Recente beoordelingen

• Ontbijt/maaltijden 7,0
Sorteer op

Emmy van Nederland
Ik verbleef 3 nachten in december 2012
goede locatie, fijne spa!
spa!
Wij zijn hier de eerste 3 nachten na aankomst in thailand verbleven. Hotel heeft een prima locatie in Chinatown, loopafstand naar de watertaxi. De spa in het hotel is voor thaise begrippen prijzig, maar absoluut de moeite en het geld waard! Vanaf hier is het niet gemakkelijk om de skytrain te bereiken, maar er rijden genoeg tuk-tuks rond als je daar zo willen komen.
Beoordeeld 01 januari 2013

Cornelis van Nederland
Ik verbleef één nacht in oktober 2012
centraal gelegen hotel
centraal gelegen hotel, goede kwalitiet prijs verhouding, internet op kamer, stille airco
er was een klein zwembad, geen ontbijt inbegrepen.
Beoordeeld 30 oktober 2012

Guido van Nederland
Ik verbleef één nacht in oktober 2012
Goed centraal gelegen Hotel in Chinatown, prima
lekker centraal gelegen
Prima Hotel kamer, restaurant is iets minder, je kunt prima overal iets goeds te eten krijgen.
Beoordeeld 17 oktober 2012

Gaby van Nederland
Groep
Ik verbleef 2 nachten in september 2012
alles aanwezig wel verouderd
fantastisch uitzicht
geluk door n kamer op de 17de verdieping. centraal in chinatown. zwembad biedt niks extra
Beoordeeld 21 september 2012

ingrid van Nederland
Ik verbleef 2 nachten in augustus 2012
Oude kamers, handige locatie
Handig voor co van kessel tours
Oud hotel, wel vriendelijk personeel. Niet bijzonder en ver weg van alle bezienswaardigheden, maar wel dicht bij de rivier dus een rivier taxi pakken is makkelijk. Midden in China town, voor een avondje wel leuk. Co van kessel tours vertrekken vanuit de lobby van dit hotel en om deze reden is het een prima plek om te verblijven voor 1 nacht.
Beoordeeld 27 augustus 2012

Rob van Nederland
Gezin met oudere kinderen
Ik verbleef 5 nachten in juli 2012
Redelijk hotel ,tegengevallen
geen
Kamer geboekt n.a.v foto op internet bij aankomst was de kamer veel te klein en moesten we een nog grotere kamer boeknn voor 5 nachten wat extra veel geld kostte. We kregen in 1e instantie zeker GEEN SUPERIOR KAMER! rommelig en druk hotel en duur.
Beoordeeld 09 augustus 2012

Rinze van Nederland
Ik verbleef één nacht in mei 2012
"Centraal hotel met fiets mogelijkheden"
centrale ligging in Chinatown, op loopafstand van rivier en watertaxi, draaiend restaurant
Prima hotel, centreaal gelegen in het hart van Chinatown. Op bovenste verdiepingen prachtig uitzicht over skyline Bangkok. Wij hadden een gratis upgrade van superior room naar een suite. Uitstekend ontbijtbuffet. Fiets excursies bij Co van Kessel in het hotel te boeken (aanrader!)
Beoordeeld 10 mei 2012

Susanna van Nederland
Deluxe
Ik verbleef 3 nachten in april 2012
Vergane glorie hotel
Personeel erg vriendelijk en hulpvaardig
Toen we bij onze deluxe kamer aankwamen schrokken we ons kapot: oude kamer zonder de mogelijkheid om het raam open te zetten. Ook lag deze kamer aan de achterkant van het hotel en had het een nietszeggend uitzicht. In één woord: verschrikkelijk! De bar op de bovenste etage oogt oud, goedkoop en versleten. Het barpersoneel had de TV aan met een schreeuwende Thaise show. Dit bevorderde de sfeer niet echt. Ook de ontbijtzaal ziet eruit alsof het wel een opknapbeurt kan gebruiken. 30 jaar geleden was dit chique, maar nu ziet het er helaas armoedzalig uit. Als klap op de vuurpijl was wel het zwembad: budgethotels hebben betere zwembaden! Vuil water, lampen die los aan de muren hangen en zo klein dat je je kont nog niet kan keren. Jammer, maar het viel erg tegen bij Grand China Princess.
Beoordeeld 19 april 2012

Frank van Nederland
Deluxe
Ik verbleef 2 nachten in april 2012
Goed hotel
Centrum China Town
Net hotel met uitgebreid ontbijtbuffet. Wij hadden een grote kamer. Vanuit dit hotel fietstochten door Bangkok georganiseerd.
Beoordeeld 15 april 2012

marijke van Nederland
Ik verbleef 4 nachten in januari 2012
Goed hotel
Midden in Chinatown en dicht bij de rivier-goed ontbijtbuffet - vriendelijk personeel-schone kamers
22 verdiepingen, wij zaten op de 19e met balkon, mooi uitzicht. De kamer had vaste vloerbedekking (tapijt), ik vind tegels hygienischer, werd wel goed schoongehouden. BVN op tv. Wifi op de kamer tegen betaling, in de Lobby gratis.
Beoordeeld 01 februari 2012

Selecteer loyaliteitsprogramma

PointsMAX
Taal
Loyaliteitsprogramma A Loyaliteitsprogramma A
Loyaliteitsprogramma B

In het menu, klik op PointsMAX en selecteer uw favoriete loyaliteitsprogramma.

Kies puntenaanbiedingen

Hotelkamer A
Kamerinformatie
Verdien
5,000 punten

Kies de kamer en puntopties voor uw geselecteerde accommodatie.

Voer lidmaatschap ID in

Land op paspoort
Programma Lidmaatschap-ID

Voer het lidmaatschapsnummer in voor uw gekozen programma bij het voltooien van uw reservering. De punten zullen na uitchecken aan uw account worden toegevoegd.

Begin hier en selecteer uw favoriete programma: