The Royal Paradise Hotel & Spa

135/23 Rat-U-Thit Road, Patong, Phuket, Thailand (Visa karta)

The Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - Gästrum The Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - Gästrum The Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - Gästrum The Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - Gästrum The Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - Gästrum The Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - Gästrum The Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - Gästrum The Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - Gästrum The Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - Gästrum The Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - Gästrum The Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - Hotellet från utsidan The Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - Hotellet från utsidan The Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - Hotellet från utsidan The Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - Pool The Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - Pool The Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - Pool
The Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - Pool The Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - Lobby The Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - Lobby The Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - Reception The Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - Restaurang The Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - Restaurang The Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - Restaurang The Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - Restaurang The Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - Restaurang The Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - Restaurang The Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - Restaurang The Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - Restaurang
Område: Patong Antal rum: 350

Bertil O. Reste med partner Sweden, den 30 oktober 2013
denna gång tyvärr regnigt från start till mål .

de är alltid lika vänliga där,fin frukost.vi testade även maten på kvällen i restaurangen.
Jan H. Reste med partner Sweden, den 13 mars 2013
Mycket bra vistelse på ett centralt hotell.

Läge, frukost och pool
Utmärkt vistelse på ett bra hotell med centralt läge
Peter B. Reste med partner Sweden, den 8 mars 2013
Fint hotell som ligger väldigt centralt.

Läget, hyfsat stor pool, nära till bangla road och stranden.
Vår vistelse var bara bra med bra service och fin utsikt. Det är mycket oljud från barerna på nätterna (spelar ingen roll vilken dag det är) men har man inga problem med det så är hotellet perfekt.
Max L. Familj med småbarn Sweden, den 27 februari 2013
Bra läge 5 min från köpcenter och Bangla till fots

Bra pool, Kanon delux rum. Rent o snyggt.
Vi bodde här tre nätter innan hemfärd, perfekt med nära till shopping, bangla. Rummet vi hade var in mot poolen, inte mycket som hördes från nattlivet men kan tänka mig att det låter lite om man bor ut mot vägen. Frukosten var ok, kines inspirerad.
Per S. Reste med partner Sweden, den 31 december 2012
Trevlig service, fint område, nära till allt

Location
6 år på samma hotell säger sitt, perfekt avstånd till Bangla Road, nära stranden. Kunnig och trevlig personal.
Hans A. Reste med partner Sweden, den 5 december 2012
Mycket fint hotell med central belägenhet

läget samt snygga och renliga rum samt mycket god rukost.
Detta var första gången vi bokade detta rum, men inte sista bra pris för god service och läge
Tips om nattklubbar: mycket att göra på Banglaroad men allt var inte så bra uppträdande , men ingen försökte lura oss.
Caroline H. Reste med partner Sweden, den 16 oktober 2012
Fint hotell med bra läge

Bra läge, fin utsikt från balkongerna, fina glashissar
Det var nära till bangla road men låg i ett område som inte passar alla, väldigt många massageförsäljare som ropar efter en när man går på gatan utanför. Men överlag så var hotellet fint, bra städning och helt okej frukost. Poolområdet var ganska litet, men det var rent och fint där.
Tips om nattklubbar: En nattklubb på bangla road kallad " grabbarna grus" var riktigt riktigt grym!
Mikael R. Reste med partner Sweden, den 1 juli 2012
Ett bra läge, men lite slitet hotell

Har bott där tidigare, 2009. Bra mat, men dålig frukost. Dåligt med möjligheter till internet
Tips: Läget centralt och bra
Angelica V. Reste med partner Sweden, den 28 februari 2012
Nära till allt i Patong

Härlig utsikt
Fint hotell med bra läge i Patong. Patong är perfekt om man är ute efter fest och stoj. Vi ville väl ha en skön blandning men tyckte det blev lite för stojigt för vår del. Vi bodde på elfte våningen och stördes iaf inte av stadens tunga nattliv.
Tips om att göra på hotellet: Hotellet har en Japansk restaurang på 24: de våningen- högst upp. Här fick vi alltid fantastiskt god mat och härlig utsikt över Patong. Kan rekomenderas när du börjar tröttna på Thaimaten.
William T. Reste med partner Sweden, den 21 februari 2012
Bra läge, men tråkigt hotell

Läget
3,7
Positivt: Ligger centralt, nära till det mesta. Negativt: Gammalt rum, slitet. Luktar unket. Badrummet var i katastrof skick med droppande vatten från taket och svarta fläckar längs hela väggen på duschen. Golvet minst lika dåligt. Rekommenderas inte ens till min värsta fiende

The Royal Paradise Hotel & Spa PhuketThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - GästrumThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - GästrumThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - GästrumThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - GästrumThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - GästrumThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - GästrumThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - GästrumThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - GästrumThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - GästrumThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - GästrumThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - Hotellet från utsidanThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - Hotellet från utsidanThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - Hotellet från utsidanThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - PoolThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - PoolThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - PoolThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - PoolThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - LobbyThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - LobbyThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - ReceptionThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - RestaurangThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - RestaurangThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - RestaurangThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - RestaurangThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - RestaurangThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - RestaurangThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - RestaurangThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - RestaurangThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - RestaurangThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - RestaurangThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - RestaurangThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - RestaurangThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - RestaurangThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - RestaurangThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - RestaurangThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - RestaurangThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - RestaurangThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - RestaurangThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - RestaurangThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - RestaurangThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - SpaThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - SpaThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - SpaThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - SpaThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - SpaThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - GymThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - GymThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - GymThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - MötesrumThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - FestvåningThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - FestvåningThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - MötesrumThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - Festvåning