Recente beoordelingen

• Ontbijt/maaltijden 6,4
Sorteer op

Peter van Nederland
Ik verbleef 4 nachten in juli 2012
Leuk hotel in een leuke wijk
Rustig hotel in een druk Chinatown
lekker hotel met een goed service, wij hadden alleen geen ontbijt geboekt dus moesten wij buiten het hotel gaan ontbijten. wij konden alleen ontbijt op ons kamer krijgen maar daar hadden wij geen zin in.
Beoordeeld 08 juli 2012

Ronald van België
Gezin met oudere kinderen
Ik verbleef 2 nachten in april 2012
Goede locatie maar verouderde kamers
Schitterende locatie voor bezoek Royal Palace en Wat Pho
Vriendelijk maar simpel ontvangst.Het hotel zelf is dringend aan renovatie toe.Uiteindelijk is het wel een goede locatie om op een snelle manier de belangrijkste tempels te bezoeken.
Beoordeeld 21 mei 2012

Cornelis van Nederland
Ik verbleef één nacht in april 2012
Goed hotel
Goede verzorging van kamers.
Hoewel de entré naar het hotel door een vies en eng steegje liep, was het hotel van de receptie tot en met de kamers prima verzorgd en helder en ruimtelijk. Naast de gebruikelijke zaken was er ook een keukentje, met alle voorzieningen. Dagelijks werd de kamer bijgewerkt en voorzien van benodigdheden.
Beoordeeld 10 april 2012

Robert van Nederland
Ik verbleef 3 nachten in maart 2012
Leuk klien hotel in hatje China Town
Hartje China Town
een leuk klein hotel in hartje china town. een beetje lastig te vinden, zelfs voor de lokale taxi´s, maar om de hoek van grand china princess wat wel bekend is. geen last ban druk verkeer, ondanks de ligging. de deur uit, even de hoek en je kunt naar hartelust shoppen en eten in china town.
Beoordeeld 30 maart 2012

Ursula van Nederland
Ik verbleef één nacht in februari 2012
Prima hotel
in het centrum maar rustig gelegen. Kamer beschikt over een eigen keukentje. Vriendelijk personeel.
prima kamer in een prima hotel. een raam ontbrak in de kamer en dat heeft me niet gestoord. het ontbijt kun je de dag van tevoren bestellen en je hebt de keuze om te eten op je kamer, of op het dakterras. het hotel bevind zich in een achterafstraatje, dus het meenemen van een routekaartje voor de taxichauffeur is aan te bevelen. je loopt het straatje uit, en je staat middenin chinatown!
Beoordeeld 19 februari 2012

Gerjanne van
Groep
Ik verbleef 3 nachten in november 2011
Prima stadshotel midden in China Town,
Centraal gelegen, goede kamers, goed bed
Leuk stads hotel, centraal gelegen, overdag is het in de omgeving van het hotel een drukte van belang met allerlei kraampje marktjes en een flink aantal restaurants 's avonds zijn er vele eetstalletjes. Het ontbijt wordt op de kamer gereserveerd en is karig. Helaas werkt WiFi niet op de kamer.
Beoordeeld 22 november 2011

Dorothe van
Ik verbleef één nacht in juli 2011
prima hotel in hartje Chinatown
goede kamers, gratis internet
Goed hotel, rustig gelegen maar wel midden in het centrum van Chinatown
Beoordeeld 16 augustus 2011

Ernst van Nederland
Ik verbleef 2 nachten in maart 2011
Schoon hotel op goede locatie in China Town
Locatie
Check Inn China Town bevindt zich in soi 8 van Yaowarat Road, de grote hoofdstraat in China Town. De ingang per auto bevindt zich in de parallelweg Charoen Krung soi 14. De deluxe kamer met 2 bedden was schoon, ruim, voorzien van een keukentje, maar helaas geen ramen. Er is geluidsoverlast van de gang en in het buurgebouw vindt een verbouwing plaats. Verder zijn de kamers stil. Het ontbijt wordt op de kamer geserveerd omdat er geen echte ontbijtzaal is. Op het dakterras kan een drankje genoten worden en daar mag gerookt worden. Het personeel is behulpzaam en vriendelijk. En de locatie is perfect, dicht bij de winkeltjes en bij de pier voor de taxiboot.
Beoordeeld 12 maart 2011

Adriana van Nederland
Ik verbleef één nacht in december 2010
De perfecte locatie
het ligt echt midden in Chinatown.
geen enkele luxe
voor 1 of 2 nachten is het een prima hotel om lekker te shoppen en eten in chinatown. vooral s avonds is het super om daar tussen alle kraampjes met heel veel neppe merkartikelen te lopen. ook kan je heerlijk eten in chinatown, zowel op de terrasjes als bij de kleine straatkarretjes. het hotel is eenvouding, maar prima. je hebt een redelijk bed en je kunt er prima douchen, dat is volgens mij alles wat je nodig hebt. de kosten zijn in prima verhouding met hetgeen wat je krijgt.
Beoordeeld 03 januari 2011

Dieter van België
Groep
Ik verbleef 3 nachten in december 2010
Mooi proper hotel met goede service
Mooi niet zo duur hotel in chinatown
Gelegen in zijstraat van drukke drukke chinatown
Hotel rustig gelegen in de choas en drukte van chinatown. Mooi en proper, met mooie douche en goede bedden, met een kleine kitchenette. Ontbijt vonden wij niet zo schitterend ook al brachten ze dit op de kamer.
Beoordeeld 17 december 2010

Selecteer loyaliteitsprogramma

PointsMAX
Taal
Loyaliteitsprogramma A Loyaliteitsprogramma A
Loyaliteitsprogramma B

In het menu, klik op PointsMAX en selecteer uw favoriete loyaliteitsprogramma.

Kies puntenaanbiedingen

Hotelkamer A
Kamerinformatie
Verdien
5,000 punten

Kies de kamer en puntopties voor uw geselecteerde accommodatie.

Voer lidmaatschap ID in

Land op paspoort
Programma Lidmaatschap-ID

Voer het lidmaatschapsnummer in voor uw gekozen programma bij het voltooien van uw reservering. De punten zullen na uitchecken aan uw account worden toegevoegd.

Begin hier en selecteer uw favoriete programma: