Reservar ahora: Scandic Anglais

Basado en 58 opinionesVer opiniones de los huéspedes
7.9

Opiniones reales de clientes

Opiniones de Agoda (58)Opiniones de Booking.com (2905)
7.9
Basado en 58 opiniones
Seleccione el tipo de cliente
Estado/limpieza del hotel8.1
Servicios5.5
Ubicación9.1
Confort y calidad de la habitación7.6
Servicios7.3
Calidad-precio7.5
Ofrecido por viajeros reales de Agoda
Filtrar comentarios por:
Mostrando 54 comentarios de huéspedes verificados
9.3
Yi-Hsing de Taiwán
3 noches en julio de 2011
Wonderful hotel with good location and service.”
Fantastic decoration, location is convenience
This chain hotel is famous in Nordic countries. Location is the best factor I choose and not far away from seashore by walk. Even it takes only 15 minutes walk to central train station. Relaxing atmosphere in summer time at Scandic Anglais Hotel is absolutely wonderful!
Escrito el 18 julio 2011
9.7
Michael de Reino Unido
1 noche en abril de 2011
Great hotel near the old town”
good bar on the top floor great views
nice hotel a few minutes from the town center also has a nice bar on the top floor that has great views of the city
Escrito el 10 abril 2011
Yoshiyuki de Japón
5 noches en septiembre de 2010
One ofthe choice”
Clean, and good location
No window
My room was located undergrond and had no window. Without window, you cannot know it is morning or night, and also you cannot know it rains or is sunny. Human needs sun light!
Escrito el 28 septiembre 2010
Kevin de Australia
8 noches en septiembre de 2010
Scandic Anglais Hotel”
Location, the hotel is in a very scenic and beautiful part of Stockholm, with easy access to the expensive shopping district of Ostermalm, the islands of Gamla Stan and Sodermalm (walking or metro), as well as the attractions of Djurgarden and a range of cool and vibrant bars and restaurants.
I would recommend to business travellers and tourists, as it located in a relaxed spot on the picturesque Humlegarden and Birger Jarlsgatan, however, it is only a short 15 minute walk to the Old Town (Gamla Stan), Stockholm Central (Metro & Arlanda Express), the bars & restaurants of Ostermalm, and an excellent food market (Ostermalm Saluhall). The Ostermalmstorg T-Bana Metro Station is less than a 5 minute walk from the Hotel. The hotel bar is a really vibrant atmosphere with a great vibe, particularly on Wednesday, Friday and Saturday. The hotel restaurant and breakfast are of a high standard/quality. The standard room sizes are very small, although this appears to be fairly standard for the majority of Scandinavian Hotel Chains. As discuss above in Cons, the apparent long delays in repairing the second elevator was a relative inconvenience for guests.
Escrito el 23 septiembre 2010
Familia con niños mayores
2 noches en mayo de 2014
Trevligt!”
Centralt läge Bekväm säng God frukost
Vistelsen var trevlig. Vänlig personal som var serviceminded. God standard. Enda minuset var att städningen fungerade dåligt. Rummet var inte städat vid 15 tiden. Måste ringa till receptionen för att få rena handdukar. Badhandukarna levererades snabbt, men inga handhandukar. Sådana här saker borde fungera vid ett fyra stjärnigt hotell!
Escrito el 20 mayo 2014
Maria de Suecia
Familia con niños mayores
2 noches en julio de 2013
Toppen att bo så centralt. Lyxigt och härligt!”
läget,frukosten och att frukost fanns ända fram till kl. 14.00 på helger
Mycket bra! Trevlig och serviceinriktad personal. Härligt att kunna äta sen frukost. Det fanns verkligen allt på frukostbuffén! Mysigt att ha shopping utanför dörren.
