Welcome Inn

Patak Rd. 526/21+22., Karon, Phuket, Thailand 83100 (Visa karta)

Welcome Inn Phuket - Gästrum Welcome Inn Phuket - Gästrum Welcome Inn Phuket - Gästrum Welcome Inn Phuket - Gästrum Welcome Inn Phuket - Gästrum Welcome Inn Phuket - Hotellet från insidan Welcome Inn Phuket - Gästrum Welcome Inn Phuket - Badrum Welcome Inn Phuket - Badrum Welcome Inn Phuket - Gästrum Welcome Inn Phuket - Gästrum Welcome Inn Phuket - Gästrum Welcome Inn Phuket - Badrum Welcome Inn Phuket - Badrum Welcome Inn Phuket - Gästrum Welcome Inn Phuket - Gästrum
Welcome Inn Phuket - Badrum Welcome Inn Phuket - Gästrum Welcome Inn Phuket - Gästrum Welcome Inn Phuket - Gästrum Welcome Inn Phuket - Gästrum
Område: Karon Antal rum: 18

5,6
Cathrine G. Reste med partner Sweden, den 19 februari 2015
hårda sängar

trevlig personal.välbevakad saftiebox.nära till stranden.
Den var bra,men sängarna var stenhårda skulle vara bra med en bäddmadrass. Därför bytte vi hotell.
Erika A. Reste med partner Sweden, den 27 december 2014
Enkelt hotell

Sköna sängar, trevlig personal, rent
Vi bodde på 4e våningen och hotellet har ej hiss, annars var det toppen. Man får vad man betalar för. Väldigt enkelt hotell med endast det nödvändiga. Vi var mkt nöjda. Nära beachen.
Magnus E. Ensamresenär Sweden, den 26 november 2014
Mycket prisvärdigt hotel, nära till allt.

Priset o läget.
Kanon
Kenny E. Familj med småbarn Sweden, den 18 mars 2013
Centralt och prisvärt

Centralt, fint rum, fritt internet
Bara bra. Lite högljutt då det ligger på värsta bargatan.
Elisabeth H. Familj med äldre barn Sweden, den 25 januari 2013
Centralt läge, nära till stranden

Rent
Vi hade ett familjerum men tyvärr hade rummet en inrökt lukt. Läget är centralt men man får räkna med att inte kunna sova före 3 på natten för då stänger ställena. Man får vad man betalar för.
Christian J. Reste med partner Sweden, den 11 januari 2013
Utmärkt läge

Välkomnande och hjälpsamma
Vi valde rum med ac och dom var väldigt fina jämfört med dom andra.. Värt att bo här. Rummen har oftast 3-4 sängar på rummen i standard och paret som äger och driver hotellet är super trevliga. Ger gärna det lilla extra ....
Sanna L. Reste med partner Sweden, den 27 december 2012
Bra billigt boende

Nära till strand och lokalt centrum
Trivdes jätte bra, rena och fräscha rum. Förlängde boendet 10 dagar till.
Ann-Lis H. Ensamresenär Sweden, den 4 april 2012
bra hotell som ligger i ett lugnare område

stora fina rum, skön säng
Gillar att det fanns torkställning, hiss, att man fick 2 gratis vatten varje dag. Hade varit ännu bättre om wifi hade varit fritt. Frukost var också skönt att få. Vattenkokare finns men inte kaffe, så ta med eget...
Martina F. Familj med småbarn Sweden, den 8 februari 2012
Bra budgetboende

billigt och trevlig personal
familjerummet var rent och bra för budgetboende. bra internetuppkoppling, nära till restauranger och 5 min prommenad till stranden. negativt var den lite störande underhållningen på kvällen från närliggande barer, men gillar man elvis är det helt perfekt!
Anders E. Gruppresenär Sweden, den 3 februari 2012
"Utmärkt läge men små rum å utan balkong"

Läget,personalen,sängarna var bra
Vi stannade bara 2 nätter i Karon,det var mycket trevligt

Welcome Inn PhuketWelcome Inn Phuket - GästrumWelcome Inn Phuket - GästrumWelcome Inn Phuket - GästrumWelcome Inn Phuket - GästrumWelcome Inn Phuket - GästrumWelcome Inn Phuket - Hotellet från insidanWelcome Inn Phuket - GästrumWelcome Inn Phuket - BadrumWelcome Inn Phuket - BadrumWelcome Inn Phuket - GästrumWelcome Inn Phuket - GästrumWelcome Inn Phuket - GästrumWelcome Inn Phuket - BadrumWelcome Inn Phuket - BadrumWelcome Inn Phuket - GästrumWelcome Inn Phuket - GästrumWelcome Inn Phuket - BadrumWelcome Inn Phuket - GästrumWelcome Inn Phuket - GästrumWelcome Inn Phuket - GästrumWelcome Inn Phuket - Gästrum