York Hotel

21 Mount Elizabeth, Orchard, Singapore 228516 (Visa karta)

York Hotel Singapore - Gästrum York Hotel Singapore - Gästrum York Hotel Singapore - Gästrum York Hotel Singapore - Gästrum York Hotel Singapore - Gästrum York Hotel Singapore - Gästrum York Hotel Singapore - Gästrum York Hotel Singapore - Badrum York Hotel Singapore - Badrum York Hotel Singapore - Hotellet från insidan York Hotel Singapore - Hotellet från utsidan York Hotel Singapore - Hotellet från utsidan York Hotel Singapore - Lobby York Hotel Singapore - Lobby York Hotel Singapore - Lobby York Hotel Singapore - Pool
York Hotel Singapore - Pool York Hotel Singapore - Gym York Hotel Singapore - Restaurang York Hotel Singapore - Restaurang York Hotel Singapore - Mat och dryck York Hotel Singapore - Mötesrum York Hotel Singapore - Mötesrum York Hotel Singapore - Mötesrum York Hotel Singapore - Mötesrum York Hotel Singapore - Mötesrum
Område: Orchard Antal rum: 407

6,9
Eivor W. Familj med äldre barn Sweden, den 25 oktober 2012
Första och sista gången!

Ursäkta men det finns inget positivt att säga om detta hotellet.
3,3
Det var vår sämsta upplevelse någonsin. Vi har varit i Singapore många gånger. Kunde väl aldrig tro att ett hotell som visade upp en sådan fasad på bokningssidan kunde vara så dåligt i verkligheten. Rummet var stort men det var också det enda positiva man kan säga om det. Förskräckliga sängar, förfärligt ful inredning. Tillika var personalen både ohövlig och oförskämd.
Andreas H. Familj med småbarn Sweden, den 5 mars 2012
Tjusigt hotell med mycket bra personal.

Ligger bra, stort fint hotell.
Fint hotell men dyrt. Ligger strategiskt mycket bra.
Tips om shopping: Ligger precis vid den stora shoppinggatan.
Anders H. Familj med äldre barn Sweden, den 8 januari 2012
Great rooms and perfect location

Size of the family room was great
The location was perfect for shopping and family rooms was great.
Per B. Familj med småbarn Sweden, den 30 april 2011
Äldre hotell i bra läge

york är välbeläget en kort promenad till orchard och scotts road. rummet var stort och hade bra tv och säkerhetsskåp. badrummet gammalt med fast väggmonterad dusch. rummet stort men tyvärr med heltäckningsmatta. effektiv personal.
Daniel M. Familj med småbarn Sweden, den 15 mars 2011
Bra läge, centralt men inte lika fint som priset

läget samt poolen
bra centralt läge nära shoppinggatorna. bra med pool på hotellet för barnen. ska vara 4stjärningt, men håller absolut inte den klassen tycker vi. inte lika fint som prislappen på hotellet.
Anna N. Reste med partner Sweden, den 6 februari 2011
Fint och rent hotell med bra lägq.

Ligger jätte bra, till huvudgatan. skönt att svalka sig i poolen!Fräscha rum.
Utmärkt läge, rent och fräscht. Bara en kort promenad till huvudgatan där du kan shoppa eller hoppa på en sightseen buss som tar er runt staden..
Rolf B. Reste med partner Sweden, den 8 januari 2011
Utmärkt läge.

Utmärkt pool
Hotellets läge var alldeles utmärkt i närheten av Orchard Road. Hotellet var rent och snyggt. Vi uppskattade särskilt poolen som vi nyttjade alla dagar. Vi kommer gärna tillbaks nästa gång vi besöker Singapore. Fortsätt i denna stil!!
Ronny G. Reste med partner Sweden, den 16 maj 2010
Utmärkt läga nära Orchard Rd och nära tunnelbana

Snygga och rena rum, snabb in- och utcheckning, trevligt poolområde
Vi hade glömt begära rökfritt rum. Det rum vi fick hade inpyrd rök i gardiner och matta. Vi fick snabbt och lätt byta till ett fräscht rum. När vi checkade ut hade vi många timmar tills vårt flyg skulle avgå. Inga problem att tillbringa hela eftermiddagen vid poolen. Mycket trevlig óch serviceminded personal och hotellet ligger centralt och bra nära Orchard Road.
Restaurangtips: Gott om restauranger i närheten, även food courts med billig och god mat
Ronny G. Reste med partner Sweden, den 24 april 2010
Prisvärt Singaporehotell

Vänligt bemötande, perfekt läge nära Orchard Road Rent och fräscht Snabb tillgång till taxi
Vi hade glömt begära rökfritt rum. Det rum vi fick hade inpyrd rök i gardiner och matta. Vi fick snabbt och lätt byta till ett fräscht rum. När vi checkade ut hade vi många timmar tills vårt flyg skulle avgå. Inga problem att tillbringa hela eftermiddagen vid poolen. Vi kan tänka oss att bo på York Hotel nästa gång vi kommer till Singapore.
Restaurangtips: Många små restauranger i botten av Paragon varuhus några minuters promenad från hotellet
Gidde F. Ensamresenär Sweden, den 19 januari 2010
York hotel, bra centralt boende

Stora rum, centralt läge, bra service,
Trevligt hotell med lätt gåavstånd ner till shoppingcentra. Ingen intensiv trafik utanför. Härligt stort rum med ytor att lägga grejer på. Dock svårreglerat belysningsystem. Man bör ha både ficklampa och glasögon tillhands för att få igång lyset på natten. Trevlig restaurang med bra frukost, där man även kunde få sig en eftermiddagsfika eller en god bit mat på kvällen.
Tips: Bra skräddare med snabbservice och bra kameraställe ner på hörnet vid shoppinggatan

York Hotel SingaporeYork Hotel Singapore - GästrumYork Hotel Singapore - GästrumYork Hotel Singapore - GästrumYork Hotel Singapore - GästrumYork Hotel Singapore - GästrumYork Hotel Singapore - GästrumYork Hotel Singapore - GästrumYork Hotel Singapore - BadrumYork Hotel Singapore - BadrumYork Hotel Singapore - Hotellet från insidanYork Hotel Singapore - Hotellet från utsidanYork Hotel Singapore - Hotellet från utsidanYork Hotel Singapore - LobbyYork Hotel Singapore - LobbyYork Hotel Singapore - LobbyYork Hotel Singapore - PoolYork Hotel Singapore - PoolYork Hotel Singapore - GymYork Hotel Singapore - RestaurangYork Hotel Singapore - RestaurangYork Hotel Singapore - Mat och dryckYork Hotel Singapore - MötesrumYork Hotel Singapore - MötesrumYork Hotel Singapore - MötesrumYork Hotel Singapore - MötesrumYork Hotel Singapore - Mötesrum