arrow-up-icon Tjäna poäng till ditt lojalitetsprogram!
Tillbaka till hotellinfo

• Mat/Middag 7,0

Johan D.
23 april 2013
Väldigt nöjd
Ett bra hotell till ett bra pris, Bra frukostbuffé, Tillmötesgående personal
Väldigt bra mycket möjligt att jag kommer bo här igen. Fast man vill ju uppleva andra ställen, men ser detta som ett bra alternativ om andra hotell är fullbokade.

Emil B.
19 mars 2013
Bästa vi någonsin varit med om!
Frukosten, rummen och poolen
Det här var det utan tvekan bästa hotellet vi någonsin varit i närheten av. Rummen var helt otroliga och poolen likaså! åker vi någonsin tillbaka till Kata är det här hotellet utn tvekan första valet!

Christopher H.
26 februari 2013
Bra läge med några år på nacken
Fina rum relativt nära stranden
Bra storlek på rummen och med ett hyfsat läge mitt i Kata. Hotellet är centralt beläget och det är nära till shopping, strand och resturanger. Servicen är inget att jubla över, men godkänd. Poolområdet fungerar helt ok för småbarnsfamilj. Viss renoveringsbehov, men om man inte är för kräsen är standarden god.

Agneta K.
16 februari 2013
Trveligt mellanklasshotell med bra läge
Fina stora rum och trevlig hjälpsam personal.
Fint stort rum med stor balkong. Både dusch o badkar. Bra läge vid huvudgatan i Kata. 5 minuter till stranden.Liten pool med solsängar finns.Mycket restauranger i området Vi hade inga måltider på hotellet.Väldigt trevlig och hjälpsam personal. Är ett bra mellanklasshotell som jag kan rekommendera.

Elisabeth H.
28 januari 2013
Stora rum, bra balkong
vi bodde på våning 5, hade 2 rum. ett av rummen hade kackerlacka! vi anlände 7 på morgonen men fick ändå våra rum, personalen var tillmötesgående. priset kan man tycka är väl högt med tanke på att det börjar bli ganska slitet.

Martina B.
25 december 2012
Fint & lyxigt hotell men lite för dålig engelska.
Fräscht. Bra läge.
lyxigt rum med fin utsikt från balkongen. frukostbuffen va bra, det fanns något för alla. dock va den lite dyr. vi prövade hotellets restaurang en gång, det va inget speciellt! bra läge med närhet till shopping och restauranger. ca 5min till kata beach men annars va poolen fin. för att vara ett "tripadvisor"hotell så va det lite dålig engelska i personalen. gratis wifi men funkar bara i lobbyn. besöker gärna detta hotell igen!

Laura K.
Finland
24 december 2012
Sämsta hotellet någonsin!!
Finns inte några goda sidor detta hotell!!
Vid vår ankomst vid ordinarie incheckningstid vid kl 15.00 var vi tvungna att vänta på rummet en timme eftersom städningen inte var klar.Inga ursäkter eller förklaringar gavs av personalen. Väl inne i rummet kunde man konstatera att det verkligen inte var ett 4-stjärnigt hotell, snarare ett motell. Skitigt, slitet och nedgånget, bla. hade lakanen fläckar (!), på duschväggarna hår/smuts och mögel överallt, på toagolvet blodfläckar.Inga handdukar fanns på rummet förutom dom som vi fick till poolen och trots en tillsägelse i receptionen fick vi aldrig se några heller. Efter en låg-standard frukost checkade vi ut så snabbt vi kunde och kommer aldrig mera att återkomma.

Aza N.
20 december 2012
Stora rum med litet poolområde
Stora luxuösa rum, nära det mesta,
Vi bokade detta hotell och blev fint mottagna av personalen. Strax därefter förstod vi att personalen inte kunde så bra engelska, speciellt vid restaurangerna. Rummen var stora och rymliga , stor säng och en stor mysig balkong . Tyvärr hade vi mycket myror på rummet, de var i princip överallt. Även mycket mögel i badrum!! Frukosten på hotellet var mindre bra, lite utbud och mycket ensidigt. Deras mat på restaurangen var bland det värsta jag ätit i Thailand, lite, osmakligt och dyrt. Poolen var mysig., tyvärr fanns det för lite solstolar. Spelstilarna i sin tur var slitna och trasiga. Jag med familj var efter semestern nöjda med besöket. Tack till den tjej som kommer från Ukraina (?) som är anställd. Så trevlig!!!

Tommy G.
17 december 2012
Mycket fräscha rum och centralt beläget
Ligger nära det mesta och rummen är mycket fräscha. Det finns en stor hotellpool och från vissa av rummen kan man kliva rakt ner i poolen...
Jag rekommenderar ett rum med balkong mot poolen. Poolen är stor och mycket fin. Hotellet är centralt beläget och det är nära till det mesta, så som strand, shopping, livsmedelsbutiker m.m. Man kan också enkelt ta sig ner till Kata noi beach härifrån om man vill tillbringa en dag där. Hotellets wifi fungerar mycket bra! Hotellet är också lätt att hitta längs Kata road som sträcker sig genom hela Kata beach och det är välkänt av taxichaufförerna.

Simon W.
16 december 2012
Fint hotell mitt i centrum
Jättefina rum , centralt och hyfsat nära stranden
Vi bodde här under 2 nätter, Vårat rum var stort och fräscht med snygg skiljevägg i glas mellan sovrum och badrum. Frukosten var helt okej, inte jätte stort utbud. Personalen i receptionen var bra och tillmötesgående.