2015

Henrik fra Danmark
Luksus-suite familie (Tredobbelt)
Boede 2 nætter i april 2016
Henrik Gaardsted
Ok efter standarden. Savnede bacon om morgenen
Anmeldt 28 april 2016

Ghazwan fra Danmark
Premier familie
Boede 4 nætter i marts 2016
Super lækkert sted
Lækkert, god service, god mad
Perfekt, men nogle problemer med wifi
Anmeldt 27 marts 2016

Bill fra Danmark
Boede 2 nætter i marts 2016
Fint hotel til pengene
Servicen,
Meget fint, dog var der sorte render af svamp i badet på værelset, derfor er det ifølge min mening ikke et 5 stjernet hotel. Der var dog fint og rent alle andre steder.
Anmeldt 20 marts 2016

Heidi fra Danmark
Familie med store børn
Boede 3 nætter i marts 2016
3 skønne dage i Bangkok
Super lækkert hotel, god beliggenhed rent pænt og skøn morgenmad
Super ophold, lækkert sted og meget flot og rent. Hjælpsomt personale og skøn skøn morgenmad
Anmeldt 11 marts 2016

Rejsende alene
Premier (Nordlige tårn)
Boede 1 nat i februar 2016
Rudolf
Det er ikke 4 eller 4½ star som det averteres som og det var kun pengene værd pga sær rabat
Anmeldt 25 februar 2016

Charlotte fra Danmark
Boede 2 nætter i februar 2016
Forfærdelig lugt
Belliggenhed, pool, værelse
Rigtig fin beliggenhed, da vi gerne ville starte i Pratunam. Skrækkelig kloaklugt på værelset, som altså tager lidt af charmen ved oplevelsen! Meddelte det i receptionen, som blot sendte housekeeping op. Lugten var tilbage efter en time. Øv.
Anmeldt 11 februar 2016

Camilla fra Danmark
Rejsende alene
Boede 1 nat i januar 2016
Lækkert hotel
Beliggenhed, standard og komfort
Hotellet var rigtig lækkert. Morgenmaden var lidt skuffende - jeg har prøvet et andet 5* i Bangkok, Lebua State Tower Hotel, hvor morgenmaden var himmelsk og inkluderet i prisen. Morgenmaden kunne slet ikke sammenlignes, og på The Berkeley Hotel skulle man betale 500 Bath for morgenmaden pr. dag.
Anmeldt 23 januar 2016

michael fra Danmark
Boede 1 nat i december 2015
Perfekt Juleaften
Professionelt, Location, kundebehandling og super mad
Vi havde booket dette hotel til en enkelt overnatning inden hjemrejse til Danmark og det fortrød vi på intet tidspunkt. Fra første færd var behandlingen yderst professionel og imødekommen. Vi fik vores værelse 3 timer før der var check da vi kom med en træt baby og de satte endda en babyseng i værelset uden ekstra beregning. Værelset var på 25. etage i main building med fantastisk udsigt om aftenen, det var stort og opfyldte alle vores behov. Vi fik roomservice og de burgere vi havde bestilt var yderst velsmagende. Vi spiste i Dinning room om aftenen hvor der var kæmpe seafood buffet og det var intet mindre end fantastisk. Vi fik bl.a. hummer, tigerrejer og østers, Oksemørbrad kalkun, sushi og kæmpe kage/dessert buffet for 1000 Bath pr pers. Vores datter spiste gratis men de havde dækket op til hende med babystol og legetøj. Absolut 5 stjernet behandling og det kan kun anbefales. Tidlig booking kan medføre stor rabat på opholdet. Hotellet ligger super centralt i Bangkok, tæt på shopping og togstation. Taxa til int. lufthavn tager en time og koster 500 Bath. Togstation ligger 600 meter væk. 30 minutter til lufthavn 40 Bath pr. pers.
Anmeldt 28 december 2015

Prajak fra Danmark
Boede 3 nætter i december 2015
Fint hotel
WiFi morgenmad beliggenhed
Fint hotel hvis man kan lide at shoppe kæmpe morgenmad buffet var lækkert WiFi fungerer godt den eneste ulempe ved dette hotel er at der er mange kinesiske pakke turister som er ret støjende og de tage ikke hensyn til andre!
Anmeldt 06 december 2015

Vælg bonusordning

PointsMAX
Sprog
Bonusordning A Bonusordning A
Bonusordning B

Klik på PointsMAX i menuen og vælg din foretrukne bonusordning.

Vælg pointtilbud

Hotelværelse A
Værelsesoplysninger
Tjen
5.000 point

Vælg værelse og pointmuligheder for din valgte overnatning.

Indtast medlems-ID

Land i pas
Programmedlemskabs-ID

Indtast medlemsnummeret for dit valgte program, når du færdiggør din reservation. Pointene vil blive tilføjet til din konto, når du tjekker ud.

Start her og vælg din foretrukne ordning: