Seneste kundeanmeldelser

• Mad/spisning 7,0
Sortér efter

Karin fra Danmark
Boede 2 nætter i februar 2012
god beliggenhed. fantastisk morgenmad.
teressen på 22 etage
rent og pænt. taxaservice fungere fint.der er masse af små boder i chinatown hvor man kan købe alt mellem himmel og jord. Der er levende musik 2 steder på hotellet.Tag en drink på 25 etage og få en fantastisk vue over Bangkok.
Anmeldt 01 marts 2012

Jeanette fra Danmark
Boede 3 nætter i april 2010
Et stykke væk fra gaden (22 etaqe)
Centralt placeret. Personalet kunne deres kram og var meget behjælpelig med specielle ønsker, taxa mv Hotellets etage med thaimassage var en "himmelsk oplevelse". Hotellets motionsrum var ligeledes super.
Man ser, at hotellet er af ældre dato. Personalet ved morgenmaden, så ud som om de havde været på vagt det meste af natten (trætte) men jeg kender jo heller ikke deres arbejdstider. Værelsesoversigten ved bestilling kunne måske forbedres, det er lidt svært at gennemskue hvilke værelser der fx.har altan.
Belært af trafikken fra Hua Hin til Bangkok, sidste år i forbindelse med Sokran festlighederne, ville tage nogle dage før til Bangkok. Vi måtte vælge mellem trafik eller demonstrationer. Man føler sig velkommen fra 1. møde med hotellet. Os der bor ved landjorden og selv om vi havde prøvet højderne i Bangkok før, giver det et sug i maven, når gardinet trækkes fra og byen / floden viser sig - både dag og nat. På grund af muligheden for at løbe ind i nævnte demonstrationer, forblev vi mest på hotellet(4 dage) Vi fandt hurtigt ind i hotellets rytme. Tak til hotellets, personale, specielt taxichaufføren der var ansat på stedet, samt massagedamerne.
Anmeldt 20 april 2010

birthe fra Danmark
Boede 3 nætter i marts 2010
Bangkok hotel
Beliggenhed i Bangkoks smørhul
Der er ikke noget specielt at kritisere.
Det er et meget fint hotel beliggende i Chinatown hvor det er meget spændende at mærke den hektiske puls der eksisterer i en asiatisk storby.Selve hotellet virker meget luksuriøst og med sky resturangen er det et hotel i særklasse til en meget rimelig penge.Et lille minus er den meget spartanske pool på et af de øverste etager.
Anmeldt 25 marts 2010

charlotte fra Danmark
Familie med små børn
Boede 2 nætter i september 2009
ikke vaerd prisen
det ligger fint.
gammelt daarlig pool og slet ikke pengene vaerd.
vi var skyffede, poolen er naermest til grin, selve vaerelserne er ok, ikke noget saerligt. det er ikke et hotel vi vil komme tilbage til, der er saa mange gode hoteller i bangko, det meget bedre pris, det er slidt ig gammelt. vi har ikke noget positivt at sige ud over belligenheden.
Anmeldt 06 oktober 2009

lee fra Singapore
Familie med små børn
Boede 2 nætter i september 2016
good location
can eat many food downstairs,
Anmeldt 25 september 2016

Peter fra Storbritannien
Boede 1 nat i september 2016
Adequate hotel in good location
Staff very helpfull but no info in room about where restaurant's were located sky bar was very pleasant but other restaurant were a bit pricey but overalll a nice hotel would stay again
Anmeldt 24 september 2016

OH fra Singapore
Boede 2 nætter i september 2016
Good Location & Valued for Money
Easy access to food and chinatown
Anmeldt 13 september 2016

Seng fra Malaysia
Rejsende alene
Boede 6 nætter i august 2016
Need to improve of service
The hotel reception unfriendly attitudes.
Anmeldt 09 september 2016

Anmeldt 01 september 2016

THAN fra Vietnam
Boede 2 nætter i august 2016
Small bed and not changing room has 2 beds to 01 bigger bed
I book 01 room though agoda.com but when we check in, I had received a room with 2 beds for me and my wife, it's not good.
Anmeldt 31 august 2016

Vælg bonusordning

PointsMAX
Sprog
Bonusordning A Bonusordning A
Bonusordning B

Klik på PointsMAX i menuen og vælg din foretrukne bonusordning.

Vælg pointtilbud

Hotelværelse A
Værelsesoplysninger
Tjen
5.000 point

Vælg værelse og pointmuligheder for din valgte overnatning.

Indtast medlems-ID

Land i pas
Programmedlemskabs-ID

Indtast medlemsnummeret for dit valgte program, når du færdiggør din reservation. Pointene vil blive tilføjet til din konto, når du tjekker ud.

Start her og vælg din foretrukne ordning: