Book Now: Wedgewood Hotel

Good
From 33 reviewsSee what guests said
6.3

Reviews of Wedgewood Hotel Reviews from real guests

Provided by verified guests of Agoda
Agoda Reviews (33)Booking.com Reviews (2614)
6.3
Business traveler
Stayed 4 nights in June 2009

Wedgewood Hotel”

localização
limpeza elevador cafe da manhã recepção internet

não recomendo o hotel Wedewood

Reviewed July 11, 2009
4.3
haekyu from South Korea
Solo traveler
Stayed 3 nights in April 2009

시내와 거리가 멀고, 시설이 안좋다 ”

방만 크다
방안에 사용할수 있는게 없으며 편안하지가 않다

광장과 거리가 걸어서 20분거리에 있으며 시설은 낙후되었고 관광자보다는 배낭여행객들에게 편리하게 되어있다

Reviewed May 06, 2009
6.0
Per from Norway
Family with teens
Quadruple Room
Stayed 4 nights in May 2019

Langhelg”

Hotellet hadde bra beliggenhet, men dobbeltsengen var smal (140 cm) og kort (180 cm). Rom og bad var lite og ikke noe plass til å sette fra seg koffert som havnet på gulvet delvis foran dør inn til rommet. Hyggelig personale, men rommene/hotellet tenger en oppussing. Frokost besto av ristet brød med ulike varianter av syltetøy, melk/juice, kaffe og cornflakes.

Reviewed June 03, 2019
3.2
louise from Denmark
Couple
Double Room
Stayed 1 night in November 2016

Beskidt hotel”

Wedgewood hotel var ikke noget at være begejstret over. Ikke enegang en stjerne vil jeg give i rengøringen. Sengetæppe og plaid var fyldt med lange sorte hår, så måtte nøjes med et lagen. Lange sorte hår og nullermænd på håndklæderne også, og ellers hår rundt omkring. Jeg er allergisk overfor støv og min allergi gik fuldstændig amok pga alle støvmiderne, så måtte gå syg i seng. Morgenmaden fik kun et blik. Toastbrød nærer ikke særlig godt til en lang dag i London. Jeg ville ikke anbefale dette beskidte og klamme hotel til nogen

Reviewed November 17, 2016
5.7
ene from Denmark
Family with teens
Stayed 4 nights in July 2009

god beliggenhed”

hottellet ligger tæt på undergrundsbanen og i gåafstand til centrum gennem Hyde Park.
morgenmaden var ikke noget særligt bredt tilbud. Brødet var efter dansk standard meget dårlig kvalitet og kun med smør og marmelade til.Derudover var der cornflakes. Den ens slags var dog grov cornflakes hvilket var godt.

god beliggenhed, oprydning på værelserne hver dag. morgenmaden var ikke god vi måtte vælge den helt fra. Betjeningen var ikke altid lige venlig eller imødekommende, det hjalp dog den sidste halvdel af ferien.

Reviewed July 29, 2009