2015

Sorteer op

Edwin van Nederland
Ik verbleef één nacht in september 2010
Butterfly On Prat is super, maar het mist een ding
Grote kamers (voor hong kong begrippen) / ruime moderne badkamer / weinig omgevingsgeluiden
Het hotel ligt ten oosten van Nathan Rd in Tsim Sha Tsui. Metro is binnen een paar minuten lopen, met de airport express ben je binnen 45 minuten (incl gratis bustransfer) bij het hotel vanaf het vliegveld. Er is een kleine lobby met 2 laptops die gebruikt kunnen worden, de fitnesszaal is klein maar afdoende voor korte verblijven. De kamers starten vanaf de 5e etage en daardoor is er een oase van rust in de kamer! De kamer zelf is echt groot (voor de Hong Kong standaard) en heeft een badkamer met toilet, bad en aparte douche. De airco is echt groot en geïntegreerd (dus geen klein los apparaatje in het raam). Het enige nadeel is het ontbreken van wifi in de kamers. Via een kabel is er gratis internet in de kamer, maar als je geen laptop bij je hebt en alleen een smartphone dan is dat toch vervelend.
Beoordeeld 13 september 2010

Chiel van Nederland
Ik verbleef 3 nachten in augustus 2010
Mooi, modern hotel, super service!
super service, moderne schone kamer, goede ligging
geen
Zeker een aanrader. Zouden we zo weer willen verblijven. De locatie is goed in de stad en tot aan de metro. Kamers zijn modern en schoon. Service is erg goed.
Beoordeeld 30 augustus 2010

Elja van Nederland
Individuele reizigers
Ik verbleef één nacht in december 2009
Comfortable and convient
Goede ligging, nieuw hotel met nette inrichting
iets wat luidruchtige straat
Beoordeeld 07 mei 2010

Johannes van Nederland
Ik verbleef 5 nachten in januari 2010
goed hotel
Zeer modern en van alle gemakken voorzien.
Kleine kamers.
We hebben enkele dagen in dit hotel doorgebracht en hebben er erg van genoten. Het personeel was erg aardig en attent. Toen wij het een beetje koud hadden werd er direkt een electrisch kacheltje gebracht. Het hotel is centraal gelegen en je kan overal snel narrtoe. Alleen de kamers zijn aan de kleine kant maar wel heel modern ingericht en goed schoon. Dit hotel is zeker een aanrader!
Beoordeeld 02 februari 2010

Sofie van België
Individuele reizigers
Ik verbleef 3 nachten in september 2009
recensie Hotel Butterfly on Prat
ligging, inrichting, service.
het is niet echt n hotel voor zakelijke reizigers, omdat er niet echt faciliteiten voor zijn.
Beoordeeld 28 september 2009

Darren van Singapore
Zakelijke reizigers
Ik verbleef 4 nachten in september 2016
Good Location.
Good Location. Hotel is 5 minutes walk from TST MTR. Hotel is also wifi-enabled, great for business travelers like us!
Beoordeeld 29 september 2016

Zakelijke reizigers
Superior Queen Kamer
Ik verbleef 2 nachten in september 2016
Excellent
Everytime a good and excellent team take care about everything from arrival to departure of hotel !! I love it !

Ma. van Filipijnen
Ik verbleef 3 nachten in september 2016
There is no lobby for the guest can stay and seat comfortably. No toilet nearby,
A male receptionist was not courteous..
Beoordeeld 27 september 2016

Selecteer loyaliteitsprogramma

PointsMAX
Taal
Loyaliteitsprogramma A Loyaliteitsprogramma A
Loyaliteitsprogramma B

In het menu, klik op PointsMAX en selecteer uw favoriete loyaliteitsprogramma.

Kies puntenaanbiedingen

Hotelkamer A
Kamerinformatie
Verdien
5,000 punten

Kies de kamer en puntopties voor uw geselecteerde accommodatie.

Voer lidmaatschap ID in

Land op paspoort
Programma Lidmaatschap-ID

Voer het lidmaatschapsnummer in voor uw gekozen programma bij het voltooien van uw reservering. De punten zullen na uitchecken aan uw account worden toegevoegd.

Begin hier en selecteer uw favoriete programma: