Zeer goed 7,7

• Ontbijt/maaltijden 7,1
Sorteer op

Peter van Nederland
Ik verbleef één nacht in oktober 2012
prima hotel net buiten drukte, kleinekamers
vlakbij surf strand, buiten drukte, prijs
Prima hotel net buiten drukte, vlakbij surfstrand, primaontbijt, kleine maar goed verzorgde kamer
Beoordeeld 19 oktober 2012

Rene van Nederland
Gezinnen met oudere kinderen
Ik verbleef 5 nachten in september 2012
Goede lokatie
dicht bij strand
Goed hotel dicht bij het strand. Zeer vriendelijk personeel. Wel erg kleine kamers.
Beoordeeld 16 september 2012

Frans van Nederland
Groepen
Ik verbleef 4 nachten in september 2012
Goede locatie!
Rustig maar toch midden in het drukke Kuta!
Mijn vriendin en ik zijn hier 4 nachten verbleven. Het was een afsluiting van de 3 weken duurende rondtrek door Java en Bali. We hebben hier een goede tijd gehad en het hotel was gewoon goed. Een klein verfrissend zwembad op de 5de verdieping met zeer vriendelijk personeel. Schone kamers en echt een perfecte ligging! Rustig maar je loopt het steegje uit en je staat midden in de drukte!
Beoordeeld 09 september 2012

Rouald van Nederland
Individuele reizigers
Ik verbleef één nacht in augustus 2012
Leuk hotel met aparte inrichting.
Dichtbij strand
locatie is perfect op loopafstand is het strand bereikbaar. volop restaurants. even terrasje pakken. keuz genoeg.
Beoordeeld 01 september 2012

Sanne van Nederland
Ik verbleef 4 nachten in november 2011
Schoon hotel, dichtbij het strand
Schone kamers, 3 minuten lopen naar het strand, 5 min lopen naar de winkels en vriendelijk personeel.
Wij waren heel tevreden over ons verblijf, hebben een fijne tijd daar gehad en zouden er zo weer heen gaan.
Beoordeeld 30 november 2011

Stephen van Verenigd Koninkrijk
Individuele reizigers
Ik verbleef 6 nachten in april 2016
Great hotel very near the beach, excellent value for money
In Kuta it's difficult to find a good hotel at an excellent price, this is definitely one to consider. Good pool, nice restaurant, decent sized rooms, friendly staff and great location near the beach. My one concern is that I got a couple of calls from timeshare salespeople early in the morning, I wonder if the hotel sell names for commission, they had no problems putting them through as well!
Beoordeeld 27 september 2016

Friendly staff
Beoordeeld 27 september 2016

YING van Singapore
Ik verbleef één nacht in mei 2016
cheap but old smelly dirty room
great location , but old room...
Beoordeeld 19 september 2016

Tjing van Singapore
Ik verbleef 2 nachten in september 2016
My Stay Review
Near Kuta Beach. Near Beachwalk Mall for shopping and food. No complaint on Hotel cleanliness, staff, facilities compared on money you paid.
Beoordeeld 13 september 2016

Priska van Indonesië
Ik verbleef één nacht in januari 2016
HEAVY JAM AREA - Basic
We booked this hotel and stay for few hours before our evening flight departure. We could not have late check-out, due to full occupancy at the other hotel we stayed. Chose this hotel due to close distance to airport - at the end we regretted it. Always heavy traffic in Kuta area - Blue bird (the only reliable taxi) kept on cancelling our bookings. Other taxis (mafia) would like to charge USD 30 for such a short trip. Hotel could not arrange airport transfer. We almost missed our flight due to unavailability of transportation - at the end we took motor taxi....... Other than that - everything was small and too basic. You could only expect to sleep here, no other leisure activities.
Beoordeeld 06 september 2016

Selecteer loyaliteitsprogramma

PointsMAX
Taal
Loyaliteitsprogramma A Loyaliteitsprogramma A
Loyaliteitsprogramma B

In het menu, klik op PointsMAX en selecteer uw favoriete loyaliteitsprogramma.

Kies puntenaanbiedingen

Hotelkamer A
Kamerinformatie
Verdien
5,000 punten

Kies de kamer en puntopties voor uw geselecteerde accommodatie.

Voer lidmaatschap ID in

Land op paspoort
Programma Lidmaatschap-ID

Voer het lidmaatschapsnummer in voor uw gekozen programma bij het voltooien van uw reservering. De punten zullen na uitchecken aan uw account worden toegevoegd.

Begin hier en selecteer uw favoriete programma: