or

Enter your dates to check availability and book this hotel

Zleep Hotel Centrum Copenhagen

Helgolandsgade 14, Tivoli, Copenhagen, Denmark 1653 (Show on map)

Book now!

Formerly : Centrum Hotel
Zleep Hotel Centrum Copenhagen Copenhagen - Breakfast Room Zleep Hotel Centrum Copenhagen Copenhagen - Swimming Pool Zleep Hotel Centrum Copenhagen Copenhagen - Reception Zleep Hotel Centrum Copenhagen Copenhagen - Hotel facilities Zleep Hotel Centrum Copenhagen Copenhagen - Interior Zleep Hotel Centrum Copenhagen Copenhagen - Guest Room Zleep Hotel Centrum Copenhagen Copenhagen - Guest Room Zleep Hotel Centrum Copenhagen Copenhagen - Guest Room Zleep Hotel Centrum Copenhagen Copenhagen - Restaurant Zleep Hotel Centrum Copenhagen Copenhagen - Interior Zleep Hotel Centrum Copenhagen Copenhagen - Interior Zleep Hotel Centrum Copenhagen Copenhagen - Exterior
Area: Tivoli Number of Rooms: 77

Business travelers (1)
Sort by:
Steen K. Business travelers Denmark, September 6, 2009
Venligt, bekvemt og enkelt

Beliggenheden 500 meter fra Hovedbanegården er genial. Venlig og effektiv modtagelse H Værelserne er enkle og velindrettede.
Det var skønt at komme til den søde receptionist, som jeg desværre ikke husker navnet på. Hun modtog mig effektivt, da jeg ankom kl. næsten tre om natten. Hotellet bærer præg af billige løsninger, men hvem gider betale for luksus og lækre lounges, når man alligevel bare skal sove og så afsted hurtigt næste morgen? Ikke mig. Og da alt fungerede upåklageligt, kan jeg kun anbefale Centrum Hotel.

Book now!

Sale ends soon!

Zleep Hotel Centrum Copenhagen Copenhagen - ExteriorZleep Hotel Centrum Copenhagen Copenhagen - Breakfast RoomZleep Hotel Centrum Copenhagen Copenhagen - Swimming PoolZleep Hotel Centrum Copenhagen Copenhagen - ReceptionZleep Hotel Centrum Copenhagen Copenhagen - Hotel facilitiesZleep Hotel Centrum Copenhagen Copenhagen - InteriorZleep Hotel Centrum Copenhagen Copenhagen - Guest RoomZleep Hotel Centrum Copenhagen Copenhagen - Guest RoomZleep Hotel Centrum Copenhagen Copenhagen - Guest RoomZleep Hotel Centrum Copenhagen Copenhagen - RestaurantZleep Hotel Centrum Copenhagen Copenhagen - InteriorZleep Hotel Centrum Copenhagen Copenhagen - InteriorZleep Hotel Centrum Copenhagen Copenhagen - Exterior

Customer Reviews - Zleep Hotel Centrum Copenhagen, Copenhagen

AS-AGWEB-3A06