Užsakyk dabar: Koh Talu Island Resort

Pagal 46 apžvalgosŽiūrėkite, ką sakė svečiai
82% rekomenduotų draugui

Naujausi klientų komentarai

Agoda apžvalgos (46)Booking.com apžvalgos (61)
Pagal 46 apžvalgos
10,0
Jennie iš Švedija
Viešėta 3 naktys 2018 m. kovas
En magisk paradis ö.”
Det här är ön som levererar lugnets paradis ö. Söker man en lugn ö med fantastisk personal som ser till att man har det väldigt bra. Med väldigt mkt och god mat, utflyter så som snorkeltur i korallrevet eller fiska bläckfisk i solnedgången kryddar öns annars lugna sida. Ligga i en hängmatta med en bok och njuta av lugnet tillsammans med utsikt över det klarblå havet gjorde att vi fann en paradis ö :)
Apžvelgta 19 kovo 2018
5,6
Svetislav iš Švedija
Viešėta 2 naktys 2017 m. vasaris
Inte värt pengarna”
Ni som tycker att detta är paradiset måste sluta ljuga för oss intet ont anande turister! Hotellets bäst före datum gick ut för 20 år sen, med få besökare blir det riktigt tråkigt. Rena stora stugor med glipor överallt, 2 ggr om dagen stänger man av strömmen, frukosten är dålig men uppvägs av bra lunch och med lite mera besökare blir det mycket bra middag. Om ni ändå vill åka hit så åk i april då är vågorna nästan obefintliga, annars kan det bli jobbiga 30 minuter på sjön. Tyvärr, men det finns mycket bra resorter för samma pengar.
Apžvelgta 16 vasario 2017
Emma iš Švedija
Grupė
Viešėta vieną naktį 2016 m. rugpjūtis
Rofyllt”
Härlig liten ö med härlig personal! Fantastiskt god mat. Mysigt. Vårt rum hade fuktfläck i taket och regnade in men det såg vi förbi då atmosfären på ön var så skön
Apžvelgta 07 spalio 2016
6,0
Morgan iš Švedija
Viešėta 2 naktys 2014 m. kovas
En underbar ö.”
Läget var utmärkt, trevlig personal, mycket aktiviteter ingick, hyra båt mm.
Mycket trevlig, men underhållet på rum och rest. är försummat. Det regnade exempelvis in i både bungalow och rest. tak, inte bra.
Apžvelgta 19 vasario 2015
Bert-Olov iš Švedija
Viešėta 2 naktys 2015 m. sausis
Pärla i Prachuap Khiri Khan”
Läget, servicen och framförallt inte så exploaterad.
Tyvärr så blåste det kraftigt när vi anlände så båten kunde inte gå ut, så vi fick vänta ett dygn. Det gjorde ingen ting för vi blev så väl omhändertagen, bjuden på en bungalow och fri mat, snacka om att vara mån om kunden. Så hatten av och en stor eloge till alla för en fantastisk upplevelse.
Apžvelgta 17 sausio 2015
Gerai
Owe iš Švedija
Viešėta vieną naktį 2014 m. kovas
Underbar Ö! Men usel standard på boendet!”
Personalen, läget och maten
Underbar personal, god mat och fantastiskt läge. Dessvärre usel standard på hotellet, jag skulle ge en överkorsad stjärna i betyg. 1 rum med 3 intryckta dubbelsängar var inte vad vi hade förväntat oss.(Vi bodde på Pearl Beach)Dörrar som inte gick att låsa utifrån, fönsterluckor som inte gick att öppna mm.
Apžvelgta 11 kovo 2014
bertil iš Švedija
Viešėta 2 naktys 2012 m. gruodis
idyllisk liten ö med fin strand”
lugngt och rofyllt
bra bemötande från kunnig personal,det blåste när vi skulle ut med båten då bjöd dom på lunch, idyllisk ö med fin strand fina rum bra mat och trevligt uppträdande
Apžvelgta 05 sausio 2013
9,0
Tommy iš Švedija
Viešėta 2 naktys 2012 m. lapkritis
Paradis Ö”
Lungt,Vackert,God Mat,Trevlig Personal
Vi hade två mycket fina dagar på Koh Talu.Personalen var mycket trevlig och hjälpsamma.Det var otroligt vackert.Det som drog ner lite var att det tidvis var skräpigt på stranden.Maten var utmärkt.
Apžvelgta 26 lapkričio 2012
Gitte iš Danija
Viešėta 2 naktys 2016 m. gruodis
Smukt og afslappende”
Det er et super fint sted, hvis man vil et par dage væk fra Hua Hin
Apžvelgta 29 gruodžio 2016
Svend iš Danija
Viešėta 2 naktys 2012 m. lapkritis
Fantastisk hotel med spændende oplevelser”
Snorkling,dyk,skildpadde ressort, dejlige mennesker
Dejlige ansatte modtager dig på stranden når du ankommer hvor du skal sejle til Øen, igen ved ankomst næsten bæres du på hænder og olt er perfekt. Maden var inklusive og kun drikkevarer som øl og vin skulle købes. Alle pengene værd
Apžvelgta 01 gruodžio 2012
Apžvelgta 05 spalio 2015
pongjai iš Australija
Viešėta vieną naktį 2018 m. sausis
หาดทรายขาว น้ำใสใกล้หัวหิน ปราณบุรี”
บรรยากาศดี พนักงานเอาใจใส่ เครื่องดื่มมีให้ทั้งวัน อาหารบุฟเฟ 3 มื้อ รวมทรปดำน้ำ มีเรือให้พายเล่น และมีเต่าทะเลให้ชม มีนวดไทย สามารถเดินขึ้นไปที่จุดชมวิวได้ และไม่มีสุนัขบนเกาะ มีแต่แมวน่ารักๆ
Apžvelgta 23 sausio 2018
kwan iš Tailandas
Viešėta vieną naktį 2015 m. kovas
ประทับใจ”
พนักงานน่ารักมาก อาหารอร่อย น้ำใส
สงบ น้ำทะเลใส แต่คลื่นน้อย(สำหรับคนชอบฟังเสียงคลื่น) พนักงานดูแลเป็นกันเองมาก อาหารบุฟเฟ่ตหลากหลาย อร่อย แต่ห้องพักค่อนข้างเก่า แนะนำให้จองกับโรงแรมโดยตรง
Apžvelgta 14 kovo 2015
Gerai
Mrs.somporn iš Tailandas
Viešėta 2 naktys 2014 m. spalis
แมลงวันเยอะมาก”
บริการดี ทะเลสวย กิจกรรมเยี่ยม
สิ่งแรกที่ควรปรับปรุงคือระหว่างรับประทานอาหารจะมีแมลงวันมาบินวนอยูู่เป็นเพื่อนอย่างน้อย 50 ตัว ทางรีสอร์ทก้อไม่คิดแก้ไข จะมีแมงวันตลอดระยะเวลาที่เข้าพัก อาหารมีให้ทานแต่ไม่คุ้มกับเงินที่จ่าย
Apžvelgta 27 spalio 2014
sirinun iš Tailandas
Viešėta vieną naktį 2013 m. liepa
เป็นรัสอร์ทที่เยี่ยมมากๆ”
ที่พัก อาหาร กิจกรรม
เป็นรีสอร์ทที่ถือได้ว่่าคุ้มค่ามาก กับการได้มาพัก เพราะนอกจากพนักงานจะบริการได้ดีเยี่ยมแล้ว อาหารก็อร่อย บรรยากาศก้อดีมากๆ แถมยังมีกิจกรรมให้ทำทั้งวันโดยไม่เบื่อเลย
Apžvelgta 25 liepos 2013
saksiri iš Tailandas
Viešėta 2 naktys 2013 m. gegužė
พักผ่อนท่ามกลางธรรมชาติ เงียบสงบ”
หาดทรายสวย ทะเลน้ำใส เงียบสงบ
การเดินทางสะดวกสบาย มีเรือรับส่งจากท่าและที่จอดรถกว้างขวาง เมื่อถึงที่พักมีการต้อนรับอย่างดี การเข้าพักเป็นการรวมราคาห้องพักและค่าอาหาร 3 มื้อแล้ว ทำให้สะดวกและอาหารอร่อยมาก พ่อครัวตั้งใจจัดและปรุงอาหารให้เหมาะทั้งคนไทยและต่างชาติ กินแบบบุฟเฟ่ต์ได้ไม่อั้น บรรยากาศทะเลสวยน้ำใส หายทรายขาวเหมาะแก่การพักผ่อนมากๆ
Apžvelgta 04 birželio 2013
Pichit iš Tailandas
Viešėta vieną naktį 2012 m. gegužė
โรงแรมดี อาหารอร่อย บริการเยี่ยม”
บรรยากาศสวย อาหารอร่อย
พนักงานเอาใจใส่ดูแลดี ที่สำคัญ....อาหารอร่อยมากกกกกก....ฟันเฟิร์ม(ฟันธง+คอนเฟิร์ม)
Apžvelgta 23 gegužės 2012
haeyoung iš Tailandas
Šeima su mažais vaikais
Viešėta 2 naktys 2017 m. balandis
좋았어요”
구경할거리를 많이 찾기보다 유유자적 놀기에 너무 좋아요 바다도 잔잔하고 바로앞이 산호밭이구 스노쿨링 오징어배 트레킹 카약 다 무료고 밥 3끼가 다 맛났어요 직원들 친절하고 근데 시설은 정말 딱 3성 그 이하두 이상두 기대하시면 금물 어찌됐든 저희아이들은 모래놀이하고 그네타고 바에서 소다마시구 매일스노쿨링하고 나중에 또 가고싶어요
Apžvelgta 22 balandžio 2017