Woraburi Phuket Resort & Spa

198,200 Patak Road, Muang District, Karon, Phuket, Thailand (Visa på karta)

Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Utsikt Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Pub/lounge Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Hotellet från utsidan Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Strand Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Restaurang Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Spa Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Hotellet från utsidan Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Gästrum Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Strand Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Gästrum Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Gästrum Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Hotellet från insidan Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Gästrum Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Strand Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Gästrum Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Gästrum
Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Badrum Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Badrum Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Gästrum Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Gästrum Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Gästrum Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Gästrum Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Gästrum Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Gästrum Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Gästrum Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Gästrum Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Gästrum Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Gästrum
Område: Karon Antal rum: 207

Leif K. Familj med äldre barn Sweden, den 7 februari 2015
Underbara Thailand

Läget , poolen , närheten till centrum
Helt underbar men saknade solstolarna på stranden
Filip S. Reste med partner Sweden, den 25 december 2014
Checka in på julafton

Komforten var väldigt hög, skönt säng. Riktigt fint läge, nära till stranden. Hjälpfull personal.
Jag och min partner skulle checka in under julafton, och då hade tydligen hotellet en avgift för detta. Vilket dom hävdade låg på 6000 Bath. Vi sa att det inte hade stått någonstans och behövde inte betala, men det kändes väldigt konstigt att man skulle behöva göra detta.
Agneta K. Reste med partner Sweden, den 13 december 2013
Strandnära hotell med trevlig personal

Nära stranden.Trevlig personal och bra service. God frukost.
Vårt andra besök på Woraburi. Blev uppgraderad till Minisvit. Trevlig personal och bra service i receptionen.
Anne-Charlotte B. Familj med småbarn Sweden, den 25 april 2013
Mycket trevligt

Pool Access, nära stranden, mitt i centrum
Allt var bra. Det jag tyckte var dåligt var att man fick betala för internet och det fungerade jätte dåligt. Saknade bacon, papaya och ost till frukost. Lite trist med bara ryssar på hotellet. Allt stod på ryska och thai.
Ludvig V. Reste med partner Sweden, den 20 april 2013
ser större ut på bilderna än va det är

bra pool, nära till havet, skön säng
Den var helt okej. trodde det skulle vara lite större än var det var. samt att wifi var dåligt då du även fick betala för det.
Lisa K. Reste med partner Sweden, den 31 mars 2013
Trevligt och lyxigt hotell

Nära stranden, bra frukost, trevlig personal
Att bo på Woraburi var väldigt bra. Hotellet erbjöd fria pool- och strandhanddukar vilket var uppskattat av oss som gärna låg på stranden. Woraburi ligger nära flertalet restauranger och marknader. Varje dag fick vi vatten på flaska, kaffe och te på rummet. Lyxiga toalettartiklar. Det enda negativa med hotellet var att det inte ingick wifi i priset. Inte ens gratis i receptionen. Skulle absolut tänka mig att bo på hotellet om jag besöker Phuket igen.
Leif F. Reste med partner Sweden, den 22 februari 2013
Proffsigt stort hotell

Snabb service,nära stranden,centralt och en bra frukost som tilltalade alla..
Personligen är hotellet för stort men uppvägs av bra läge möjlighet att gå till stranden för bad och promenader. Innergården med alla balkonger och polen skapar lite för mycket ljud som byggs på av att det ekar (Eko)
Ann-Louise T. Familj med äldre barn Finland, den 21 januari 2013
Allt vi behövde och lite till

Utmärkt läge, glad personal och god frukost
Direkt vi kom till hotellet blev vi väl emottagna. Rummet var stort och fint. Frukosten var super, mycket att välja på och gott. Det enda negativa var simbassängen som hade en del lösa, vassa kakelplattor och att WiFi inte ingår i rummets pris. Stranden finns på några meters avstånd och för den som gillar att shoppa finns också en marknad strax intill hotellet.
Restaurangtips: Matutbudet är generös i Karon beach. Vi rekommenderar ett besök till restaurangen Two Chefs och för mera shopping, besök Karon beach marknad som hålls på tisdagar och lördagar på tempelområdet.
Helen L. Familj med äldre barn Sweden, den 28 december 2012
Underbart hotell

Bra läge, bra mat, nära till shopping och strand
Direkt vi kom till hotellet blev vi väl emottagna. Rummen var stora och fina, se till att få rum med havsutsikt eller med egen utgång till poolen, superhärligt poolområde. Stranden finns på några meters avstånd inte så fullproppad som man kan tro men har man små barn så kan den väg du måste passera varje dag bli ett bekymmer. För den som gillar att shoppa finns också en marknad strax intill hotellet. Gångavstånd till stan och Karons centrum där alla restauranger och marknader fanns! Det enda negativa var att gratis WiFi inte ens fanns i lobyn. Big Buddha ligger ca 40 min m taxi, fixa taxi själv ute på gatan, billigare än på hotellet. Besök Karon beach marknad som hålls på tisdagar och lördagar på tempelområdet.
Restaurangtips: Om du vill ta en pause från Thaimat kan vi rekommendera Karlsson som ligger till vä från hotellet ca ett kvarter, gå in vid minimarknaden. Ett besök på Håkans bar kan också vara ett trevlig avbrott. Dit hittar du om du istället tar till hö från hotellet och sedan går några kvarter bortanför den marknad som finns under plåttaken.
Agneta K. Reste med partner Sweden, den 12 december 2012
Utmärkt läge vid Karon Beach

Perfekt läge, trevlig personal, nära till allt
perfekt läge vid karon beach. personalen var jättetrevlig. nära till karon centrum. lugnt läge. kan absolut rekommendera detta hotell. vill gärna bo här igen.

Woraburi Phuket Resort & Spa PhuketWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - UtsiktWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Pub/loungeWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Hotellet från utsidanWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - StrandWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - RestaurangWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - SpaWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Hotellet från utsidanWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - GästrumWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - StrandWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - GästrumWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - GästrumWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Hotellet från insidanWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - GästrumWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - StrandWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - GästrumWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - GästrumWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - BadrumWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - BadrumWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - GästrumWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - GästrumWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - GästrumWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - GästrumWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - GästrumWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - GästrumWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - GästrumWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - GästrumWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - GästrumWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - GästrumWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - GästrumWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - GästrumWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Hotellet från utsidanWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Hotellet från utsidanWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Hotellet från utsidanWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - LobbyWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Hotellet från utsidanWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Hotellet från utsidanWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Hotellet från utsidanWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - PoolWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - PoolWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - OmgivningarWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - RestaurangWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Pool