Užsakyk dabar: Hotel Southern Star Bangalore

Labai gerai
Pagal 27 apžvalgosŽiūrėkite, ką sakė svečiai
7,6

Naujausi klientų komentarai

Agoda apžvalgos (27)Booking.com apžvalgos (82)
7,6
Willem iš Nyderlandai
Pora
Geresnysis
Viešėta 3 naktys 2009 m. rugsėjis
Heerlijk verblijf in Bangalore”
Uitstekende receptie, zeer schone kamers, ruime kamers, vriendelijk en behulpzaam personeel, keuze uit diverse soorten restaurants
Lawaai van luchtverversingsinstallatie, geen of zeer slecht uitzicht vanuit de kamers.
Als eerste hotel in India, na onze aankomst op Bangalore International Airport, kozen wij het Regaalis Hotel. Wij vonden het be;langrijk dat het hotel op loopafstand van MG-road, Cubbonpark en de Lalbagh-Botanical Garden zou liggen. Verder wilden wij een schoon hotel in de middenklasse. Aan al deze eisen wordt ruim voldaan. De ontvangst aan de receptie is zeer prettig, professioneel en informatief. De kamers (wij verbleven in twee periodes hier) zijn ruim, schoon, goed ingericht, hebben uitstekend sanitair en goede bedden. De dagelijkse schoonmaak is van een zeer goede kwaliteit. Wij hebben van diverse uitestekende diners mogen genieten. De ontbijtmohelijkheden daarentegen vonden wij van een mindere kwaliteit. Naar onze smaak zijn deze te veel gericht op de "Westerse" gasten. Hier zou een meer traditioneel ontbijt, als keuze, op de kaart mogen staan. Gevraagde informatie wordt door de receptie snel en correct aangeleverd. Goede mogelijkheden tot het boeken van taxivervoer. 's Nachts geen enkele hinder van langsrijdend verkeer.
Apžvelgta 20 spalio 2009
Dear Guest , Thank you so much for your review . Hope to see you back at Southernstar Bangalore.
Atsakyta 29 rugpjūčio 2017
Hotel Southern Star Bangalore