V Hotel Lavender

70 Jellicoe Road, Lavender / Kallang, Singapore 208767 (Visa karta)

V Hotel Lavender Singapore - Gästrum V Hotel Lavender Singapore - Gästrum V Hotel Lavender Singapore - Gästrum V Hotel Lavender Singapore - Gästrum V Hotel Lavender Singapore - Gästrum V Hotel Lavender Singapore - Gästrum V Hotel Lavender Singapore - Gästrum V Hotel Lavender Singapore - Gästrum V Hotel Lavender Singapore - Gästrum V Hotel Lavender Singapore - Badrum V Hotel Lavender Singapore - Badrum V Hotel Lavender Singapore - Badrum V Hotel Lavender Singapore - Hotellet från insidan V Hotel Lavender Singapore - Business Center V Hotel Lavender Singapore - Gästrum V Hotel Lavender Singapore - Hotellet från utsidan
V Hotel Lavender Singapore - Hotellet från utsidan V Hotel Lavender Singapore - Hotellet från utsidan V Hotel Lavender Singapore - Gästrum V Hotel Lavender Singapore - Omgivningar V Hotel Lavender Singapore - Omgivningar V Hotel Lavender Singapore - Hotellet från utsidan V Hotel Lavender Singapore - Hotellet från insidan V Hotel Lavender Singapore - Lobby V Hotel Lavender Singapore - Lobby V Hotel Lavender Singapore - Lobby V Hotel Lavender Singapore - Reception V Hotel Lavender Singapore - Business Center
Område: Lavender / Kallang Antal rum: 888

från 19391 recensioner

8,8
7,1
6,4
Alla recensioner (19391)
Malin S. Familj med äldre barn Sweden, den 16 november 2014
Bra service och rent hotel

läget, Personal och skick
Vår vistelse varade i 3 dagar och utgångspunkten från detta hotel var perfekt. Tbana fanns direkt under hotellet! Poolen var tyvärr under renovering, vilket jag hade önskat skulle ha framgått när vi bokade detta hotell. Skulle jag åka till Singapore igen så skulle jag säkert boka Lavender igen
Per L. Familj med äldre barn Sweden, den 17 juni 2013
Bra läge, nära tunnelbanan och rent rum

Läget, rum, mottagande
Peter S. Familj med småbarn Sweden, den 12 januari 2013
Fint och rent men alldeles för dyrt...

Fin pool, bra städat, mycket personal
Hotellet ligger inte jättecentralt, men inget som stör, ca 3 stationer fr chinatown. Vi hade ganska höga förväntningar på hotellet då vi la ut mer än vad vi brukar göra. Men många små saker störde mig.. Internet och WiFi fick man betala för, dem hade ingen spjälsäng till vår 1 åring, inte heller kunde vi få en större säng (vi delade alla tre på en 140 säng, trångt..), rummen var väldigt lyhörda, kylen funkade inte..
Tips: Använd tunnelbanan! Jätte användarvänlig och tydliga skyltar.
Niklas A. Reste med partner Sweden, den 6 januari 2013
Perfekt läge, superenkelt att åka ifrån flygplats.

- Nära shopping (Orchid road and Burgis)
Vi var i Singapore fre-sön och tycker båda två att staden är väl värt ett besök. Rent, lätt att ta sig runt, god mat, trevliga människor och sist men inte minst fantastisk shopping. Turistbussarna som går runt är ett smart sätt att få en överblick av staden när man bara har några dagar. Rekommenderar verkligen att äta i Little India, riktigt bra mat och bra priser! Sky baren på Altitude one är ett måste helst på kvällen då man får en cool utsikt över stans alla byggnader upplysta. Taxi och metro är billigt att ta sig runt med.
Marika H. Gruppresenär Sweden, den 6 januari 2013
Bra läge till ett bra pris, små rum

Hotellet ligger precis ovanför tunnelbanan så det är mycket enkelt att ta sig från flygplatsen till hotellet. Det flesta saker man vill se ligger också efter denna tunnelbanelinje vilket gör det mycket smidigt att ta sig mellan dit man vill.
Be om ett rum med utsikt, annars riskerar man att få ett rum utan fönster. Strunta i lägga extra pengarna på hotellfrukosten, ta tunnelbanan till CityHall och gå på Starbacks för halva priset. Köp 1,2 eller 3-dagars respas för tunnelbanan och buss, det är smidigt och gör att du kan åka till de olika safariparkerna smidigt. De ligger ganska långt bort.
Mikael M. Reste med partner Sweden, den 6 januari 2013
Fin lobby, små rum

Fin lobby
Hotellrummet var rätt litet. Sängen kändes som den skulle rasa ihop. Vi fick ingen liten handduk för att torka händerna. Duschhyllan satt inte fast ordentligt så schampoflaskorna låg inte kvar. Internet kostade extra, dessutom i överkant för att koppla upp sig några minuter bara. Det låg väl inte jättelångt från centrum, men det var lite långt att gå.
Anders P. Familj med äldre barn Sweden, den 30 oktober 2012
Utmärkt läge men små rum

Läget, rent och fräsht!
Bra hotell som ligger i direkt anslutning till Lavender MRT station. Mycket enkelt att ta MRT från flygplatsen för endast 2 singapore dollar. Köper man Singapore Tourist Pass åker man fritt på MRT och bussar och på så sätt tar man sig fram över hela Singapore. Finns att köpa i 1-3 dagars pass.
Hakan M. Reste med partner Sweden, den 15 april 2012
Det dystraste hotell jag bott på.

Det låg nära till tunnelbanan
4,7
Övernattade bara en natt men det räckte. Vi fick ett rum in mot innergården och hela hotellet verkade så mörkt och opersonligt. Skulle inte välja detta igen om jag åker tillbaka. Opersonligt. När vi kom så fick man minsta möjliga information. Ingen vidare information fanns på rummet. Det var först i hissen på hissknapparna som jag såg att det fanns en pool och att de hade frukost vilket jag tycker att personalen i receptionen kunde informerat om lite i alla fall. Sedan var rummen så dystert mörkt för oss som inte hade utsikt. Drog vi bort gardinen så var det bara sikt rakt in till nästa rum mitt emot i nästa huskropp. Det fanns inte ens fönster i gången utanför rummet så därav mörkt och dystert samt mörka färger.
Bo G. Reste med partner Sweden, den 27 mars 2012
Perfekt läge

nära till det mesta
nära mrt lavender. fräscha rum. nära till flygplatsen.
Hans H. Reste med partner Sweden, den 14 februari 2012
Pytterum, med dålig service i tråkigt område.

Hotellet ligger direkt vid tunnelbanestation.
3,3
Har nog aldrig bott i ett mindre hotellrum. Toaletten var på ca 2,75 m2 inklusive duschhytt och rummet med två sängar, en stol, en garderob och ett skrivbord på under 10 m2. På kvarvarande golvyta var det svårt för två att röra sig samtidigt. Rummet saknade sänglampor och stolen fick fungera som sängbord. Rummet enda kontakt satt på väggen bakom skrivbordet, ville man släcka eller tända fick man gå upp ur sängen. Vi fick två!! brandlarm samma natt (båda falska) och det var tur att vi bodde på 5:e våningen (och ej på 15:e). Informationen var urusel. Hotellet omgivning var dötrist.

V Hotel Lavender SingaporeV Hotel Lavender Singapore - GästrumV Hotel Lavender Singapore - GästrumV Hotel Lavender Singapore - GästrumV Hotel Lavender Singapore - GästrumV Hotel Lavender Singapore - GästrumV Hotel Lavender Singapore - GästrumV Hotel Lavender Singapore - GästrumV Hotel Lavender Singapore - GästrumV Hotel Lavender Singapore - GästrumV Hotel Lavender Singapore - BadrumV Hotel Lavender Singapore - BadrumV Hotel Lavender Singapore - BadrumV Hotel Lavender Singapore - Hotellet från insidanV Hotel Lavender Singapore - Business CenterV Hotel Lavender Singapore - GästrumV Hotel Lavender Singapore - Hotellet från utsidanV Hotel Lavender Singapore - Hotellet från utsidanV Hotel Lavender Singapore - Hotellet från utsidanV Hotel Lavender Singapore - GästrumV Hotel Lavender Singapore - OmgivningarV Hotel Lavender Singapore - OmgivningarV Hotel Lavender Singapore - Hotellet från utsidanV Hotel Lavender Singapore - Hotellet från insidanV Hotel Lavender Singapore - LobbyV Hotel Lavender Singapore - LobbyV Hotel Lavender Singapore - LobbyV Hotel Lavender Singapore - ReceptionV Hotel Lavender Singapore - Business CenterV Hotel Lavender Singapore - PoolV Hotel Lavender Singapore - PoolV Hotel Lavender Singapore - FritidsfaciliteterV Hotel Lavender Singapore - FritidsfaciliteterV Hotel Lavender Singapore - RestaurangV Hotel Lavender Singapore - RestaurangV Hotel Lavender Singapore - RestaurangV Hotel Lavender Singapore - FaciliteterV Hotel Lavender Singapore - Restaurang