My Account (sign in)

Enter your dates to check availability and book this hotel

Thaphae Garden Guesthouse

60 Soi 3 Thaphae Road, Changklan, Muang, Night Bazaar, Chiang Mai, Thailand 50100 (Show on map)

Book now!

Thaphae Garden Guesthouse Chiang Mai - Guest Room Thaphae Garden Guesthouse Chiang Mai - Guest Room Thaphae Garden Guesthouse Chiang Mai - Guest Room Thaphae Garden Guesthouse Chiang Mai - Guest Room Thaphae Garden Guesthouse Chiang Mai - Guest Room Thaphae Garden Guesthouse Chiang Mai - Bathroom Thaphae Garden Guesthouse Chiang Mai - Bathroom Thaphae Garden Guesthouse Chiang Mai - Business Center Thaphae Garden Guesthouse Chiang Mai - Guest Room Thaphae Garden Guesthouse Chiang Mai - Guest Room Thaphae Garden Guesthouse Chiang Mai - Guest Room Thaphae Garden Guesthouse Chiang Mai - Guest Room Thaphae Garden Guesthouse Chiang Mai - Interior Thaphae Garden Guesthouse Chiang Mai - Interior Thaphae Garden Guesthouse Chiang Mai - Interior Thaphae Garden Guesthouse Chiang Mai - Interior
Thaphae Garden Guesthouse Chiang Mai - Interior Thaphae Garden Guesthouse Chiang Mai - Interior Thaphae Garden Guesthouse Chiang Mai - Swimming Pool Thaphae Garden Guesthouse Chiang Mai - Swimming Pool Thaphae Garden Guesthouse Chiang Mai - Reception Thaphae Garden Guesthouse Chiang Mai - Surroundings Thaphae Garden Guesthouse Chiang Mai - Standard Fan Room Thaphae Garden Guesthouse Chiang Mai - Standard Fan Room Thaphae Garden Guesthouse Chiang Mai - Standard Air Conditioning Room Thaphae Garden Guesthouse Chiang Mai - Standard Air Conditioning Room Thaphae Garden Guesthouse Chiang Mai - Standard Air Conditioning Thaphae Garden Guesthouse Chiang Mai - Lobby & Restaurant
Area: Night Bazaar Number of Rooms: 30

Room Comfort/Standard
7.2
Food/Dining
5.8
Families with older children (8)
Sort by:
So H. Families with older children Singapore, December 8, 2013
Convenient

Location, price, internet
Good, friendly receptionist and security guard, convenient location,
Matthew B. Families with older children New Zealand, April 20, 2013
Comfortable hotel and lovely staff.

Staff were excellent - nothing was a problem for them.
9.7
Sendy D. Families with older children Slovenia, November 4, 2012
Nice hotel

good location to Night bazar and other bazars, big clean rooms
everything was great, lady owner was not nice, she might had a bad week
Sightseeing/Attractions Tip: great shopping
Wolfram J. Families with older children Germany, February 25, 2013
Einfaches, aber preiswertes Hotel

einfaches, aber für kurzen Aufenthalt ausreichendes Hotel, gute Lage, preiswert
5.3
Wir, älteres Ehepaar mit erwachsener Tochter, haben für unseren mehrtägigen Aufenthalt in Chiang Mai zwei Zimmer im Taphae Garden Guesthouse gebucht. Die Wahl war für unsere Zwecke -Exkursionen und Besichtigungen in Chiang Mai und Umgebung - o.k. Das Hotel war für uns nur Übernachtungsgelegenheit und Ausgangspunkt für unsere Unternehmungen. Die Zimmer waren für unsere Zwecke ausreichend - Luxus kann man für den Preis nicht erwarten. Gestört hat uns allerdings, dass wir vor dem Schlafengehen Mücken beseitigen mussten und nachts die Klimaanlage sehr laut war. Auch der Service war ausreichend. Die Besitzerin reagierte etwas indigniert, weil wir ihre Trekking- und Besichtigungsangebote nicht annahmen, sondern uns andere Anbieter suchten. Wir würden uns auch nicht mehr von der Besitzerin zum Flughafen bringen lassen. Mit normalem Taxi wäre es billiger gewesen und wir wären zeitlich nicht manipuliert worden. Das Hotel liegt ziemlich versteckt und ist nachts schwer wieder zu finden. Die Lage ist aber zentral und man kann alles Wichtige in Chiang Mai gut erreichen. Das nächste Mal würden wir aber doch mehr ausgeben wollen und ein Hotel für gehobenere Ansprüche suchen.
Tanja C. Families with older children Belgium, August 22, 2013
zeer aangenaam en vriendelijk

vriendelijk, lekker ontbijt, goede ligging
Zeer aangenaam verblijf. Personeel sprak zeer goed engels. De eigenaars waren veel aanwezig wat zorgde voor persoonlijke aanpak. Heel lekker ontbijt. Kamers mooi en modern. Enig minpuntje was het zwembad:vlak aan de straat gelegen en niet verwarmd. Eigenaar organiseert ook zelf tours: fietstocht,trekking enz... aanrader!
Yumiko M. Families with older children Japan, September 2, 2012
 温かく迎えてくれたスタッフさん

温水シャワーでリフレッシュ
6.3
母との旅行で宿泊しました。ダブルベッドでしたが、問題なく寝ることができました。テレビでアニメや映画を見ることができて、たのしむことができました。冷蔵庫とドライヤーがついていたことは、女性宿泊者にはうれしいことではないでしょうか。花火を見ることができたのでよかったです。
Shopping Tip: ターペー門とナイトバザールの中間地点にあるので、徒歩でどちらも行きやすかったと思います。
Miki N. Families with older children Japan, August 6, 2012
とても良かったです。

プールがありました。
5人家族(子供9歳、6歳、4歳)のため2部屋予約し5泊しました。部屋は小さめですが快適に過ごすことができました。部屋の掃除が3日に1回のため、備品(バスタオルなど)は自分でフロントまで取りに行きます。洗濯物も1kg=40Bでたたんで戻ってくるので大変助かりました。朝出して夕方出来上がります。朝食付きではなかったのですが、1階に小さな食堂が有り毎朝そちらで食べました。子供達がすぐにトイレに行きたくなるので、部屋に戻りやすく便利でした。目の前の道ばたに常駐しているTUKTUKのお兄さんが親切で、何度も利用しました。値段も他のTUKTUKドライバーよりも安く英語も話せるので安心です。 ゲストハウスの場所も良く、どこへ行くのも便利でした。子供たちにとっては、観光や買い物よりも、ゲストハウスのプールで遊べるのが一番楽しかったようです。ただ、プールは深いところもあるので、浮き輪は持って行かれたほうが良いと思います。
Masra H. Families with older children Thailand, December 29, 2011
ง่ายๆ สบายๆ มีอัธยาศัย

มีอ่างจากุซซี่
5.7
สภาพทั่วไป พักได้ ข้อเสียมากๆ คือที่จอดรถเหมือนเล่นเก้าอี้ดนตรี มาก่อนจอดก่อน ออกก่อนเป็นต้องรอให้เจ้าของรถมาถอยออก แบบถ้อยทีถ้อยอาศัย นำดื่มในห้องพัก กับผ้าขนหนูไม่ครบ ไม่จัด/ทำความสะอาดห้องพัก ( พัก 2 คืน) ห้องพักคับแคบไป (ห้องสำหรับ 3 ท่าน)ห้อง 2 ท่านไม่เห็น ใกล้ไนท์บราซ่า แต่วันเวย์ ขับรถหายากพอควร ทางเข้าแคบรถใหญ่มาค่อนข้างลำบาก
Hotel Feature Tip: ไม่คิดอะไรก็พักได้ ไม่เลวร้าย ถ้าไม่นำรถส่วนตัวมากก็ โอเค

Book now!

Sale ends soon!

Thaphae Garden Guesthouse Chiang MaiThaphae Garden Guesthouse Chiang Mai - Guest RoomThaphae Garden Guesthouse Chiang Mai - Guest RoomThaphae Garden Guesthouse Chiang Mai - Guest RoomThaphae Garden Guesthouse Chiang Mai - Guest RoomThaphae Garden Guesthouse Chiang Mai - Guest RoomThaphae Garden Guesthouse Chiang Mai - BathroomThaphae Garden Guesthouse Chiang Mai - BathroomThaphae Garden Guesthouse Chiang Mai - Business CenterThaphae Garden Guesthouse Chiang Mai - Guest RoomThaphae Garden Guesthouse Chiang Mai - Guest RoomThaphae Garden Guesthouse Chiang Mai - Guest RoomThaphae Garden Guesthouse Chiang Mai - Guest RoomThaphae Garden Guesthouse Chiang Mai - InteriorThaphae Garden Guesthouse Chiang Mai - InteriorThaphae Garden Guesthouse Chiang Mai - InteriorThaphae Garden Guesthouse Chiang Mai - InteriorThaphae Garden Guesthouse Chiang Mai - InteriorThaphae Garden Guesthouse Chiang Mai - InteriorThaphae Garden Guesthouse Chiang Mai - Swimming PoolThaphae Garden Guesthouse Chiang Mai - Swimming PoolThaphae Garden Guesthouse Chiang Mai - ReceptionThaphae Garden Guesthouse Chiang Mai - SurroundingsThaphae Garden Guesthouse Chiang Mai - Standard Fan RoomThaphae Garden Guesthouse Chiang Mai - Standard Fan RoomThaphae Garden Guesthouse Chiang Mai - Standard Air Conditioning RoomThaphae Garden Guesthouse Chiang Mai - Standard Air Conditioning RoomThaphae Garden Guesthouse Chiang Mai - Standard Air ConditioningThaphae Garden Guesthouse Chiang Mai - Lobby & RestaurantThaphae Garden Guesthouse Chiang Mai - Lobby & Tour InformationThaphae Garden Guesthouse Chiang Mai - Internet ServiceThaphae Garden Guesthouse Chiang Mai - Internet ServiceThaphae Garden Guesthouse Chiang Mai - UpstairsThaphae Garden Guesthouse Chiang Mai - CCTVThaphae Garden Guesthouse Chiang Mai - Hot TubThaphae Garden Guesthouse Chiang Mai - Swimming PoolThaphae Garden Guesthouse Chiang Mai - Swimming PoolThaphae Garden Guesthouse Chiang Mai - Swimming PoolThaphae Garden Guesthouse Chiang Mai - ExteriorThaphae Garden Guesthouse Chiang Mai - Guest RoomThaphae Garden Guesthouse Chiang Mai - Swimming PoolThaphae Garden Guesthouse Chiang Mai - Guest RoomThaphae Garden Guesthouse Chiang Mai - Guest Room