Zing Resort & Spa

41 3/85,86 Moo 12 Jomtien Complex, Dong Tarn Beach, Pattaya, Thailand 20260 (Visa på karta)

tidigare : Zing's Ganymede Resort & Spa
Zing Resort & Spa Pattaya - Pool Zing Resort & Spa Pattaya - Pool Zing Resort & Spa Pattaya - Spa Zing Resort & Spa Pattaya - Gym Zing Resort & Spa Pattaya - Reception Zing Resort & Spa Pattaya - Café Zing Resort & Spa Pattaya - Café Zing Resort & Spa Pattaya - Café Zing Resort & Spa Pattaya - Café Zing Resort & Spa Pattaya - Badtunna Zing Resort & Spa Pattaya - Hotellet från utsidan Zing Resort & Spa Pattaya - Hotellet från utsidan Zing Resort & Spa Pattaya - Hotellet från utsidan Zing Resort & Spa Pattaya - Entré Zing Resort & Spa Pattaya - Svit Zing Resort & Spa Pattaya - Reception
Zing Resort & Spa Pattaya - Pool Zing Resort & Spa Pattaya - Pool Zing Resort & Spa Pattaya - Faciliteter Zing Resort & Spa Pattaya - Mat och dryck Zing Resort & Spa Pattaya - Lobby Zing Resort & Spa Pattaya - Spa Zing Resort & Spa Pattaya - Mat och dryck Zing Resort & Spa Pattaya - Spa Zing Resort & Spa Pattaya - Mat och dryck Zing Resort & Spa Pattaya - Spa Zing Resort & Spa Pattaya - Mat och dryck Zing Resort & Spa Pattaya - Mat och dryck
Område: Dong Tarn Beach Antal rum: 37

baserat på 637
omdömen

Anders P. Ensamresenär Sweden, den 18 maj 2015
Standrard hotrel

Bra läge och hyfsat tyst i ett annars livligt område
Det är allt trevligt att vara på hotellet . Man har ett bra rum med standard . Att de har skaffat hiss är mycket bra. Städpersonalen är mycket bra och fixar saker om man påpekar . som tex om det kommer in myror och de själva inte har sett det Så fixar det det det snabbt och bra. så det försvinner .
Eduardo C. Ensamresenär Sweden, den 14 maj 2015
helt ok

pris, läge och rent
Det var bra
Lizette L. Ensamresenär Sweden, den 1 mars 2015
jättebra hotell

rummen, pool & fitness, nära till strand
Bokade först 4 nätter här men så fort jag kom hit bokade jag ytterligare 10 nätter. Superbra hotell med bra service och rena rum, 5 min gåing till stranden. Hit kommer jag åka igen om jag besöker pattaya i framtiden.
Hans N. Ensamresenär Sweden, den 8 november 2014
Lång weekend

Läget, priset, facilitetrena
utmärkt förutom att frukosten är underligt presenterad på matsedeln. man kan ej utläsa vad som ingår i de olika typerna
Lars R. Ensamresenär Sweden, den 12 januari 2014
Rent och prisvänligt hotell.

Bra service, rena rum och härlig pool. Hotellet är från början ett gayhotell som idag blivit utbyggt.
Alltid lika trevligt och nära till allt. Frukosten får man ta med en nypa salt.
Resgar J. Gruppresenär Sweden, den 25 juni 2013
Bra hotell

Språkwt, rent, nära stranden .
Fredrik B. Reste med partner Sweden, den 19 april 2013
Vänlig men oproffessionell personal.

Läget, närhet till kommunikationer, närhet till stranden.
Frukost skulle enligt beställningen ingå, men vi fick betala för dryck. Man fick också betala extra om man ville ha mer än den ynka frukosttallrik som ingick. Personalen var lekfulla och trevliga, men unga och oerfarna. Stämningen bland gäster och personal var dock god. Poolside-sviten vi hade var stor, men luktade lite mögel. Det var mycket mygg i området och myggen kom även in i rummet - så vi fick spraya varje dag.
Roger L. Ensamresenär Sweden, den 12 mars 2013
Jätte fint hotell i stil

Personalen läget standarden
Väldigt uppskattad, något jag gärna hatte velat veta innan jag valde att boka detta hotell är att det ligger i Pattayas gay area, detta ink hotellet samt deras personal va alla homosexuella. Men dem var fantastiskt trevliga och jag rekommenderar lätt hotellet, ni som reser ensamma, två eller flera vänner. Det kommer tas föregivet att du ni är homosexuella
Felix B. Reste med partner Sweden, den 29 november 2012
"Gay-friendly" hotell/område

Lugnt område, nära till stranden
Det va väldigt trevlig personal på hotellet. Tyvärr höll dom på att renovera poolområdet, vilket förde ett jävla liv. Rummet var medelmåttigt, de va ganska stort men ingen vidare inredning. Det är ett hotell jag själv har rekommenderat för min homosexuella svåger och hans pojkvän. Det visade sig att det var ett hotell complex där nästan alla som jobbade eller bodde var homosexuella. Med allt från unga singelmän till äldre par, såg faktiskt inte en enda kvinna på området som inte jobbade där.
Chan T. Ensamresenär Malaysia, den 30 augusti 2015
Clean room and comfort, value for money

Good location, short walking distance to beach, room is clean and comfort, good value for money

Zing Resort & Spa PattayaZing Resort & Spa Pattaya - PoolZing Resort & Spa Pattaya - PoolZing Resort & Spa Pattaya - SpaZing Resort & Spa Pattaya - GymZing Resort & Spa Pattaya - ReceptionZing Resort & Spa Pattaya - CaféZing Resort & Spa Pattaya - CaféZing Resort & Spa Pattaya - CaféZing Resort & Spa Pattaya - CaféZing Resort & Spa Pattaya - BadtunnaZing Resort & Spa Pattaya - Hotellet från utsidanZing Resort & Spa Pattaya - Hotellet från utsidanZing Resort & Spa Pattaya - Hotellet från utsidanZing Resort & Spa Pattaya - EntréZing Resort & Spa Pattaya - SvitZing Resort & Spa Pattaya - ReceptionZing Resort & Spa Pattaya - PoolZing Resort & Spa Pattaya - PoolZing Resort & Spa Pattaya - FaciliteterZing Resort & Spa Pattaya - Mat och dryckZing Resort & Spa Pattaya - LobbyZing Resort & Spa Pattaya - SpaZing Resort & Spa Pattaya - Mat och dryckZing Resort & Spa Pattaya - SpaZing Resort & Spa Pattaya - Mat och dryckZing Resort & Spa Pattaya - SpaZing Resort & Spa Pattaya - Mat och dryckZing Resort & Spa Pattaya - Mat och dryckZing Resort & Spa Pattaya - ReceptionZing Resort & Spa Pattaya - PoolZing Resort & Spa Pattaya - Hotellet från utsidanZing Resort & Spa Pattaya - PoolZing Resort & Spa Pattaya - Mat och dryckZing Resort & Spa Pattaya - FaciliteterZing Resort & Spa Pattaya - Hotellet från utsidanZing Resort & Spa Pattaya - PoolZing Resort & Spa Pattaya - Mat och dryckZing Resort & Spa Pattaya - CaféZing Resort & Spa Pattaya - PoolZing Resort & Spa Pattaya - Mat och dryckZing Resort & Spa Pattaya - CaféZing Resort & Spa Pattaya - CaféZing Resort & Spa Pattaya - Mat och dryckZing Resort & Spa Pattaya - Mat och dryckZing Resort & Spa Pattaya - Balkong/terrassZing Resort & Spa Pattaya - PoolZing Resort & Spa Pattaya - SpaZing Resort & Spa Pattaya - PoolZing Resort & Spa Pattaya - SpaZing Resort & Spa Pattaya - SpaZing Resort & Spa Pattaya - Mat och dryck

Agoda.com är en del av The Priceline Group, världsledande inom resor och relaterade tjänster online.