Good 6.7

Double Room
Stayed 1 night in September 2013
위치는 좋으나 여러모로 노후된 호텔
위치, 위치, 위치
벨라지오 섬으로 갈수있는 요충지에 위치하고 있으나 호텔 자체가 오래되어 방도 낡고 서비스도 좋지 않음. 와이파이는 기대하지 말 것. 수영장은 호텔에서 걸어서 50분 거리(호수 바로 옆)에 있음 위치와 뷰는 정말 좋으나 수영모자를 필수 착용해야 수영을 할 수 있음. 호텔에서 타월을 가지고 가는 것이 금지되어있기 때문에 수영장에서 별도로 수영모와 타월을 구매해야함. 코모호수 쪽에 좀 더 최근에 지어진 호텔에 숙박하는 것을 권유함.
Reviewed September 16, 2013

Kasper from Denmark
Couples
Superior - Classic
Stayed 7 nights in July 2016
Kasper
Vi er vante til at rejse i det meste af Europa og ved, at der er forskel på de stjerner der gives i de forskellige lande og den ærekærhed hvormed hotellet forvaltes. Britannia Excelsior er nok som de fleste italienske trestjernede hoteller, lidt snuskede og personale der kun lige svinger sig op på det der kan forventes og klager kun tages seriøst hvis man skruer op for temperamentet. Hotellet har primært ældre britiske gæster hvilket sætter sit præg på især morgenbuffeten. Udvalget er fint, men det kaos der opstår i et uorganiseret område hvor mennesker som zombier kun går efter sit eget mål er lidt stressende og man lader sig nok irritere. Vi købte all inklusive armbånd der ved ankomst kostede 23 euro pr. dag. Vi kunne derfor benytte os af 3 restauranter (én a la carte) og frit drikke det meste fra barerne ved poolen, det var godt givet ud. Selvom der er et lille supermarked ved hotellet og vi nok kunne have holdt os forfriskede i løbet af dagen, så var det rart blot at kunne gå i baren og hente. Alt i alt havde vi et godt ophold, men næste gang vil vi gå efter en hoteltype der ikke betjener så mange britiske gæster, da deres måde at gebærde sig ikke falder i vores smag. NB. Wi-FI kan kun findes i fællesområder.
Reviewed July 26, 2016

Select loyalty program

PointsMAX
Language
Loyalty Program A Loyalty Program A
Loyalty Program B

In the menu, click PointsMAX and select your favorite loyalty program.

Select a room that earns points

Hotel Room A
Room Info
This booking earns
5,000 points

Choose a room offer that comes with points, which are earned automatically with that booking.

Enter membership ID

Country of passport
Program Membership ID

Fill in the membership number for you selected program when completing your reservation. The points will be added to your account after you check out.

Start here and select your preferred program: