Zeer goed 7,1

Damiaen van Nederland
Ik verbleef 4 nachten in juli 2013
Comfortabel
Aan zee, vriendelijk, ruim
Prettig. Zwembad beneden (voor restaurant) was iets minder omdat er net gewerkt werd aan terras.
Beoordeeld 11 augustus 2013

Sheila van Nederland
Gezin met jonge kinderen
Ik verbleef 3 nachten in juli 2013
Mooi strand, zwembad en dagtrips
Zwembad, locatie, restaurant
Prima verblijf, alleen de chalets waren klein en gehorig en oud. Overige voorzieningen en de locatie zijn prima.
Beoordeeld 03 augustus 2013

Jan van Nederland
Individuele reiziger
Standaard Balkon
Ik verbleef 2 nachten in juni 2013
vergane glorie maar mooie locatie
rustige ligging, ruime kamer
Tegenvallend verblijf, weinig gasten en sfeerloos geheel. Prijzige en niet echt lekkere maaltijden. Wifi is erg duurn en slechts op enkele plaatsen functioneel. Omgeving is fraai: veel natuur en mooi strand. Jammer van de actieve zandvlooien op het strand!
Beoordeeld 21 juni 2013

LW van Nederland
Groep
Standaard Balkon
Ik verbleef één nacht in september 2012
Fijn zwembad
Fijne verblijf voor een dagje relaxen
we hadden een slechte ontvangst door de receptie met een onduidelijke uitleg waar onze kamer was. het is een groot hotel die in het verleden luxe was, met een ruime opzet en grote kamers, maar nu komt het over als vergane glorie. het ontbijt was matig, wel een ruime keus. het zwembad is groot met fijne ligstoelen en parasols, het strand stelt weinig voor. prima hotel voor een zwembad dag.
Beoordeeld 14 november 2012

Lucas van Nederland
Bidayuh Baruk Suite - Heuveltop
Ik verbleef 4 nachten in oktober 2012
Toplocatie met unieke kamers
groot kameroppervlak
twee-persoonsbedden hadden kleine afmetingen ontbijt was goed restaurant Treez kon aantal klanten op zaterdag niet aan, waardoor ze lang op t eten moesten wachten
Beoordeeld 21 oktober 2012

Wout van Nederland
Ik verbleef 7 nachten in juli 2012
kleinschalig gezellig resort
personeel vriendelijk / persoonlijk en mooie ligging
Prima resort. Eten was goed en relatief goedkoop. Mooi zwembad op de heuvel van het complex. Mooie golfcourse naast het resort en voldoende andere activiteiten om te doen / excursies om aan deel te nemen. Kamers vrij basic maar wel ruim.
Beoordeeld 17 augustus 2012

Greta van België
(Echt)paar
Bidayuh Baruk Suite - Heuveltop
Ik verbleef 2 nachten in juni 2012
Ondermaats hotel, 4 sterren onwaardig
Totale afrader!
Wij hadden 2 nachten geboekt en op voorhand betaald om een 2-wekelijkse rondreis rustig te beëindigen. Hotel bleek een grote tegenvaller: Aan de ene kant was het hotel overvol (bleek dat het juist schoolvakantie was), luidruchtige gasten (lokale families met kinderen), geen parkeerplaats, aanschuiven om te kunnen ontbijten,... Aan de andere kant zijn de facilities wel aanwezig, maar slecht onderhouden, technische mankementen, vuil,..., beantwoordt absoluut niet aan een 4 sterren internationale standaard. Na 1 nacht hebben wij uitgecheckt (zonder terugbetaing).
Beoordeeld 06 juni 2012

Tom van Nederland
Ik verbleef 5 nachten in augustus 2011
mooi hotel, prima chalet
schoon, ruim, rustig
Wij hebben 5 nachten doorgebracht in Damai Beach Resort. Een prima resort met vriendelijke mensen. Wij verbleven in een chalet; mooi onderkomen; nadeel: je kan niet buiten zitten. Damai Beach Resort ligt 45 minuten rijden vanaf het centrum van Kuching. In de omgeving is niet erg veel op eigen gelegenheid te doen, dus je zult excursies moeten maken of een taxi naar het centrum moeten nemen voor wat vertier. Kom je voor de rust, dan zit je hier prima! Wat ons betreft een prima verblijf, maar na 3 nachten hadden we 't wel gezien.
Beoordeeld 25 augustus 2011

Bernardina van Nederland
Groep
Ik verbleef 2 nachten in juli 2011
Heerlijk resort waar je tot rust kan komen.
Ontbijtbuffet is rijkellijk en goed verzorgd.
een resort waar je heerlijk tot rust kunt komen. na 22.00 uur is er tijdens mijn verblijf niets meer te doen.
Beoordeeld 12 augustus 2011

Ronald van Nederland
Ik verbleef 3 nachten in juli 2011
redelijk hotel op prima locatie
ligging
Het hotel mag wel iets beter onderhouden worden. Ligging aan het strand is erg mooi met de jungle als achterland. Prima ontbijt buffet. Het resaurant Treez is niet echt super.
Beoordeeld 10 augustus 2011

Selecteer loyaliteitsprogramma

PointsMAX
Taal
Loyaliteitsprogramma A Loyaliteitsprogramma A
Loyaliteitsprogramma B

In het menu, klik op PointsMAX en selecteer uw favoriete loyaliteitsprogramma.

Kies puntenaanbiedingen

Hotelkamer A
Kamerinformatie
Verdien
5,000 punten

Kies de kamer en puntopties voor uw geselecteerde accommodatie.

Voer lidmaatschap ID in

Land op paspoort
Programma Lidmaatschap-ID

Voer het lidmaatschapsnummer in voor uw gekozen programma bij het voltooien van uw reservering. De punten zullen na uitchecken aan uw account worden toegevoegd.

Begin hier en selecteer uw favoriete programma: