Zeer goed 7,9

Zwembadzijde Superior 2 aparte bedden
Ik verbleef 3 nachten in februari 2013
Mooi hotel, iets uit het centrum
Mooi hotel, super service
Wij hebben hier 2 x overnacht. De eerste keer 3 nachten, de tweede keer 1 nacht. Receptie en ontvangst in het hotel is super, ontzettend gastvrij en altijd behulpzaam. Personeel in bar/restaurant is functioneel maar wel vriendelijk. Ze spreken daar wat minder goed Engels. De kamers benden aan het zwembad zijn redelijk basic maar wel ruim. De kamers aan de tuin kant hebben een buten douche. De mooiste kamers zijn boven op de eerste verdieping aan het zwembad, daar kun je ook lekker buiten zitten. Het hotel biedt ook erg goede tours in de omgeving voor een zeer goede prijs. Wij hebben een dagtour naar Bako National Park gedaan en een 3 daagse tour naar de Iban stammen in Batang Ai national Park. Ookal zit het hotel niet in het centrum met een taxi is het centrum prima te bereiken (RMB15 per rit). De keuken van het restaurant in de tuin van het restaurant is trouwens ook erg goed.
Beoordeeld 15 februari 2013

Beoordeeld 15 februari 2013

Tom van Nederland
Mainhouse Deluxe kingsize
Ik verbleef 5 nachten in januari 2013
Zwembad , lekker eten en een mooie kamer
Rustige fijne kamers met fan en super lekker bed
Basaga Holliday Residences ligt net buiten het centrum van kutching Maar met een prima zwembad en een goede service. De keuken is ook heel goed Alle kamers liggen in een park achtige omgeving wat een echt vakantie gevoel geeft. S,ochtends ook een heerlijk keuze menu bik het ontbijd. Zeker een goede prijs kwaliteit verhouding
Beoordeeld 07 februari 2013

Jelle van Nederland
Zwembadzijde Superior 2 aparte bedden
Ik verbleef 5 nachten in juli 2012
Prachtig hotel
Hotel, zwembad, rustige ligging
heerlijk hotel om als basis voor bako semenggoh etc. te gebruiken. zit vrij ver uit het centrum (10 min. taxi), maar dit maakt dat het hotel heerlijk russtig is.
Beoordeeld 01 augustus 2012

Ans van Nederland
Groepen
Ik verbleef 2 nachten in juli 2011
zeer goede locatie, prettige baliemedewerkers
ongedwongen, zeer centraal in India gedeelte
extra bed in 2 persoonskamer is krap, echter hotel is zo centraal gelegen in india-town (50 meter van 24 uurs shop-center), dat je er alleen maar hoeft te slapen. voor de deur van het hotel loopt india voorbij. groot verschil tussen dag en avond. overdag rustig savonds kan je over de mensen lopen. veilig gevoel
Beoordeeld 20 november 2011

Frank van Nederland
Gezinnen met oudere kinderen
Ik verbleef 4 nachten in juli 2011
Goede locatie
Locatie, 20 minuten lopen naar centrum. Goede betaalbare keuken. Prima ontbijt.
De plaats is prima weg vauit het drukke centrum . Het hotel is in een oude lagere school gevestigd. Daardoor redelijk grote kamer met een prima buiten douche. Op de speelplaatsen zijn het zwembad en het terras van het retaurant geplaast.
Beoordeeld 08 augustus 2011

cor van Nederland
Ik verbleef 4 nachten in juni 2011
goed gezellig hotel
kamers ,hotel met leuk gesitueerd resterant /bar gedeelte.
vriendelijk personeel gezellig accomodatie. Beetje ver van centrum of waterfront. 10 min met taxi, in verhouding hotelkosten taxikosten is te overzien.
Beoordeeld 01 juli 2011

giovanni van Nederland
Ik verbleef 4 nachten in mei 2011
Gastvrij en gezellig hotel
mooie kamers, zwembad en zeer vriendelijk personeel
Ontzettend leuke dagen in Basaga gehad. Het is schoon en netjes, en het personeel is heel erg vriendelijk. Je merkt dat het personeel plezier hebben om daar te werken en iedereen staat klaar voor je, geven advies en zijn behulpzaam. Top dagen gehad!
Beoordeeld 20 juni 2011

ernst van Nederland
Gezinnen met jonge kinderen
Ik verbleef 3 nachten in april 2011
Eenvoudige maar schone kamers
bar met gezellige zitbanken met kussens, goede service, vriendelijk personeel, zwembad
Leuk knus familie hotelletje net buiten het centrum van Kuching. De kamers zijn eenvoudig maar erg netjes en schoon. Tv op de kamer. De kamer met tuinzicht heeft een buiten douche (warm)en dat maakte het extra uniek en een beetje avontuurlijk.Prijskwaliteit verhouding is iets aan de hoge kant. Maar door de korting van Agoda was het het verblijf zeker waard. Ontbijt is niet groots.
Beoordeeld 15 april 2011

Willem van Nederland
Ik verbleef 2 nachten in september 2010
Aangenaam verblijf in Basaga
Erg vriendelijk personeel, leuke en smaakvol ingerichte kamer met patio en buitendouche (courtyard)
Bedden iets te zacht
Ligging is buiten het centrum van Kuching maar voor een gering bedrag ben je in een paar minuten met de taxi bij waterfront. Leuk en gezelling restaurant met heel lekker eten. Veel waar voor je geld.
Beoordeeld 30 september 2010

Selecteer loyaliteitsprogramma

PointsMAX
Taal
Loyaliteitsprogramma A Loyaliteitsprogramma A
Loyaliteitsprogramma B

In het menu, klik op PointsMAX en selecteer uw favoriete loyaliteitsprogramma.

Kies puntenaanbiedingen

Hotelkamer A
Kamerinformatie
Verdien
5,000 punten

Kies de kamer en puntopties voor uw geselecteerde accommodatie.

Voer lidmaatschap ID in

Land op paspoort
Programma Lidmaatschap-ID

Voer het lidmaatschapsnummer in voor uw gekozen programma bij het voltooien van uw reservering. De punten zullen na uitchecken aan uw account worden toegevoegd.

Begin hier en selecteer uw favoriete programma: