The One Hotel Surat

118/68 Tha Thong Road, Centrum, Surat Thani, Thailand 84000 (Visa på karta)

The One Hotel Surat Surat Thani - Badrum The One Hotel Surat Surat Thani - Hotellet från utsidan The One Hotel Surat Surat Thani - Reception The One Hotel Surat Surat Thani - Gästrum The One Hotel Surat Surat Thani - Hotellet från insidan The One Hotel Surat Surat Thani - Hotellet från insidan The One Hotel Surat Surat Thani - Hotellet från insidan The One Hotel Surat Surat Thani - Fritidsfaciliteter The One Hotel Surat Surat Thani - Gästrum The One Hotel Surat Surat Thani - Gästrum The One Hotel Surat Surat Thani - Fritidsfaciliteter The One Hotel Surat Surat Thani - Gästrum The One Hotel Surat Surat Thani - Mötesrum The One Hotel Surat Surat Thani - Mötesrum The One Hotel Surat Surat Thani - Mötesrum The One Hotel Surat Surat Thani - Gästrum
Område: Centrum Antal rum: 109

Fitim R. Familj med småbarn Sweden, den 16 januari 2015
Helt ok för en natt.

Bra service. Rent. Personlen kunde engelska.
Helt ok för en natt. Dock luktade vårt rum avlopp. Kom ifrån toaletten. Handfatet är placerad utanför toaletten (inne i rummet) och när man anvärnder handfatet så rann vattnet rätt ut på toalettets golv där av att det luktar avlopp. Frukosten var inget att rekommendera för kräsna barn. Mest Thaimat. Goa frukter vilket man kan fylla magen med. Övrigt bra läge. Max fem min med Tuktuk (50 bat) till busstationen för vidare färd exempel till Koh Samui. 200 bat/pers bussresa samt färja. Bra att veta. Det finns en butik 20 meter ifrån hotellet som har öppet dygnet runt. Bra om man landar sent med flyget och om man vill handla något mitt i natten. Rekommenderar detta hotell om man skall resa vidare.
Jan I. Familj med äldre barn Sweden, den 27 juni 2014
Bra ställ

Bra ställe rent thaihotell med thai frukost
Rent trevlig personal mitt imellan flygplats och båthamnen bra mat Hyfsad thai frukost bra familje alternativ hyfsade sängar prisvärt
Ingvar J. Reste med partner Sweden, den 19 januari 2014
endast övernattning för att åka vidare

bra service
okej låg där bara en natt så jag tog inte del av något som staden kunde erbjuda.däremot var personalen serviceinriktade och hjälpte oss med taxi till bussstationen, och även var det inga problem när vi ville byta rum
Henrik M. Familj med småbarn Sweden, den 20 juni 2013
Ok hotell för en natt.

Bra AC, fräsch restaurang för frukosten.. Kan inte komma på något mer....
När vi kom dit visade det sig att de inte har någon bebissäng. Vi fick uppgradera till ett större rum med stor säng och sova alla fyra i en säng. Det fanns en soffa på rummet & vi ville få den bäddad... det skulle kosta 100baht per lakan samt 50baht per kudde. Soffan var väldigt skräpig & vi bad dem städa den, de blev väldigt sura över detta. Poolen ligger inte i anslutning till hotellet!! De har karaoke i restaurangen på kvällarna & det var otroligt hög volym till väldigt sent på kvällen. Till frukost serveras asiatisk mat samt toast, ägg, grönsaker & frukt. Det finns en restaurang på gatan en bit bort från hotellet "Lucky Restaurant" den kan vi varmt rekommendera!
Kurt K. Ensamresenär Finland, den 24 april 2013
Bra hotell med bra läge

Nära stadens absoluta centrum, inget oljud från trafik eller annat, utmärkt bufféfrukost
Jag var mycket nöjd över min vistelse och kommer säkert att bo här igen.
Stina B. Ensamresenär Sweden, den 19 april 2012
Bra rum och trevlig personal

Modernt, rent och fräscht, sköna sängar, trevlig personal
Jag sov en natt på det här hotellet och kan absolut rekommendera det. Inredningen i rummet var ny och fräsch, bra toa och dusch och bekväma sängar. Jag har ingenting att klaga på faktiskt, förutom kanske att frukostbuffén var väl asiatisk för min smak...
Martin S. Reste med partner Sweden, den 9 februari 2012
Fint hotell och trevlig personal

Rent, fint, modernt
Både lobbyn och rummet var nytt och fint. Vi hade Wifi på rummet och det fanns även datorer med Internet att låna i lobbyn. Det var inte så mycket att se runt om hotellet men det fanns en restaurang på hotellet med bra mat. Frukosten som ingick var en thailändsk buffé, helt ok.
Margareta S. Familj med äldre barn Sweden, den 30 januari 2012
Bra och trevligt hotell

Valdigt trevlig personal, Kanongod mat i restaurangen
ett valdigt bra hotell om man bara ska stanna till over natten. det var dock inte helt latt att hitta nagot stalle att kopa biljetter pa om man som vi ska vidare till oarna. hyfsat rent och bra hotell. bara thailands frukost.
Mikael S. Familj med småbarn Sweden, den 15 januari 2012
För pengarna helt OK

Trevlig personal
Ett hotel som helt ok för att stanna en natt eller 2.Rummen var något slitna men lobby och resturang verkade vara rätt så nyrenoverade. Som vanligt när man bor på billigare thailändska hotel så var frukosten inget vidare,mest thailändsk mat och toast bröd.
Catrin S. Reste med partner Sweden, den 24 november 2011
Bra hotell med trist läge

Trevlig personal och stort run
Vistelsen var kort men positiv. Bra frukost, fanns det nödvändiga och lite till. dock var läget trist men ganska nära till minibusstationen.

The One Hotel Surat Surat Thani - Hotellet från utsidanThe One Hotel Surat Surat Thani - BadrumThe One Hotel Surat Surat Thani - Hotellet från utsidanThe One Hotel Surat Surat Thani - ReceptionThe One Hotel Surat Surat Thani - GästrumThe One Hotel Surat Surat Thani - Hotellet från insidanThe One Hotel Surat Surat Thani - Hotellet från insidanThe One Hotel Surat Surat Thani - Hotellet från insidanThe One Hotel Surat Surat Thani - FritidsfaciliteterThe One Hotel Surat Surat Thani - GästrumThe One Hotel Surat Surat Thani - GästrumThe One Hotel Surat Surat Thani - FritidsfaciliteterThe One Hotel Surat Surat Thani - GästrumThe One Hotel Surat Surat Thani - MötesrumThe One Hotel Surat Surat Thani - MötesrumThe One Hotel Surat Surat Thani - MötesrumThe One Hotel Surat Surat Thani - GästrumThe One Hotel Surat Surat Thani - GästrumThe One Hotel Surat Surat Thani - Gästrum