Escrito el 01 agosto 2013
10.0
Sandra de Suecia
1 noche en mayo de 2013
Fantastisk frukost och härlig relax”
Frukosten, läget och relaxen
Escrito el 12 mayo 2013
Goran de Suecia
2 noches en febrero de 2013
Mkt centralt beläget hotell och trevlig personal”
Läget
valde hotell efter läget p.g.a. teaterbesök. kände oss mkt väl bemötta i reception och restaurang. hade tyvärr inte tid att besöka den fina relaxavdelningen denna gång.
Escrito el 16 febrero 2013
6.7
Anders de Suecia
3 noches en octubre de 2012
Bra läge”
Ok hotel med utmärkt läge. Lite slitet och stökigt i lobyn. samlingsplats för Stockholms IT och babysitters. Bra mötesplats och nära till city och bra restauranger.
Escrito el 31 enero 2013
Malin de Suecia
1 noche en noviembre de 2012
Utmärkt läge”
Prisvärt och bra läge
Prisvärt rum trots att det var utan fönster och relativt litet, fräscht och rent, dock bara en kudde som dessutom har liten, annars ingen negativ. Bra utrustat. Tillmötesgående personal och helt okey frukost, många alternativ dock mycket folk som det oftast är på ett scandic under helger.
Escrito el 27 noviembre 2012
Christoffer de Suecia
Viaje en grupo
1 noche en mayo de 2012
Bra centralt hotell nära Stureplan”
Scandic levererar alltid. Superbra frukost och ett stort plus är att hotellet har parkering
Vi kom till hotellet tidigt på förmiddagen och testade att checka in. Det var inga problem eftersom vårt rum var färdigstädat. Perfekt. PÅ kvällen besökte vi baren som var riktigt bra. Frukosten var som alltid på Scandichotell mycket väl tilltagen och helt underbar. Extra plus för äggröran och den färskpressade juicen.
Escrito el 21 mayo 2012
9.0
Susanne de Suecia
1 noche en marzo de 2012
Billiga övernattningsrum.”
Rent och fint, relativt nyrenoverat. Bra frukost där allt jag önskade fanns med.
Var på ett symposium och behövde ett billigt övernattningsrum. Var inte så många timmar på hotellet.
Escrito el 19 marzo 2012
8.0
Eva de Suecia
1 noche en enero de 2012
Toppläge i city”
Modert och lätttillgängligt
Ett modernt hotell med bästa läge vid Stureplan, Stockholm city. Bra bar och folkliv i hotelltes gatuplan. Helt ok rum.
Escrito el 24 enero 2012
Frida de Suecia
1 noche en noviembre de 2011
Bra läge och god mat i mysig resturang”
Hotellets bar och resturang
Anglais är ett riktigt trevligt hotell med underbart läge för shoping, rumet var trevligt och rent och Resturangen och baren jätte bra. Vi åt Jamie Olivers special meny och blev mycket nöjda. Frukosten var tyvärr inte speciellt spännande ( fans iofs mycket men med lite för lite kärlek) och det var ont om plats.
Escrito el 23 noviembre 2011
Stefan de Suecia
1 noche en octubre de 2011
Fint hotell med trevlig person och bra läge.”
Läget, priset, personal och standard.
Jag hade ett rum utan fösnter. Upplevde inte att fönster saknades. Bra ventilation men tyvärr hög volym på den samma. Fanns vad jag kunde se inte heller någon möjlighet att ändra temperatur.
Escrito el 21 octubre 2011
Bodil de Suecia
Viaje en grupo
2 noches en julio de 2011
Centralt och fräscht modernt hotell.”
Det ligger centralt har en härlig frukostbuffé.
det enda som blev lite negativt var när städpersonalen hade slängt två plastplas som jag hade haft med mig, som inte var engångsglas. möttes av en viss irritation när jag meddelade receptionen, som kom upp med två andra glas till rummet dock utan ursäkt. viss okunskap av en personal i receptionen om vad sandhamn är, trodde det var en båt. lite tafatt, alla kan vara nya på sin post, men lämligt är då att ta hjälp av en kollega. det blev ingen bra info så vi missade att ta en båt vid nybrokajen, fick bli fjäderholmarna istället.
Escrito el 08 agosto 2011
9.7
Simon de Suecia
1 noche en febrero de 2011
Utmärkt läge och toppenfina rum...”
Rummen är små men riktigt fräscha och renoverade
jag har bott ett flertal tillfällen på scandic anglais vid stureplan. varje gång har jag varit nöjd. det är till synes små rum, men oerhört fräscht och alltid nyrenoverat. att de också bryr sig om miljön tycker jag är ett plus i kanten. jag kan bara rekomendera scandic anglais vid stureplan.
Escrito el 18 febrero 2011
Jonas de Suecia
2 noches en agosto de 2010
Nära Stureplan”
Avkopplande på rummet
Bodde i cabinhytt utan fönster
Min vistelse på Anglais var speciell så tillvida att jag valde budgetvarianten; att bo i kabinrum i källaren, utan fönster. Därför går det inte att jämföra min upplevelse med boende på ordinarie rum. Att bo i kabinrum är inget att rekommendera för den som lider av cellskräck men annars är det mycket avkopplande eftersom det är tyst. I övrigt var upplevelsen inget utöver det vanliga och hotellet var ett typiskt Scandic-hotell. Det som skiljer detta hotellet jämfört med andra hotell är kanske baren som var luftig och ligger strategiskt nära Stureplan.
Escrito el 29 diciembre 2010
9.3
Monica de Suecia
1 noche en diciembre de 2010
Centralt och prisvärt hotell i Stockholm”
Trevlig personal
Stökigt i baren på kvällen
Trevlig hotell centralt beläget i Stockholm. Trivsam inredning. Bra frukost
Escrito el 24 diciembre 2010
Nicklas de Suecia
1 noche en diciembre de 2010
Centralt, modernt, puls”
Trevlig liten cell, allt man behöver för en god natts sömn
Lite kallt på rummet
många trevliga krogar i området: råkultur, bästa syskon. esperanto, bästa finedining. diplomat, bästa teatime. sturehof, bäst puls. albert & jack, bästa fika. bra shopping, nk,sturegallerian,svenskt tenn. en promenad i humlegården. köp då med lite mat och dryck från ingelsta kalkon. ta med en filt och njut av natur och folkliv. ja det var bara lite av allt som finns att upptäcka.
Escrito el 20 diciembre 2010
6.3
Thomas de Suecia
1 noche en agosto de 2010
Scandic Anglais”
Läget är perfekt, trevlig bar
Dålig service vid frukost, oengagerad personal
Rummet jag hyrde var beläget i källarplanet och saknar fönster, trots det ett väldigt trevligt rum, tyst och svalt. Priset för rummet 1900 SEK är dock häftigaste laget. Hotellet har en trevlig bar som besöks att inte bara hotell gäster. Hotellets läge är absolut topp, mitt i centrala Stockholm med nära till allt, shopping, bra restuaranger mm.
Escrito el 06 septiembre 2010
Stefan de Suecia
2 noches en enero de 2010
Bra hotell i city”
Bra läge, bra frukost, bra gymanläggning.
Lite slitet i lobby och frukostmatsal
Har bott flera gånger på detta hotell och kommer att bo där igen. Läget är helt fantastiskt centralt, precis invid Stureplan och Humlegårdsparken. Jag bor i sk. Cabin rum där rummet är mycket fint och fräscht med trådlöst bredband, dock utan fönster. Frukosten håller hög klass, dock ganska trångt och för lite bord. Baren är trevlig och möjlighet finns att jobba där med dator och hålla möten. Ligger hyfsat nära T-Bana. Kan varmt rekommendera detta hotell.
Escrito el 16 enero 2010
5.2
Annina de Suiza
3 noches en diciembre de 2016
Zentrales Stadthotel”
+ Freundliches Personal + Leckeres Frühstücksbuffet + Zentrale Lage + Sauna und Whirlpool - Zimmer dunkel sowie spartanisch und lieblos eingerichtet - Matratze viel zu weich
Escrito el 13 diciembre 2016
Hans de Suecia
2 noches en mayo de 2014
Hotell Anglais”
När till city, bra parkering, lätt att nå.
Två bra nätter mitt i Stockholm.
Escrito el 19 mayo 2014
10.0
Kristian de Noruega
2 noches en mayo de 2011
Hotell med flott beliggenhet”
bra beliggenhet, fine rom, bra frokost
Perfekt beliggenhet, rett ved stureplan, nære til alt! Tunnelbana og buss utenfor hotell, koster 100 kr med taxi fra centralen, og gangavstand til sentrum som kungsträdgården, strandgatan, drottninggatan, gamla stan etc etc. Frokost på helgene står framme fra 07.30 til kl 14.00! perfekt for morgenfugler eller de som liker og ta brunch senere på formiddagen. Nye, rene og fine rom.
Escrito el 12 mayo 2011
Sari de Finlandia
1 noche en noviembre de 2013
ei ollut loma..”
sijainti, sijainti, sijainti
OK. Olen yöpynyt samassa hotellissa monta kertaa. Lähistöllä on muitakin hotelleja, todella viehättäviä pieniä perhehotelleja.
Escrito el 29 noviembre 2013
6.0
Sari de Finlandia
1 noche en noviembre de 2013
OK hotelli”
Sijainti, henkilökunta, aamiainen
Hotelli on alkutalvesta kylmä. Huoneissa ei ole omaa säädintä ilmastoinnille joten respa hoitaa lämmön lisäämisen. Tästä ei mainittu hotelliin tultaessa eikä huoneessakaan ollut ilmoitusta.
Escrito el 28 noviembre 2013
6.7
Jesse de Finlandia
1 noche en octubre de 2010
Anglais”
Sijainti
Juhlaviikonloppu Tukholmassa, loistava sijainti! Henkilö kunta ystävällistä ja palveleaa, mutta vessa hieman epäsiistin tuntuinen. Kattava aamiainen kelo kahteen asti poisti stressiä heräämisestä, joka on hyvin ajateltu juhlapaikalla sijaitsevassa hotellissa.
Escrito el 06 octubre 2010
Takeshi de Japón
Familia con niños pequeños
6 noches en junio de 2012
スタッフの対応はよいが、夜がホテル内もうるさい”
スタッフの対応、家族用の部屋は広い
夜間は深夜1時くらいまで、1階で大音量の音楽が流れているので、ナイトライフを楽しまない幼児連れの家族向けではないかもしれない。夏場だけかもしれないが。 あと、ジャグジーつきのフィットネスルームもあるので便利。
Escrito el 30 junio 2012
7.0
TOMOKAZU de Japón
5 noches en noviembre de 2011
清潔でロケーションも良いホテル”
部屋は狭いものの清潔で、最寄り駅からも3-5分くらいで便利でした
Stockholmのホテルなので、狭いのはしょうがないと思います。 清潔で快適でした。 地下鉄移動の際には、駅も近くて便利。 朝食は2,3泊くらいなら飽きないくらいのメニューでした。
Escrito el 15 noviembre 2011
Yasuko de Japón
2 noches en noviembre de 2010
設備・スタッフの態度は申し分ないが、朝食はいまいち。”
サウナ、ジャグジー、無料24時間コーヒーとシナモンロール、印刷無料、24時間フロントサービス
朝食はいまひとつでした。部屋に窓がないのは、想像以上に圧迫感がありました。
2泊でしたが朝食はまったく同じ内容で、メインのおかずが少なく感じました。せめてニシンの酢漬けのような北欧らしく、かつ、栄養のあるおかずが一品でもあればと思いました。新鮮なフルーツは少ないです。菓子パンは一種類のみ、クッキーはおいしくありませんでした。
Escrito el 12 noviembre 2010