Zeer goed 7,7

Bob van Nederland
Ik verbleef 2 nachten in juli 2013
prima hotel met Goed ontbijt
Kamer, zwembad, ontbijt
Uitstekende kamers met prima uitgebreid hotel . Aardig personeel. Ligging van het hotel is centraal en direct aan het strand zonder een weg over te stekenwaar voor je geld
Beoordeeld 08 augustus 2013

Larissa van Nederland
Ik verbleef 14 nachten in augustus 2011
Super hotel, helaas van het zwembad
Grote kamers, uitgebreid ontbijtbuffet, mooie nieuwe flatscreens, heerlijke grote bedden en een schone douche
Het was een heerlijk hotel, met vriendelijk personeel en zeer goede bedden!Hebben er super geslapen. Alleen komt de housekeeping vroeg aankloppen om schonn te maken, dus doe het rode kaartje aan de deur hangen ls je gaat slapen. Helaas zijn zij op dit moment bezig met het aanbouwen van een nieuw hotel, waardoor er op dit moment geen zwambad aanwezig is. Dit zal tot januari 2012 duren. Maar het voordeel is dat het hotel aan het strand ligt, dus daar kun je gebruik maken van het grootste zwembad ever haha.
Beoordeeld 19 augustus 2011

Gerda van Nederland
Ik verbleef 19 nachten in februari 2011
Oud Hotel.
Centraal gelegen.
Hotel wat zich Resort en Spa noemt en nog steeds als zodanig verkoopt,lag voor tweederde!!!!!!!!!!!! in puin. Geen zwembad,geen spa,restaurant alleen voor ontbijt(stelde niets voor!).Weet niet wat er luxe was aan de Deluxe Room.
Beoordeeld 03 maart 2011

Petrus van Nederland
Ik verbleef 21 nachten in oktober 2010
sfeervol hotel met prima ligging
goede ligging t.o.v. strand, winkeltjes, restaurantjes. Vriendelijk personeel, goede kamers.
zwembadbar erg duur
Prima vakantie gehad, sfeer in hotel erg prettig. Zou dit hotel zeker aanraden bij familie en kennissen
Beoordeeld 16 november 2010

H.R.W van Nederland
Ik verbleef 20 nachten in april 2010
valt tegen
vriendelijk schoonmaakpersoneel, mooi zwembad
mager ontbijt, rommelig hotel, weinig klantgericht. Oude slechtwerkende airco's. ´s aonds te donkere tuin.
Hotel valt erg tegen, veel lawaai, een beetje ouderwets hotel.
Beoordeeld 03 mei 2010

H.R.W van Nederland
Ik verbleef 7 nachten in april 2010
beetje somber hotel
aardig personeel en mooi zwembad
lawaaig en rommelig hotel. te donkere gangen en slechte buitenverlichting
Oud hotel, sombere uitstraling vooral in de avond. Slechte oude airco´s.
Beoordeeld 03 mei 2010

Augustinus van Nederland
Ik verbleef 2 nachten in november 2009
TOP HOTEL KUTA
Top lokatie, pal aan het strand van Kuta, mooie surfspektakels en prachtige zonsondergang. Ook een goede security aanwezig.
N.v.t.
Na 1 week verblijf in Candidasa, 2 overnachtingen in dit uitstekend 4* hotel met goede service van de staff & vriendelijk personeel. Prima kamers, mooi sfeervol zwembad, op steenworp afstand van het mooi gewilde strand van Kuta Beach, heel uitgebreid ontbijtbuffet, 2 goede restaurants, w.o. een aan het strand. Hotel bevindt zich in het centrum, op loopafstand dus van vele winkels, restaurants en schoonheidszaken (massages/manicure/pedicure). Een top lokatie aan de boulevard, het genot van een prachtige zonsondergang en dus zeker aan te bevelen voor een toekomstig verblijf!
Beoordeeld 14 november 2009

Ilona van Nederland
Ik verbleef 2 nachten in augustus 2009
Verblijf in Kuta
zwembad
werk in uitvoerig
Ondanks dat wij niet zo gecharmeerd zijn van het feestgedruis in Kuta hadden wij toch 2 dagen dit Hotel geboekt. De ligging is zeer centraal en het heeft een grote tuin met een mooi zwembad. Hierdoor heb je totaal geen last van het geluid van buiten het hotel. De kamers die we hadden waren mooi en volgens mij net gerenoveerd. In de drukte van Kuta is dit Hotel een aanrader,
Beoordeeld 11 september 2009

Rony van België
Ik verbleef 19 nachten in december 2008
Pico bello
Heel degelijk hotel
Drukke buurt.
Heel verzorgd hotel, vlak aan zee, en met enorm mooi versierd zwembad. Uiterst vriendelijke bediening; zeer ruime kamers met balkon, frigo, airco, bureau, enz. Ontbijtbuffet met voor elk wat wils à volonté. Ook goed restaurant maar ietwat prijzig, 24u/24 open. Transport naar luchthaven te boeken in hotel voor zachte prijs. Gelegen in centrum van de toeristische bedrijvigheid, winkelcentra, uitgangsgelegenheden, security aanwezig, internet, winkeltjes, etc. Een aanrader, behalve voor wie de echte rust en stilte opzoekt.
Beoordeeld 08 juli 2009

PointsMAX
Taal
Loyaliteitsprogramma A Loyaliteitsprogramma A
Loyaliteitsprogramma B

In het menu, klik op PointsMAX en selecteer uw favoriete loyaliteitsprogramma.

Kies puntenaanbiedingen

Hotelkamer A
Kamerinformatie
Verdien
5,000 punten

Kies de kamer en puntopties voor uw geselecteerde accommodatie.

Voer lidmaatschap ID in

Land op paspoort
Programma Lidmaatschap-ID

Voer het lidmaatschapsnummer in voor uw gekozen programma bij het voltooien van uw reservering. De punten zullen na uitchecken aan uw account worden toegevoegd.

Begin hier en selecteer uw favoriete programma: