Woraburi Phuket Resort & Spa

198,200 Patak Road, Muang District, Karon, Phuket, Thailand (Visa karta)

Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Hotellet från utsidan Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Restaurang Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Pub/lounge Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Hotellet från utsidan Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Hotellet från utsidan Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Strand Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Pool Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Lobby Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Pool Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Pool Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Pool Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Pool Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Restaurang Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Lobby Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Spa Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Hotellet från utsidan
Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Gästrum Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Gästrum Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Barnklubb Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Spa Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Gym Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Mötesrum Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Strand Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Gästrum Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Gästrum Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Gästrum Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Hotellet från insidan Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Gästrum
Område: Karon Antal rum: 207

Agneta K. Reste med partner Sweden, den 13 december 2013
Strandnära hotell med trevlig personal

Nära stranden.Trevlig personal och bra service. God frukost.
Vårt andra besök på Woraburi. Blev uppgraderad till Minisvit. Trevlig personal och bra service i receptionen.
Anne-Charlotte B. Familj med småbarn Sweden, den 25 april 2013
Mycket trevligt

Pool Access, nära stranden, mitt i centrum
Allt var bra. Det jag tyckte var dåligt var att man fick betala för internet och det fungerade jätte dåligt. Saknade bacon, papaya och ost till frukost. Lite trist med bara ryssar på hotellet. Allt stod på ryska och thai.
Ludvig V. Reste med partner Sweden, den 20 april 2013
ser större ut på bilderna än va det är

bra pool, nära till havet, skön säng
Den var helt okej. trodde det skulle vara lite större än var det var. samt att wifi var dåligt då du även fick betala för det.
Lisa K. Reste med partner Sweden, den 31 mars 2013
Trevligt och lyxigt hotell

Nära stranden, bra frukost, trevlig personal
Att bo på Woraburi var väldigt bra. Hotellet erbjöd fria pool- och strandhanddukar vilket var uppskattat av oss som gärna låg på stranden. Woraburi ligger nära flertalet restauranger och marknader. Varje dag fick vi vatten på flaska, kaffe och te på rummet. Lyxiga toalettartiklar. Det enda negativa med hotellet var att det inte ingick wifi i priset. Inte ens gratis i receptionen. Skulle absolut tänka mig att bo på hotellet om jag besöker Phuket igen.
Leif F. Reste med partner Sweden, den 22 februari 2013
Proffsigt stort hotell

Snabb service,nära stranden,centralt och en bra frukost som tilltalade alla..
Personligen är hotellet för stort men uppvägs av bra läge möjlighet att gå till stranden för bad och promenader. Innergården med alla balkonger och polen skapar lite för mycket ljud som byggs på av att det ekar (Eko)
Ann-Louise T. Familj med äldre barn Finland, den 21 januari 2013
Allt vi behövde och lite till

Utmärkt läge, glad personal och god frukost
Direkt vi kom till hotellet blev vi väl emottagna. Rummet var stort och fint. Frukosten var super, mycket att välja på och gott. Det enda negativa var simbassängen som hade en del lösa, vassa kakelplattor och att WiFi inte ingår i rummets pris. Stranden finns på några meters avstånd och för den som gillar att shoppa finns också en marknad strax intill hotellet.
Restaurangtips: Matutbudet är generös i Karon beach. Vi rekommenderar ett besök till restaurangen Two Chefs och för mera shopping, besök Karon beach marknad som hålls på tisdagar och lördagar på tempelområdet.
Helen L. Familj med äldre barn Sweden, den 28 december 2012
Underbart hotell

Bra läge, bra mat, nära till shopping och strand
Direkt vi kom till hotellet blev vi väl emottagna. Rummen var stora och fina, se till att få rum med havsutsikt eller med egen utgång till poolen, superhärligt poolområde. Stranden finns på några meters avstånd inte så fullproppad som man kan tro men har man små barn så kan den väg du måste passera varje dag bli ett bekymmer. För den som gillar att shoppa finns också en marknad strax intill hotellet. Gångavstånd till stan och Karons centrum där alla restauranger och marknader fanns! Det enda negativa var att gratis WiFi inte ens fanns i lobyn. Big Buddha ligger ca 40 min m taxi, fixa taxi själv ute på gatan, billigare än på hotellet. Besök Karon beach marknad som hålls på tisdagar och lördagar på tempelområdet.
Restaurangtips: Om du vill ta en pause från Thaimat kan vi rekommendera Karlsson som ligger till vä från hotellet ca ett kvarter, gå in vid minimarknaden. Ett besök på Håkans bar kan också vara ett trevlig avbrott. Dit hittar du om du istället tar till hö från hotellet och sedan går några kvarter bortanför den marknad som finns under plåttaken.
Agneta K. Reste med partner Sweden, den 12 december 2012
Utmärkt läge vid Karon Beach

Perfekt läge, trevlig personal, nära till allt
perfekt läge vid karon beach. personalen var jättetrevlig. nära till karon centrum. lugnt läge. kan absolut rekommendera detta hotell. vill gärna bo här igen.
Kristian B. Reste med partner Sweden, den 11 december 2012
Bra läge och trevlig personal

Läget
Nära till shopping helt okej hotellrum och nära stranden
Elina H. Familj med äldre barn Sweden, den 14 april 2012
Underbart hotell med bra mat och fantastiskt läge

Bra läge, bra mat, nära till shopping och bra rum!
Woraburi var ett super fint hotell med jättetrevlig personal, bra rum, super god frukost och bra läge! Det låg precis vid stranden och det var gångavstånd till stan och Karons centrum där alla restauranger och marknader fanns! Om jag besöker Karon igen kommer jag helt klart besöka Woraburi, jag rekommenderar verkligen hotellet. Poolområdet var även fint!

Woraburi Phuket Resort & Spa PhuketWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Hotellet från utsidanWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - RestaurangWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Pub/loungeWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Hotellet från utsidanWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Hotellet från utsidanWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - StrandWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - PoolWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - LobbyWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - PoolWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - PoolWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - PoolWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - PoolWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - RestaurangWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - LobbyWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - SpaWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Hotellet från utsidanWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - GästrumWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - GästrumWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - BarnklubbWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - SpaWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - GymWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - MötesrumWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - StrandWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - GästrumWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - GästrumWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - GästrumWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Hotellet från insidanWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - GästrumWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - GästrumWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - GästrumWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - GästrumWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - GästrumWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - GästrumWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - GästrumWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Strand