Veldig bra 7,9

Sorter etter

Nils fra Norge
Deluxe ved basseng
Opphold på 15 netter i oktober 2012
Hyggelig hotell med ganske romslige rom
ligger sentralt i Kata
lå der i 14 dager og hadde god service hele tiden.
Skrevet 07 november 2012

MARIT fra Norge
Familie med små barn
Opphold på 7 netter i juli 2012
Supert hotell !!!
Flott løsning med tilslutnings rom. perfekt for familie med barn
Bodde 2 uker på hotellet ilag med samboer og 2 barn. fikk tilslutningsrom slik at vi kunne gå i mellom rommene uten å måtte gå ut. veldig praktisk for familie med barn. ellers var hotellet rent og pent og koselig. bassenget var rent og servicen veldig bra. strålende fornøyd.
Skrevet 12 juli 2012

Karl-Erik fra Norge
Opphold på 3 netter i september 2011
skittent, pen upraktisk design til renhold
lett å få rom
Oppholdet ble booket for 3 netter, vi var iferd med å flytte ut samme kvelden. Rommet var utrolig fint med moderne design, men om dere sjekker kroker og kriker er det "boliger" for kakerlakker og andre kryp.
Skrevet 19 september 2011

Anne fra Norge
Opphold på én natt i november 2010
Moderne hotel
Moderne hotel. God frokost
Hard seng
Hotellet er moderne og fint. Store rom og stor balkong. Det eneste negative er at sengen er utrolig hard, men sier man ifra til personalet så legger de på et par ekstra overmadrasser, og da går det greit. Bassenget er fint, med bar i hvor vi kunne bestille både mat og drikke. Et koselig hotell i nærheten av både restauranter og butikker. Det er litt langt å gå til stranden, men ellers veldig bra.
Skrevet 29 november 2010

Bard fra Norge
Opphold på 4 netter i mars 2010
Nydelig beliggenhet, men utnytter ikke potensialet
Utsikt - trolig den beste jeg noen gang har hatt
litt doedt omraade (skjer ikke mye om kveldene), og for mange "phuket turister" der paa dagtid, dyrt, litt kjedelig frokost
Nydelige bungalows (seaview) med utrolig utsikt. Selv om det er noen trapper aa gaa er det ikke noe problem da personalet er greie og kjoerer deg opp bakkene med en "golf cart" naar du maatte oenske det. Om du leter etter en relaxing ferie er nok ikke dette rette stedet da det hver dag kommer 5-6 speedboats fra phuket som slipper av folk paa stranda for aa spise lunch paa dette hotellet. MEN, utsikten er saa fantastisk at jeg likevel ikke angrer paa at vi betalte i dyre dommer for aa bo her.
Skrevet 05 april 2010

Martin fra Norge
Opphold på 7 netter i februar 2010
En uke i Paradis
Fantastisk hotell for deg som vil komme bort fra barn!
Ett lite minus er at frokost ikke er inkludert og at den koster 300 bath om en vil kjøpe dette i etterkant.
Det første vi ble møtt med på hotellet var at de hadde oppgradert oss til luxurious deluxe pool access rom, uten videre kostnad for oss. Utrolig deilig å kunne hoppe rett i bassenget når en våkner om morgenen!Vi hadde en fantastisk uke der, og et veldig stort pluss er at det ikke er barn der! Betjeningen er også utrolig service innstillte og hjelpsomme om det er noe en lurer på! Et hotell jeg med glede kan anbefale til alle som vil ha en uke i Paradis!
Skrevet 22 februar 2010

Skrevet 24 september 2016

Andy fra Indonesia
Opphold på 2 netter i september 2016
Nice n good
Cheap clean nice good must try
Skrevet 14 september 2016

Gruppe
Deluxe ved basseng
Opphold på 2 netter i september 2016
Good
Good location , room is clean . staff is very friendly very pleasant stay will book this hotel again if we were to go there
Skrevet 12 september 2016

Velg fordelsprogram

PointsMAX
Språk
Fordelsprogram A Fordelsprogram A
Fordelsprogram B

Klikk PointsMAX i meyen og velg ditt foretrukne fordelsprogram.

Velg poengtilbud

Hotellrom A
Rominformasjon
Motta
5000 poeng

Velg rommet og poengalternativet for ditt valgte overnattingssted.

Oppgi medlemsnummer

Passets land
Medlemsnummer

Oppgi medlemsnummeret for ditt valgte program når du bestiller. Poengene overføres til kontoen din når du sjekker ut.

Begynn her og velg ditt foretrukne fordelsprogram: