Rezerviraj sada: Radisson Blu Hotel Alesund

Prikazuje se 39 komentara potvrđenih gostiju
7,7
PARICHART od Tajland
Boravili ste jednu noć u kolovoz, 2012

good location but not lively hotel”

location

Pros: the location is near to everything, the Hurtigruten cruise, main walking streets, tourist info, restaurants, etc. Negative: - Overall ambience quite a drag, the reception service staff was limited in number, so checkin was slow. - The rooms altough right on the oceanfront, was not well designed, the window was very small so basically didn't really feel like oceanfront. - i would probably not stay again

Recenzirano 01 rujna 2012
5,7
Giovanni od Italija
Boravili ste 2 noći u kolovoz, 2013

confortevole ma anonimo”

vista sul porto, posizione centrale
Recenzirano 15 kolovoza 2013
6,3
diego od Švicarska
Boravili ste jednu noć u srpanj, 2015

Gute Lage”

Lage, Frühstück, Pakplatz in der Nähe

Die Lage ist sehr gut. Aber wir sind der Meinung, dass es nicht den Standard von einem 4 Stern Hotel hat. Es gab keinen Haartrockner. Auch die Decke war für zwei Personen sehr schmal.

Recenzirano 01 kolovoza 2015
9,0
Terje od Norveška
Poslovni putnik
Boravili ste jednu noć u lipanj, 2013

Sjeldent god deal”

Beliggenhet, beliggenhet, pris

Helt perfekt. Kanskje for perfekt. Når ting fungerer optimalt, forsvinner ofte litt sjarme. Men jeg skulle ha et hotell hvor jeg kunne sove, arbeide på nett og få en god frokost før jeg dro. Denne dagen var dette billigste hotell i Ålesund... 845 kroner, en svært akseptable pris for et Raddison Blu hotel.

Recenzirano 27 lipnja 2013
Milovanovicne od Mađarska
Boravili ste jednu noć u lipanj, 2013

minden tökéletes”

kényelem, elhelyezkedés, finom reggeli

Nagyon jól éreztük magunkat, a szálloda rendkívül kényelmes, jó elhelyezkedésű, gyönyörű kilátással a tengerre. Csodálatos hely!

Recenzirano 28 lipnja 2013
Francis od Francuska
Boravili ste 2 noći u kolovoz, 2018

Izvanredno”

Ttrès bel hôtel. Belle vue sur mer. Belle terrasse. Bon buffet petit dej. Méfiez vous si on vous propose un upgrade avec une "sea view" ... de biais pour un acrobate. Nous nous sommes étonnés de ce mauvais procédé et avons été upgrades gratuitement dans une suite vue pleine mer. Un vrai régal!

Recenzirano 08 rujna 2018
9,3
Geir od Norveška
Boravili ste jednu noć u studeni, 2015

Hotel simpatico”

Localização serviço é pequeno almoço!

Sorte com o tempo. As obras ao lado do hotel estão prestes a ficar prontas,tornando o espaço novamente agradável. Pessoal muito simpático e prestavel.

Recenzirano 08 studenog 2015
6,7
Sergey od Rusija
Solo putnik
Boravili ste jednu noć u lipanj, 2014

Не впечатлил”

Хорошее расположение, парковка рядом

Удобное расположение. Номера удобные, вид из окон - или стены, или стройка. Вид на море имеет не большое количество номеров. Для "переночевать" подходит.

Recenzirano 08 kolovoza 2014

Eirik od Norveška
Solo putnik
Boravili ste 2 noći u kolovoz, 2017

Izvanredno”

Pent hotell beliggende i nærheten til alt man trenger i sentrum. Hotellet har ingen egen parkering, men parkerte gratis etter kl.16 på fredag og ut helgen på en stor og fin parkeringsplass like ved. Nyoppussede rom og god frokost.

Recenzirano 21 kolovoza 2017
6,4
Åge od Norveška
Boravili ste 2 noći u srpanj, 2017

Dobro”

Oppholdet var en skuffelse totalt sett. Hyggelig mottagelse men, der stoppet det. Det følgende er " småting " som totalt påvirker helhetsinntrykket. Betjeningen i resepsjonen ble etter innsjekking veldig opptatt med å se på skjermen sin når de så en innsjekket gjest nærme seg." påfallende " Lørdag kveld måtte vi stå 6-8 min. ved bardisken før noen fant det for godt å stikke bort. Vi bestilte to Irich, som skal inneholde kaffe, whisky,brunt, sokker, krem med påstrødd kanel.hvitt sokker og " pisket melk" var det vi fikk. Smakte ikke godt, klage ble ikke forstått. Prisen var selvfølgelig "original". Toalettpapir ble ikke etterfylt fra lørdag til mandag." Hadde heldigvis en rull i kofferten" Terrassen var i utgangspunktet veldig koselig men, de samme glassene som vi og andre satte igjen etter frokosten sto fortsatt på samme plass ved 14 tiden når vi kom fra bytur samt fulle askebegere på alle bord. Glassplatene på bordene var fulle av støv og skitt. "ikke sett vann og fille på mange dager. Regner med at det er uintresangt men, har en del bilder av dette. Til sist var frokosten en skuffelse, et slag brød,et smørbeger som ble mer og mer uappetittlig etter hvert. Brødsmuler etc. Ikke en gang egg og bacon var tilgjengelig.Har været på flere hoteller i ferien og også på grunn av mangel på hotell 2 netter på vandrerhjem. Selv her var frokosten mer variert. Tydelig at sparekniven er skjerpet maks. Mitt inntrykk er at kjeden bare er interessert i gjesten penger og skal gi et minimum tilbake. Aldri mer Radisson og ingen anbefalinger. Mvh. Åge Jordet

Recenzirano 08 srpnja 2017

Hei, Åge. Først må jeg få takke deg for at du har tatt deg tid til å gi oss denne tilbakemeldingen. Det er veldig leit for oss å høre at du og din kone har hatt et opphold her hos oss som ikke har svart til forventningene. Det er overhode ikke slik vi ønsker å framstå. Dette skal vi personlig ta opp med de forskjellige lederne til de forskjellige avdelingene og gjøre vårt ytterste for at dette ikke skal gjenta seg. Det er også trist å høre at dere føler utvalget på frokost ikke er bra nok. Vi skal ha flere typer brød og smør så her vil vi se på rutiner og utvalg og se hva vi kan gjøre bedre. Vi er igjen veldig lei oss for at dere hadde en dårlig opplevelse hos oss i Ålesund. Det er en mager trøst, men om dere skulle ønske å gi oss en ny sjanse så ta kontakt med oss direkte og vi vil se om vi kan gi dere en god pris på et fint rom med gratis oppgradering. Ta kontakt med oss så skal vi se hva vi kan gjøre. Mvh Monika K. Midtbø, Front Office

Show more
Radisson Blu Hotel Alesund
4,0
Geir od Norveška
Obitelj sa starijom djecom
Boravili ste 2 noći u srpanj, 2016

Grådig og lite servicevennelige.”

At frokosten var dårlig enn alle de dårlige anmeldelsene jeg så, sier vel det meste. Hvilket hotell i Norge er tomme for egg, bacon og tomatbønner. Dusjforheng i 2016 sier vel også litt om standarden. Det eneste som lå i øvre sikte, var selvfølgelig overnattingsprisene. Vil nok velge noe annet neste gang dessverre.

Recenzirano 19 srpnja 2016
4,7
Freja od Finska
Premium Room
Boravili ste jednu noć u svibanj, 2015

frister ikke til gjentakelse”

utsikten.

Det såkalte business rommet hadde en seng som passet for en person, vi hadde reservert et rom for to. Frokosten som var forhåndsbetalt prøvde hotellet å ta betalt for. Selve frokosten holdt ikke mål- billigste osten, lakseskivene klistret til hverandre, manglende bestikk og tørre bakverk.

Recenzirano 19 svibnja 2015

Recenzirano 01 srpnja 2014
7,0
Olav od Norveška
Boravili ste 3 noći u svibanj, 2013

fin beliggenhet og bra rom”

beliggenhet rom

Hilmi od Malezija
Poslovni putnik
Boravili ste 2 noći u lipanj, 2013

Boleh tahan”

Lokasi, kemudahan awam, keselesaan bilik yang memuaskan disamping suasana persekitaran
Recenzirano 23 lipnja 2013
8,4