Zing's Ganymede Resort

41 3/85,86 Moo 12 Jomtien Complex, Dong Tarn Beach, Pattaya, Thailand 20260 (Visa karta)

tidigare : Ganymede- Resort & Spa
Zing’s Ganymede Resort Pattaya - Pool Zing’s Ganymede Resort Pattaya - Pool Zing’s Ganymede Resort Pattaya - Spa Zing’s Ganymede Resort Pattaya - Gym Zing’s Ganymede Resort Pattaya - Reception Zing’s Ganymede Resort Pattaya - Café Zing’s Ganymede Resort Pattaya - Café Zing’s Ganymede Resort Pattaya - Café Zing’s Ganymede Resort Pattaya - Café Zing’s Ganymede Resort Pattaya - Badtunna Zing’s Ganymede Resort Pattaya - Hotellet från utsidan Zing’s Ganymede Resort Pattaya - Hotellet från utsidan Zing’s Ganymede Resort Pattaya - Hotellet från utsidan Zing’s Ganymede Resort Pattaya - Entré Zing’s Ganymede Resort Pattaya - Svit Zing’s Ganymede Resort Pattaya - Reception
Zing’s Ganymede Resort Pattaya - Pool Zing’s Ganymede Resort Pattaya - Pool Zing’s Ganymede Resort Pattaya - Faciliteter Zing’s Ganymede Resort Pattaya - Mat och dryck Zing’s Ganymede Resort Pattaya - Lobby Zing’s Ganymede Resort Pattaya - Spa Zing’s Ganymede Resort Pattaya - Mat och dryck Zing’s Ganymede Resort Pattaya - Spa Zing’s Ganymede Resort Pattaya - Mat och dryck Zing’s Ganymede Resort Pattaya - Spa Zing’s Ganymede Resort Pattaya - Mat och dryck Zing’s Ganymede Resort Pattaya - Mat och dryck
Område: Dong Tarn Beach Antal rum: 37

6,6
Lizette L. Ensamresenär Sweden, den 1 mars 2015
jättebra hotell

rummen, pool & fitness, nära till strand
Bokade först 4 nätter här men så fort jag kom hit bokade jag ytterligare 10 nätter. Superbra hotell med bra service och rena rum, 5 min gåing till stranden. Hit kommer jag åka igen om jag besöker pattaya i framtiden.
Hans N. Ensamresenär Sweden, den 8 november 2014
Lång weekend

Läget, priset, facilitetrena
utmärkt förutom att frukosten är underligt presenterad på matsedeln. man kan ej utläsa vad som ingår i de olika typerna
Lars R. Ensamresenär Sweden, den 12 januari 2014
Rent och prisvänligt hotell.

Bra service, rena rum och härlig pool. Hotellet är från början ett gayhotell som idag blivit utbyggt.
Alltid lika trevligt och nära till allt. Frukosten får man ta med en nypa salt.
Resgar J. Gruppresenär Sweden, den 25 juni 2013
Bra hotell

Språkwt, rent, nära stranden .
Fredrik B. Reste med partner Sweden, den 19 april 2013
Vänlig men oproffessionell personal.

Läget, närhet till kommunikationer, närhet till stranden.
Frukost skulle enligt beställningen ingå, men vi fick betala för dryck. Man fick också betala extra om man ville ha mer än den ynka frukosttallrik som ingick. Personalen var lekfulla och trevliga, men unga och oerfarna. Stämningen bland gäster och personal var dock god. Poolside-sviten vi hade var stor, men luktade lite mögel. Det var mycket mygg i området och myggen kom även in i rummet - så vi fick spraya varje dag.
Roger L. Ensamresenär Sweden, den 12 mars 2013
Jätte fint hotell i stil

Personalen läget standarden
Väldigt uppskattad, något jag gärna hatte velat veta innan jag valde att boka detta hotell är att det ligger i Pattayas gay area, detta ink hotellet samt deras personal va alla homosexuella. Men dem var fantastiskt trevliga och jag rekommenderar lätt hotellet, ni som reser ensamma, två eller flera vänner. Det kommer tas föregivet att du ni är homosexuella
Felix B. Reste med partner Sweden, den 29 november 2012
"Gay-friendly" hotell/område

Lugnt område, nära till stranden
Det va väldigt trevlig personal på hotellet. Tyvärr höll dom på att renovera poolområdet, vilket förde ett jävla liv. Rummet var medelmåttigt, de va ganska stort men ingen vidare inredning. Det är ett hotell jag själv har rekommenderat för min homosexuella svåger och hans pojkvän. Det visade sig att det var ett hotell complex där nästan alla som jobbade eller bodde var homosexuella. Med allt från unga singelmän till äldre par, såg faktiskt inte en enda kvinna på området som inte jobbade där.
Kevin B. Ensamresenär Australia, den 11 mars 2015
Good, but

The only complaint I have is in regards to the shower hot water, it was either too hot or stone cold, unable to adjust to anything in between. Did not drink or dine there
Michel C. Reste med partner Netherlands, den 10 mars 2015
great stay!!!

service, cleanliness, and location, all 100%!!!
Since years I've been coming to this specific hotel. Always service with a smile, friendly/familiar staff, who do their utmost to give you the best feeling possible! Many hotels could learn a great deal from them!! The reception speaks good English, small problems are allways solved quickly, and quitly. I recommend this hotel to anyone, since the price is very good,for the given room and service!!!! I'm coming back for sure!!!
Tony A. Ensamresenär Australia, den 1 mars 2015
ok hotel

clean rooms, quite
Need's security taking ID from guests

Zing’s Ganymede Resort PattayaZing’s Ganymede Resort Pattaya - PoolZing’s Ganymede Resort Pattaya - PoolZing’s Ganymede Resort Pattaya - SpaZing’s Ganymede Resort Pattaya - GymZing’s Ganymede Resort Pattaya - ReceptionZing’s Ganymede Resort Pattaya - CaféZing’s Ganymede Resort Pattaya - CaféZing’s Ganymede Resort Pattaya - CaféZing’s Ganymede Resort Pattaya - CaféZing’s Ganymede Resort Pattaya - BadtunnaZing’s Ganymede Resort Pattaya - Hotellet från utsidanZing’s Ganymede Resort Pattaya - Hotellet från utsidanZing’s Ganymede Resort Pattaya - Hotellet från utsidanZing’s Ganymede Resort Pattaya - EntréZing’s Ganymede Resort Pattaya - SvitZing’s Ganymede Resort Pattaya - ReceptionZing’s Ganymede Resort Pattaya - PoolZing’s Ganymede Resort Pattaya - PoolZing’s Ganymede Resort Pattaya - FaciliteterZing’s Ganymede Resort Pattaya - Mat och dryckZing’s Ganymede Resort Pattaya - LobbyZing’s Ganymede Resort Pattaya - SpaZing’s Ganymede Resort Pattaya - Mat och dryckZing’s Ganymede Resort Pattaya - SpaZing’s Ganymede Resort Pattaya - Mat och dryckZing’s Ganymede Resort Pattaya - SpaZing’s Ganymede Resort Pattaya - Mat och dryckZing’s Ganymede Resort Pattaya - Mat och dryckZing’s Ganymede Resort Pattaya - ReceptionZing’s Ganymede Resort Pattaya - PoolZing’s Ganymede Resort Pattaya - Hotellet från utsidanZing’s Ganymede Resort Pattaya - PoolZing’s Ganymede Resort Pattaya - Mat och dryckZing’s Ganymede Resort Pattaya - FaciliteterZing’s Ganymede Resort Pattaya - Hotellet från utsidanZing’s Ganymede Resort Pattaya - PoolZing’s Ganymede Resort Pattaya - Mat och dryckZing’s Ganymede Resort Pattaya - CaféZing’s Ganymede Resort Pattaya - PoolZing’s Ganymede Resort Pattaya - Mat och dryckZing’s Ganymede Resort Pattaya - CaféZing’s Ganymede Resort Pattaya - CaféZing’s Ganymede Resort Pattaya - Mat och dryckZing’s Ganymede Resort Pattaya - Mat och dryckZing’s Ganymede Resort Pattaya - Balkong/terrassZing’s Ganymede Resort Pattaya - PoolZing’s Ganymede Resort Pattaya - SpaZing’s Ganymede Resort Pattaya - PoolZing’s Ganymede Resort Pattaya - SpaZing’s Ganymede Resort Pattaya - SpaZing’s Ganymede Resort Pattaya - Mat och dryck