Patong Hotel Phuket - GästrumThe Nap Patong Hotel Phuket - GästrumThe Nap Patong Hotel Phuket - GästrumThe Nap Patong Hotel Phuket - GästrumThe Nap Patong Hotel Phuket - GästrumThe Nap Patong Hotel Phuket - GästrumThe Nap Patong Hotel Phuket - GästrumThe Nap Patong Hotel Phuket - GästrumThe Nap Patong Hotel Phuket - GästrumThe Nap Patong Hotel Phuket - GästrumThe Nap Patong Hotel Phuket - GästrumThe Nap Patong Hotel Phuket - GästrumThe Nap Patong Hotel Phuket - GästrumThe Nap Patong Hotel Phuket - GästrumThe Nap Patong Hotel Phuket - GästrumThe Nap Patong Hotel Phuket - GästrumThe Nap Patong Hotel Phuket - VillaThe Nap Patong Hotel Phuket - VillaThe Nap Patong Hotel Phuket - VillaThe Nap Patong Hotel Phuket - VillaThe Nap Patong Hotel Phuket - VillaThe Nap Patong Hotel Phuket - VillaThe Nap Patong Hotel Phuket - VillaThe Nap Patong Hotel Phuket - VillaThe Nap Patong Hotel Phuket - VillaThe Nap Patong Hotel Phuket - VillaThe Nap Patong Hotel Phuket - VillaThe Nap Patong Hotel Phuket - LobbyThe Nap Patong Hotel Phuket - LobbyThe Nap Patong Hotel Phuket - LobbyThe Nap Patong Hotel Phuket - LobbyThe Nap Patong Hotel Phuket - LobbyThe Nap Patong Hotel Phuket - GymThe Nap Patong Hotel Phuket - PoolThe Nap Patong Hotel Phuket - PoolThe Nap Patong Hotel Phuket - SpaThe Nap Patong Hotel Phuket - Hotellet från utsidanThe Nap Patong Hotel Phuket - Hotellet från utsidanThe Nap Patong Hotel Phuket - Hotellet från utsidanThe Nap Patong Hotel Phuket - Hotellet från utsidanThe Nap Patong Hotel Phuket - Hotellet från utsidanThe Nap Patong Hotel Phuket - Hotellet från utsidanThe Nap Patong Hotel Phuket - RestaurangThe Nap Patong Hotel Phuket - RestaurangThe Nap Patong Hotel Phuket - RestaurangThe Nap Patong Hotel Phuket - RestaurangThe Nap Patong Hotel Phuket - RestaurangThe Nap Patong Hotel Phuket - LobbyThe Nap Patong Hotel Phuket - Hotellet från utsidan