Villa Puri Royan

6,5
Mats N. Familj med äldre barn Sweden, den 8 maj 2016
Hjälpsam personal
4,7
Vi ville byta rum efter 1 dag, inget problem alls, Vi fick ingen upphämtning vid beställd vidare-resa med speedboat till Lembongan, personalen hjälpte oss snabbt lösa problemet så vi kom iväg utan extra kostnad
Mathilda J. Reste med partner Sweden, den 12 maj 2014
Mycket trevlig personal, dock slitna rum

Mycket trevlig och hjälpsam personal som tog väl hand om oss! Skönt med pool, som var ren och fräsch! God frukost :) nära till bra restauranger på stranden!
Mycket trevlig personal som gjorde vår vistelse till en ok övernattning. Fantastiska sea,food restauranger på stranden, bara 200m från hotellet samt nära till fiskmarknaden. Dock väldigt slitet rum! Vi bodde en natt i standard rum m fläkt. Vattnet rann knappt ur kranen och färgen flagade från väggarna, trots detta tyckte vi det var ok. Relativt sköna sängar och härligt med pool!
Linda S. Reste med partner Sweden, den 14 januari 2013
Trevligt hotell i bra läge för att ta sig runt.

Området, poolen, personalen
trevligt hotell som uppfyllde alla våra behov. personalen gjorde det hemtrevligt.
Gerth Z. Ensamresenär Sweden, den 4 januari 2012
Fint litet hotel, nära till flygplatsen

Nära till flygplatsen, trevlig personal, bra service
ett litet fint hotel med allt från enkla rum med fläkt till stora lite lyxigare rum som tar upp hela våningsplan. mycket trevlig personal. passar utmärkt för den som vill ha nära till flygplatsen, bara 5-10 minuter bort med taxi. frukosten var det enda vi inte var så nöjda med.
Johan P. Reste med partner Sweden, den 30 november 2011
Nära stranden men slitet

Priset och läget nära flygplatsen
Enkelt hotell 100m från stranden och 10minuter från flygplatsen. Annars inget fantastiskt hotell direkt. Slitet och trist hotell att stanna på för endast ett fåtal dagar. En kort promenad ner till stranden, men annars ett smutsigt område. Frukosten väldigt basic men fungerar väl. Rummen hyffsat rena men hotellet i övrigt i sämre skick. Inget drömmhotel, man får vad man betalar för. Råttor springer på gatorna.
Zhengtai Y. Gruppresenär China, den 21 april 2016
Value for the price
WiFi not available in room which upset my partner, hotel has good location to the swimming water, not convince for food. The alacart breakfast is delicious!
Amanda S. Ensamresenär United Kingdom, den 13 april 2016
Pleasant stay
Stayed for two nights. Nice room, clean, some modernisation needed but comfortable. Staff really helpful and friendly. Breakfast nice (choice of egg and toast or pancakes). Pool looked lovely, although I ever used. Close to beach down quiet road. Only issue was no wifi in rooms, only lobby. I would maybe stay nearer larger resorts next time just for personally for greater choice in restaurants. Minimal 'nightlife' this area of bay, but perfect if you want quiet stay :)
Donald B. Ensamresenär Australia, den 2 januari 2016
basic good value for Au$24/ nite

location to seafood cafes on beach
Acceptable for price paid.
Venessa A. Gruppresenär Indonesia, den 1 januari 2016
good

close to jimbaran beach
great, i got delicious breakfast
Satoko K. Ensamresenär Japan, den 31 december 2015
location only

location
staff are nice and friendly and the location is good, too. So many mosquitos are in a room. Toilet and showers are outside which is not convenient. Showers are very weak and not enough water runs...
1 - 5 av 5 omdömen
Villa Puri Royan BaliVilla Puri Royan Bali - GästrumVilla Puri Royan Bali - BadrumVilla Puri Royan Bali - BadrumVilla Puri Royan Bali - PoolVilla Puri Royan Bali - Hotellet från utsidanVilla Puri Royan Bali - BadrumVilla Puri Royan Bali - Hotellet från insidanVilla Puri Royan Bali - GästrumVilla Puri Royan Bali - Hotellet från insidanVilla Puri Royan Bali - GästrumVilla Puri Royan Bali - Hotellet från insidanVilla Puri Royan Bali - Hotellet från insidanVilla Puri Royan Bali - GästrumVilla Puri Royan Bali - PoolVilla Puri Royan Bali - BadrumVilla Puri Royan Bali - GästrumVilla Puri Royan Bali - BadrumVilla Puri Royan Bali - Gästrum

Agoda är en del av The Priceline Group, världsledande inom resor och relaterade tjänster online.