Tony Resort

33 omdömen på svenska

8,6
Hans A. Reste med partner Sweden, den 23 mars 2015
Nära till allt

Stor pool, nära till nöjen, rent och snyggt
Vi avslutade vår tre veckor långa semester här och när vi checkade in blev vi automatiskt uppdaterade till rum vid poolen, utan att det störde var vi mitt i smeten och nära till allt.
Hakan B. Ensamresenär Sweden, den 6 februari 2015
Stora välstädade rum

Läge och komfort
Anders L. Familj med småbarn Sweden, den 13 december 2014
Väldigt stortcå rent å bra

Rent,stort,barnvänligt
Ruairung G. Affärsresenär Thailand, den 25 september 2014
Trevligt bemötande

Trevlig personal,gratis wi-fi,allt fungerade
Mycket nöjd
Petteri H. Ensamresenär Sweden, den 22 juli 2013

Läget, trevlig personal, rent
Tony Resort ligger väldigt centralt i Patong. Gång avstånd till restauranger, stranden, shopping och nöjesliv. Fick ett trevligt bemötande av personalen och tyckte att allt fungerade bra på hotellet förutom wifi uppkopplingen var dålig, fungerade bara i receptionen och väldigt dåligt. Hotellet hade två pooler, en stor och en mindre. Hotellet passar nog alla slags resenärer tror jag. Kan mycket väl tänka mig bo där igen ifall jag återvänder till Patong.
Tomas A. Familj med äldre barn Sweden, den 10 april 2013
Trevligt.

Bra läge. man kände sig säker. trevliga städerskor
Bengt J. Reste med partner Sweden, den 12 mars 2013
Centralt och prisvärt

Poolen, rummet och läget
Mycket trevligt hotell med ett centralt läge. Nära till shopping och många matställen att välja på. Inte långt till stranden när man hittat genvägen 50 meter från hotellet och snett ner mot stranden. Bara 5-10 minuters gångväg. Jättefint köpcentrum Jungceylon på gångavstånd 5-10 minuter. Trots att hotellet ligger så centralt hade vi inga problem med trafikbuller. En oas i Patong. Bengt o Monica
Anders B. Familj med äldre barn Sweden, den 3 mars 2013
bra läge

stor pool
Normalstora rum, vi bodde i ett connecting room på fem personer. Hotellet är en aning slitet och städningen siså där men helt ok. Frukosten var bra ett par varmrätter och kock som stekte ägg eller omelett. Poolen var stor och hade barnpool. gångavstånd till stranden och mini market bredvid. wifin funka sådär
Jonny B. Reste med partner Sweden, den 1 februari 2013
hlet ok hotel bra läge bra service

bra service
Under bart bara lite för hårda maddraser nära till stranden bara lite smutsigt i stan
Verya O. Reste med partner Sweden, den 14 januari 2013
Helt ok

Nära till det mesta
Riktig kass städning och det luktade dåligt överallt i hotellets korridorer.
1 - 10 av 33 omdömen Nästa sida
Tony Resort PhuketTony Resort Phuket - GästrumTony Resort Phuket - GästrumTony Resort Phuket - GästrumTony Resort Phuket - GästrumTony Resort Phuket - GästrumTony Resort Phuket - GästrumTony Resort Phuket - GästrumTony Resort Phuket - GästrumTony Resort Phuket - GästrumTony Resort Phuket - GästrumTony Resort Phuket - GästrumTony Resort Phuket - BadrumTony Resort Phuket - GästrumTony Resort Phuket - GästrumTony Resort Phuket - GästrumTony Resort Phuket - GästrumTony Resort Phuket - GästrumTony Resort Phuket - GästrumTony Resort Phuket - GästrumTony Resort Phuket - GästrumTony Resort Phuket - GästrumTony Resort Phuket - GästrumTony Resort Phuket - GästrumTony Resort Phuket - GästrumTony Resort Phuket - GästrumTony Resort Phuket - GästrumTony Resort Phuket - GästrumTony Resort Phuket - GästrumTony Resort Phuket - GästrumTony Resort Phuket - GästrumTony Resort Phuket - GästrumTony Resort Phuket - GästrumTony Resort Phuket - GästrumTony Resort Phuket - GästrumTony Resort Phuket - GästrumTony Resort Phuket - BadrumTony Resort Phuket - BadrumTony Resort Phuket - Balkong/terrassTony Resort Phuket - Balkong/terrassTony Resort Phuket - PoolTony Resort Phuket - PoolTony Resort Phuket - PoolTony Resort Phuket - PoolTony Resort Phuket - PoolTony Resort Phuket - PoolTony Resort Phuket - PoolTony Resort Phuket - PoolTony Resort Phuket - PoolTony Resort Phuket - RestaurangTony Resort Phuket - RestaurangTony Resort Phuket - RestaurangTony Resort Phuket - ReceptionTony Resort Phuket - LobbyTony Resort Phuket - LobbyTony Resort Phuket - Lobby

Agoda.com är en del av The Priceline Group, världsledande inom resor och relaterade tjänster online.