Recente beoordelingen

Sorteer op

Chris van België
Ik verbleef één nacht in mei 2013
zeer aangenaam en rustgevend
mooie kamers, lekker ontbijt, gewoon toppie !
Beoordeeld 23 mei 2013

Marcel van Nederland
Ik verbleef 4 nachten in september 2012
fantastisch hotel
zeer vriendelijk personeel, op twee minuten lopen van het ocean park manilla, uitstekend ontbijt
Beoordeeld 14 maart 2013

Henk van Nederland
Ik verbleef één nacht in februari 2013
Heel bijzondere ervaring
Schone lucht , daar het hotel aan de manilla baai ligt
Het is een heel bijzonder hotel ,er zijn 2 soorten kamers. 1 is met bayvieuw en de andere heeft over de hele achterwand een acuarium waar de tropische vissen van de ene kamer naar de andere zwemmen Wij hadden bay vieuw de inrichting is bijzonder fraai het sanitair is ook geweldig hier is wat ons betreft helemaal niets op aan te merken value for money Fantastisch ontbijt met zeer service gericht personeel . Het oceanpark aquarium bevind zich op de begane grond ,je gaat met de lift naar beneden koopt een kaartje en dan kan je je vergapen aan de fantastische tropische vssen die je ook via een glazen tunnel kunt bekijken . In manilla stinkt het door het intensieve verkeer van hoofdzakelijk rokende voertuigen verschrikkelijk , dit hotel ligt aan de manilla baai en heeft daar het minste last van . O ja het heeft ooo nog een terras aan het water en een zwembad , , is s,avonds een aanrader .
Beoordeeld 14 februari 2013

Tim van België
Ik verbleef 2 nachten in juli 2012
Tof hotel zeker aanrader
Voor kinderen vlak naast ocean park een dag uitstapje mogelijk.
Leuk hotel, toffe kamer met de aquarium. Enige nadeel geen verluchting in de kamer via deur. Hierdoor in de ochtend wel wat last van keelpijn. Mijn reisgezelschap ter plaatsen haar kindjes hebben ook 1 dag gebleven en moest hiervoor niets betalen betreft overnachting, is leuk. Voor ontbijt wel maar is normaal. Trouwens ontbijt was zeker in orde. Restaurant is ook aanvaardbaar. Badkamer is proper en mooi, kamers zijn in orde en wifi is vrij aan te vragen zonder betaling.
Beoordeeld 11 augustus 2012

jan van Nederland
Ik verbleef 23 nachten in oktober 2011
slecht hotel moet nog af gebouwd worden
geen
geen zwembad beschikbaar , geen water maar bouwvakkers soma onmogelijk om binnew te komen door dagjesmensen die ook ieta in het hotel gaan doen zoals dolijnen show stom personeel aardig maar stom ze wetn niets over manila,konden geen boekingin maken in een restaurant veel lawaai bouwwerkzaamheden etc etc kortom niet leuk
Beoordeeld 31 oktober 2011

Pascal van Nederland
Groep
Ik verbleef één nacht in september 2011
Ongezellige locatie
Nieuw en modern
De entree van het hotel was in sept. 2011 nog niet gereed, je moet door een bouwplaats om bij een klein winkelcentrum te komen waar ook de entree voor het aquarium is. Het hotel is nieuw, en erg modern zodat erg geen enkele charme is maar het zakelijk en clean is. De kamer is klein, en heeft de toilet en WC op een meter afstand van het bed is enkel gescheiden door een matte glazen deur. Het ontbijt ziet er mooi uit, maar de kwaliteit is onder de maat.
Beoordeeld 27 september 2011

Nati van Filipijnen
Gezin met jonge kinderen
Agoda
We enjoyed especially the kids. Room Nice but only problem no bidet
Beoordeeld 23 september 2016

Felicisima van Filipijnen
Ik verbleef één nacht in september 2016
Great hotel. I love seaside bar. So relaxing and romantic for lovers
I will stay in H2O again. It was a memorable stay and great service from the staff. They are so friendly and attentive.
Beoordeeld 22 september 2016

Abdel van Filipijnen
Disappointing
Receptionist asking for my voucher. Only in the Philippines they do ask for that! Checked in at the room and found someone doing repairs of the adjacent door. The only appreciative was their complimentary treats! I will pass on their breakfast. Nothing much worthy. Distasteful! And oh, wifi inside the hotel is at its slowest! Such a perfect night I had!
Beoordeeld 21 september 2016

Sheittie van Filipijnen
Gezin met jonge kinderen
Ik verbleef 2 nachten in augustus 2016
Nice
Very nice hotel
Beoordeeld 20 september 2016

Selecteer uw loyaliteitsprogramma

Klik op PointsMAX bovenaan de pagina en u zult veel populaire luchtvaartmaatschappijen en loyaliteitsprogramma's zien om uit te kiezen.

Kies a kamer met punten

• Free Wi-Fi
  • Popular! 61 travelers are considering this property right now
  • Bespaar tot wel 4900 punten

Elke toepasbare kamer zal de punten tonen die u met de boeking krijgt

Meld aan en verdien punten!

• Programma Lidmaatschap-ID
  • Ik verblijf niet in de kamers in deze boeking. Ik maak deze boeking voor iemand anders.

Vul uw lidmaatschaps-ID in voor uw gekozen programma tijdens het boeken. U krijgt het aantal bij de boeking getoonde punten nadat u heeft uitgecheckt. Zo simpel is het!

Begin hier en selecteer uw favoriete programma: