Zeer goed 7,7

• Ontbijt/maaltijden 7,5
Sorteer op

Frank van Nederland
Ik verbleef één nacht in september 2012
Nieuw hotel vol met spiegels
Goede prijs/ kwaliteit
Prima hotel voor de doorreis, op korte afstand van vliegveld en met een prettig zwembad, goed ontbijt en verder van alle gemakken voorzien, als je niet van spiegels houdt moet je dit hotel vermijden!
Beoordeeld 22 september 2012

Ik verbleef één nacht in september 2012
nice hotel aan drukke weg centraal gelegen
centrale ligging, vriendelijk personeel, mooi zwembad
Mooi groot hotel, wel enigzinds kleine kamer maar voldoende en schoon, vriendelijk personeel en super ontbijt buffet, al met al lekker verblijf gehad, bij weggaan wilde we onze koffers nog laten staan en dit was zonder problemen mogelijk (hebbenw e ook wel eens anders gehad), behulpzaam personeel en als je naar de 24h winkel aan de overkant wilt dan helpt de security je oversteken (en weer terug), goed verblijf voor een vriendelijke prijs......
Beoordeeld 22 september 2012

Marc van Nederland
Ik verbleef één nacht in augustus 2012
Prima nieuw hotel
Grote luxe kamers
Hotel is net nieuw en ligt aan een drukke weg. Iets buiten kuta waardoor je afhankelijk bent van taxi-vervoer of de shuttle verbinding met hotel. Inrichting van hotel is in mijn ogen behoorlijk kitch maar dat is een persoonlijke smaak. Kamer was prima in orde met een erg goed bed en ruime badkamer. Prijs kwaliteit verhouding is dik in orde. Ontbijt was erg uitgebreid en niets op aan te merken. Het zwembad ligt er erg mooi bij maar niet echt uitnodigend om in te zwemmen omdat het deels overdekt is en omdat ik tijdens mijn verblijf niemand gezien heb die er in gezwommen heeft.
Beoordeeld 16 september 2012

Ik verbleef één nacht in september 2012
Mooi hotel met vriendelijk personeel
Locatie is goed,
Leuk hotel met mooi zwembad, uitgebreid ontbijt buffet voor een goede prijs maar de voorbeeld prijs van 299 euro genoemd op Agoda klopt niet, we hadden een kleine kamer voor de geboden prijs, op mijn vraag of we wel de kamer hadden gehad die vermeld was (deluxe pool vieuw) werd in de eigen taal veelvuldig over gesproken achter de balie in mijn bijzijn, hetgeen ik niet netjes vond, uiteindelijk maar zo gelaten, maar er waren veel meer kamers met pool vieuw maar deze waren niet beschikbaar, een blik op de lijsten achter de balie vertelden anders, samengevat toch wel een leuk hotel met vriendelijk personeel, en op de vraag of we de koffers nog bij de receptie konden achterlaten omdat we na uitchecken nog even de stad in wilden was geen enkel probleem........
Beoordeeld 15 september 2012

Ik verbleef één nacht in september 2012
hotel langs drukke weg en geweldig ontbijt
zwembad, ontbijtbuffet,
lekker hotel aan drukke weg maar daar geen last van gehad (zaten met kamer aan binnenzijde aan zwembad), geweldig ontbijtbuffet en vriendelijk personeel.
Beoordeeld 15 september 2012

andre van Nederland
Ik verbleef 10 nachten in augustus 2012
Mooi en luxe hotel
Lekker ontbijt mooie kamers
Er word slecht schoongemaakt in dit hotel. De kamers zijn mooi en Zien er luxe uit. Het licht ver van het centrum zeker 25 min lopen. Omdat het zo stoffig en druk is is dit niet aan te raden. Prijs kwaliteit niet echt in verhouding. Ga liever naar Amaris in Legian.
Beoordeeld 03 september 2012

Mark van Nederland
Ik verbleef 3 nachten in augustus 2012
Luxe kamers met een mooie badkamer
Zwembad, kamers, personeel
Grand Mega is een nieuw hotel met supermooie kamers, een geweldige badkamer en heel vriendelijk personeel. Het zwembad is groot met een poolbar en enkele ligbedden. De hele middag schijnt hier de zon. Het ligt aan een drukke weg waar het lastig is over te steken, echter helpt de security van het hotel je hierbij.  Tegenover het hotel ligt een grote shoppingmall. Het strand en centrum zijn niet op loopafstand, hiervoor kun je beter een taxi nemen. Wanneer je door de shoppingmall loopt en dit via de achterkant verlaat, kom je bij verschillende outletcentra. Het ontbijtbuffet is goed, elke dag ongeveer hetzelfde. Ook de gym van het hotel is goed. We zijn hier 3 nachten gebleven en hebben het goed naar ons zin gehad. Grand Mega is een aanrader!
Beoordeeld 29 augustus 2012

Samantha van Nederland
Ik verbleef één nacht in augustus 2012
Geweldig mooi hotel!
Mooie ruime badkamer met heerlijk ligbad met tv, lekkere stortdouche.
Het personeel is erg aardig en vriendelijk, heerlijk mooi zwembad. De kamers zijn mooi ingericht. Mooie ruime badkamer met heerlijk ligbad met tv, lekkere stortdouche.
Beoordeeld 18 augustus 2012

sumantri van Indonesië
Zakelijke reiziger
Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zwembad
Ik verbleef 2 nachten in september 2016
Good for value money but not for payment methode
I came to this hotel at midnight cos of flight delay,at front desk he ask me to pay bill ( before I stay) , so I will pay full of charge by debit card. The vendor machine worked too slow and fail. He ask me to pay cash and I have a small number of cash, ATM not available in hotel ( this is after midnight man) , I wonder how come someone ask me to pay full before I stay, ussually they ask for deposit, so I pay my charge full by cash finally
Beoordeeld 26 september 2016

shane van Australië
Ik verbleef 4 nachten in september 2016
absolutely brilliant. loved the pool bar staff
All legends. See ya next year
Beoordeeld 20 september 2016

Selecteer loyaliteitsprogramma

PointsMAX
Taal
Loyaliteitsprogramma A Loyaliteitsprogramma A
Loyaliteitsprogramma B

In het menu, klik op PointsMAX en selecteer uw favoriete loyaliteitsprogramma.

Kies puntenaanbiedingen

Hotelkamer A
Kamerinformatie
Verdien
5,000 punten

Kies de kamer en puntopties voor uw geselecteerde accommodatie.

Voer lidmaatschap ID in

Land op paspoort
Programma Lidmaatschap-ID

Voer het lidmaatschapsnummer in voor uw gekozen programma bij het voltooien van uw reservering. De punten zullen na uitchecken aan uw account worden toegevoegd.

Begin hier en selecteer uw favoriete programma: