Geweldig 8,4

• Ontbijt/maaltijden 8,4
Sorteer op

Petrus van Nederland
Ik verbleef 3 nachten in mei 2011
Imposant hotel rustig gelegen in drukke stad.
Geweldig ontbijt, zwembad, strand 100 meter weg.
Groots opgezet hotel, goed onderhouden, mooi zwembad in grote tuin. Direct aan zee maar het (goede) strand is 100 meter verder. Wel aan drukke straat maar daar merk je in het hotel niets van. Een wel zeer uitgebreid ontbijt, vele avonden bijzondere etensactiviteiten met vermaak. Vriendelijke service. Wel vreemd voor zo'n hotel dat je vooraf een borg moet storten als je van plan bent eten of drinken te gaan gebruiken. Het alternatief is steeds contant betalen.
Beoordeeld 25 mei 2011

ms van Nederland
Kamer aan Oceaan
Ik verbleef 3 nachten in oktober 2010
Schitterend hotel
Uitstekende service
geen nadelen
Schitterend hotel in het drukke Kuta Beach maar in het hotel kom je vanzelf helemaal tot rust.
Beoordeeld 04 november 2010

Michael van Nederland
Gezin met jonge kinderen
Ik verbleef 4 nachten in juli 2010
Rust in hectisch Kuta
op loopafstand van winkels,strand, horeca e.d.
geen
Ruim zwembad, voldoende ligbedden. Ontbijtbuffet is een sensatie.
Beoordeeld 29 juli 2010

Peter van Nederland
Ik verbleef 15 nachten in september 2009
Hotel aanbevolen
Een goed verzorgd hotel,goed eten ruime keuze vriendelijk personeel,goede service.
Internet verbinding traag.voor een 5 sterren van hotel mag je wel verwachten dat je een shuttle busje als service van en naar het airport kan krijgen,helaas koste dit 5 dollar p.p heen en terug.(dit zijn natuurlijk niet de kosten)
Hotel Discovery Kartika Plaza is een echte aanrader om te boeken. Wij hebben dit hotel als zeer goed ervaren op Kuta Beach, het is rustiger gelegen dan Legian Beach, om te relaxen is dit hotel perfect. Zeer schoon, mooie kamers, vriendelijk personeel, en ruime keuze qua ontbijt, lunch & dinner. Wij zullen zeer zeker dit hotel bij andere mensen aanraden. Het zwembad is groot, gezellig( bar in het water), en schoon, wordt goed onderhouden. Leuke entertaiment, kinderen worden ook goed vermaakt, hebben een kids club, wij hebben geen kleine kinderen maar dat viel ons wel op. Discovery Kartika Mall is nog geen 5 min lopen vanaf het hotel, hier vind je de luxe winkels, zoals Guess ect. Security staat hoog in het vaandel, geeft een goed gevoel.
Beoordeeld 27 september 2009

N van Nederland
Ik verbleef 4 nachten in augustus 2009
Geweldig...!
Schoon Mooi kamer en zwembad
duur
We hebben een week bij deze hotel geslapen en het was echt een leuke ervaring. Alles is bij deze hotel heel schoon en de medewerkers zijn heel aardig. Inchecken wordt vlot geregeld. We gaan zeker weer terug naar deze Hotel.
Beoordeeld 08 september 2009

mIchael van Verenigde Staten
Individuele reiziger
Ik verbleef 2 nachten in september 2016
Hotel check-in
Sunday September 4, 2016. Check in time posted by hotel was 2 pm. Arrived at 2:20. Room not ready. Had to wait until 3:40 pm to checkin.
Beoordeeld 07 september 2016

Vinolia van Australië
Oceaan zijde
Ik verbleef één nacht in augustus 2016
Central to beach and shops.
Discovery Plaza and street shops .Lots of restaurants and a bargain to be had.
Beoordeeld 04 september 2016

Beoordeeld 24 augustus 2016

Lolita van Indonesië
Ik verbleef 4 nachten in augustus 2016
Good stay
Overall a very nice stay, impressed with the courtesy of the staff and general housekeeping. The only downside was the quality of the food, which could have been a grade higher.
Beoordeeld 23 augustus 2016

Selecteer uw loyaliteitsprogramma

Klik op PointsMAX bovenaan de pagina en u zult veel populaire luchtvaartmaatschappijen en loyaliteitsprogramma's zien om uit te kiezen.

Kies a kamer met punten

• Free Wi-Fi
  • Popular! 61 travelers are considering this property right now
  • Bespaar tot wel 4900 punten

Elke toepasbare kamer zal de punten tonen die u met de boeking krijgt

Meld aan en verdien punten!

• Programma Lidmaatschap-ID
  • Ik verblijf niet in de kamers in deze boeking. Ik maak deze boeking voor iemand anders.

Vul uw lidmaatschaps-ID in voor uw gekozen programma tijdens het boeken. U krijgt het aantal bij de boeking getoonde punten nadat u heeft uitgecheckt. Zo simpel is het!

Begin hier en selecteer uw favoriete programma: