Tony Resort

38 omdömen på svenska

8,6
Anders L. Familj med småbarn Sweden, den 17 mars 2016
anders
bra rum trevlig personal. polen va jätte bra
Anders L. Reste med partner Sweden, den 17 mars 2016
Johanna
Bra hotel
Anders L. Familj med småbarn Sweden, den 13 mars 2016
Jill
Kanon hotel. Bra rum, nära till stranden, jätte fin pol
Karl A. Ensamresenär Sweden, den 13 mars 2016
Helt okej

Bra pool, bra läge, prisvärt
Hans A. Reste med partner Sweden, den 6 mars 2016
mycket för pengarna
Detta hotell ligger väldigt centralt i Patong med närhet till alla aktiviteter man kan önska sig, runt hotellet ligger många massager som kanske inte är det bästa på RIKTIG massage och hotellet lämpar sig mindre för småbarn. Flertalet herrar hade med sig en nyträffad vän till rummet, men inget som störde oss.
Hans A. Reste med partner Sweden, den 23 mars 2015
Nära till allt

Stor pool, nära till nöjen, rent och snyggt
Vi avslutade vår tre veckor långa semester här och när vi checkade in blev vi automatiskt uppdaterade till rum vid poolen, utan att det störde var vi mitt i smeten och nära till allt.
Hakan B. Ensamresenär Sweden, den 6 februari 2015
Stora välstädade rum

Läge och komfort
Anders L. Familj med småbarn Sweden, den 13 december 2014
Väldigt stortcå rent å bra

Rent,stort,barnvänligt
Ruairung G. Affärsresenär Thailand, den 25 september 2014
Trevligt bemötande

Trevlig personal,gratis wi-fi,allt fungerade
Mycket nöjd
Petteri H. Ensamresenär Sweden, den 22 juli 2013

Läget, trevlig personal, rent
Tony Resort ligger väldigt centralt i Patong. Gång avstånd till restauranger, stranden, shopping och nöjesliv. Fick ett trevligt bemötande av personalen och tyckte att allt fungerade bra på hotellet förutom wifi uppkopplingen var dålig, fungerade bara i receptionen och väldigt dåligt. Hotellet hade två pooler, en stor och en mindre. Hotellet passar nog alla slags resenärer tror jag. Kan mycket väl tänka mig bo där igen ifall jag återvänder till Patong.
1 - 10 av 38 omdömen Nästa sida
Tony Resort PhuketTony Resort Phuket - GästrumTony Resort Phuket - GästrumTony Resort Phuket - BadrumTony Resort Phuket - GästrumTony Resort Phuket - GästrumTony Resort Phuket - GästrumTony Resort Phuket - GästrumTony Resort Phuket - GästrumTony Resort Phuket - GästrumTony Resort Phuket - GästrumTony Resort Phuket - GästrumTony Resort Phuket - GästrumTony Resort Phuket - GästrumTony Resort Phuket - Balkong/terrassTony Resort Phuket - Balkong/terrassTony Resort Phuket - PoolTony Resort Phuket - PoolTony Resort Phuket - PoolTony Resort Phuket - PoolTony Resort Phuket - PoolTony Resort Phuket - PoolTony Resort Phuket - PoolTony Resort Phuket - RestaurangTony Resort Phuket - RestaurangTony Resort Phuket - ReceptionTony Resort Phuket - LobbyTony Resort Phuket - PoolTony Resort Phuket - PoolTony Resort Phuket - PoolTony Resort Phuket - PoolTony Resort Phuket - PoolTony Resort Phuket - RestaurangTony Resort Phuket - RestaurangTony Resort Phuket - RestaurangTony Resort Phuket - RestaurangTony Resort Phuket - Restaurang

Agoda är en del av The Priceline Group, världsledande inom resor och relaterade tjänster online.